Інноваційні методи викладання інформатики у молодших школярів



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



Інноваційні методи викладання інформатики у молодших школярів

  • Інноваційні методи викладання інформатики у молодших школярів





Інтелектуальна готовність

  • Інтелектуальна готовність



Сприймання

  • Сприймання



Структура навчальної діяльності молодших школярів

  • Структура навчальної діяльності молодших школярів







1. Визначення теми практичної роботи 2. Цілі, поставлені перед практичною роботою. 3. Уміння і навички, якими мають оволодіти учні в ході виконання практичної роботи. 4. Теоретична частина, що передує практичній роботі. 5. Приклад виконання роботи. 6. Практичні завдання до роботи. 7. Форма звіту практичної роботи. 8. Критерії оцінки практичної роботи. 9. Підведення підсумків практичної роботи.

  • 1. Визначення теми практичної роботи 2. Цілі, поставлені перед практичною роботою. 3. Уміння і навички, якими мають оволодіти учні в ході виконання практичної роботи. 4. Теоретична частина, що передує практичній роботі. 5. Приклад виконання роботи. 6. Практичні завдання до роботи. 7. Форма звіту практичної роботи. 8. Критерії оцінки практичної роботи. 9. Підведення підсумків практичної роботи.





1. розповідь і пояснення; 2. бесіда; 3. групова робота; 4. взаємоперевірки учнями; 5. робота над текстом підручника; 6. самостійна робота.

  • 1. розповідь і пояснення; 2. бесіда; 3. групова робота; 4. взаємоперевірки учнями; 5. робота над текстом підручника; 6. самостійна робота.



допомагає учителеві створювати умови для реалізації творчих здібностей учнів,

  • допомагає учителеві створювати умови для реалізації творчих здібностей учнів,

  • формувати уміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях,

  • удосконалювати їх науково-дослідний потенціал.





При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів.

  • При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів.





Ключові компетентності

  • Ключові компетентності



пов’язаний із такими вміннями молодших школярів:

  • пов’язаний із такими вміннями молодших школярів:



Учні вміють:

  • Учні вміють:



Курс «Сходинки до інформатики» розрахований на 105 годин

  • Курс «Сходинки до інформатики» розрахований на 105 годин

  • (35 годин у 2 класі, 35 годин у 3 класі і 35 годин у 4 класі з розрахунку 1 година на тиждень за рахунок інваріантної частини навчального плану).



Програма побудована лінійно-концентрично. Зміст понять поступово розши­рюється і доповнюється.

  • Програма побудована лінійно-концентрично. Зміст понять поступово розши­рюється і доповнюється.



початкове ознайомлення учнів зі складовими частинами комп’ютера, їхнім призначенням, а також застосуванням комп’ютерів у різних сферах сучасного інформаційного суспільства.

  • початкове ознайомлення учнів зі складовими частинами комп’ютера, їхнім призначенням, а також застосуванням комп’ютерів у різних сферах сучасного інформаційного суспільства.



Змістова лінія допомагатиме формуванню цілісної наукової картини світу, підкреслюючи на доступних учням прикладах роль інформаційних процесів у суспільстві, біологічних і технічних системах.

  • Змістова лінія допомагатиме формуванню цілісної наукової картини світу, підкреслюючи на доступних учням прикладах роль інформаційних процесів у суспільстві, біологічних і технічних системах.











які слід реалізовувати у процесі вивчення курсу

  • які слід реалізовувати у процесі вивчення курсу



операційна система

  • операційна система



які слід реалізовувати у процесі вивчення курсу

  • які слід реалізовувати у процесі вивчення курсу



метод портфоліо

  • метод портфоліо





Інтерес до пізнання навколишнього середовища виступає своєрідним епіцентром розвитку учня, його пізнавальної самостійності, формування позитивного ставлення до результатів власної праці.

  • Інтерес до пізнання навколишнього середовища виступає своєрідним епіцентром розвитку учня, його пізнавальної самостійності, формування позитивного ставлення до результатів власної праці.



- технологія діяльнісного методу на уроках інформатики;

  • - технологія діяльнісного методу на уроках інформатики;



Інформаційна технологія в освітньому процесі (комп'ютерні технології).

  • Інформаційна технологія в освітньому процесі (комп'ютерні технології).



активно використовую інші програми (Пазли, розмальовки, Tux Paint, програмні засоби навчального призначення для початкової школи),

  • активно використовую інші програми (Пазли, розмальовки, Tux Paint, програмні засоби навчального призначення для початкової школи),



при вивченні теми Техніка безпеки та правила поводження за ПК пізнавальний напрямок), я використовую як доповнення до основного курсу (закріплення матеріалу) додаткове програмне забезпечення IGP Puzzle v 1.2

  • при вивченні теми Техніка безпеки та правила поводження за ПК пізнавальний напрямок), я використовую як доповнення до основного курсу (закріплення матеріалу) додаткове програмне забезпечення IGP Puzzle v 1.2



орієнтована на особистий розвиток дитини, де знання розглядаються не як самоціль, а як засіб розвитку мислення дітей, їх почуттів й емоцій, творчих здібностей і мотивів діяльності. Учень не просто виконує завдання учителя - він вчиться вчитися.

  • орієнтована на особистий розвиток дитини, де знання розглядаються не як самоціль, а як засіб розвитку мислення дітей, їх почуттів й емоцій, творчих здібностей і мотивів діяльності. Учень не просто виконує завдання учителя - він вчиться вчитися.



Учнів >20

  • Учнів >20



Учнів <20, але >10

  • Учнів <20, але >10



Учнів <10

  • Учнів <10



Додатково

  • Додатково



«Агент спецрозвідки» - пізнавальний напрямок, кодування інформації.

  • «Агент спецрозвідки» - пізнавальний напрямок, кодування інформації.



Гра «Сигнальщик». Сигнальними прапорцями записано вираз. Треба якнайшвидше розкодувати інформацію.

  • Гра «Сигнальщик». Сигнальними прапорцями записано вираз. Треба якнайшвидше розкодувати інформацію.



Технологія роботи з портфоліо - це спосіб фіксації, накопичення і оцінки індивідуальних досягнень учнів, портфоліо допомагає підтримувати високу навчальну мотивацію школярів, заохочує до самонавчання, розвитку навичок практичної діяльності.

  • Технологія роботи з портфоліо - це спосіб фіксації, накопичення і оцінки індивідуальних досягнень учнів, портфоліо допомагає підтримувати високу навчальну мотивацію школярів, заохочує до самонавчання, розвитку навичок практичної діяльності.



Це освітня технологія, яка спрямована на придбання учнями нових знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних вмінь та навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.

  • Це освітня технологія, яка спрямована на придбання учнями нових знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних вмінь та навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.



Робота з програмою «Туристичні маршрути»:

  • Робота з програмою «Туристичні маршрути»:

  • вибір маршруту відповідно рівня складності;

  • - аналіз довжин маршрутів та визначення оптимального (дискусія);

  • - презентація проекту у вигляді інформаційної сторінки (текстовий редактор)







Спільний позакласний захід з обдарованими дітьми 3 Б класу та вчителем початкових класів Чернітенко С.І. “Екологічний бумеранг”

  • Спільний позакласний захід з обдарованими дітьми 3 Б класу та вчителем початкових класів Чернітенко С.І. “Екологічний бумеранг”



Інновації - це ідеї, процеси, засоби, результати, разом взяті в єдності якісного удосконалення педагогічної системи, якісне змінення особистості в порівнянні з традиційною системою.

  • Інновації - це ідеї, процеси, засоби, результати, разом взяті в єдності якісного удосконалення педагогічної системи, якісне змінення особистості в порівнянні з традиційною системою.

  • Розвиток навичок у школяра мотивувати свої дії, самостійно орієнтуватися в інформації, формування творчого, нешаблонного мислення при розв’язанні професійно-орієнтованих завдань, розвиток особистості за рахунок максимального розкриття їх природних здібностей - це завдання, які ставить перед собою викладач, який широко використовує інноваційні технології.



“Стрільці по яблукам”

  • “Стрільці по яблукам”



“Тетравекс”

  • “Тетравекс”



“Поштовий голуб. Європа”

  • “Поштовий голуб. Європа”



“Стрільці по яблукам”

  • “Стрільці по яблукам”



“Стрільці по яблукам”

  • “Стрільці по яблукам”








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка