Інноваційні технології в учбовий процес



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі певної науки (навчального предмета) і методики його викладання

  • Безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції і компетентності в галузі певної науки (навчального предмета) і методики його викладання



систематичне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів;

  • систематичне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів;

  • підвищення якості проведення навчальних занять на основі впровадження новітніх технологій;

  • удосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання кваліфікованої допомоги в підвищенні педагогічної майстерності;

  • пошук, розробка й апробація нового змісту освіти і виховання дітей, методів і форм його реалізації;

  • засвоєння істотних ознак уроку як цілісної динамічної системи;

  • засвоєння активних методів навчання;

  • оволодіння сучасною науковою методологією;

  • використання розвиваючого та особистісно-зорієнтованого навчання.



  • Інноваційні технології

  • в учбовий процес

  • одна з умов розвитку

  • розумових і творчих

  • здібностей учнів





Мета програми: створення цілісної системи впровадження інноваційних технологій як умови розвитку розумових і творчих здібностей учнів

  • Завдання:

  • Визначити роль інноваційних технологій для індивідуального розвитку та самовдосконалення учнів.

  • Впроваджувати елементи інноваційних технологій в навчально-виховному процесі.

  • Спланувати роботу ШМО на основі діагностування вчителів.

  • Спланувати роботу зі здібними та обдарованими дітьми.

  • Розширити інформаційно-методичне забезпечення необхідності впровадження інноваційних технологій.



Термін: 2008-2011 роки

  • Етапи реалізації:

  • Концептуально-організаційний (вересень 2008р. - серпень 2009р.);

  • Практичний розвиток системи (вересень 2009р. – серпень 2010р.);

  • Оперативний та результативно-узагальнюючий (вересень 2010р. – серпень 2011р.)





Форми і методи роботи над науково-методичною темою



План роботи психолого-педагогічного семінару “Інноваційні технології – в навчальний процес”

  • Заняття 1.

  • 1.Розвиток розумових і творчих здібностей учнів шляхом використання методів розвивального навчання

  • 2.Інтерактивні методи у викладанні предметів гуманітарного циклу

  • 3.Практична робота Відвідування та аналіз уроків у викладанні української мови

  • Заняття 2.

  • 1.Поліфункціональна роль нових інформаційних технологій у вивченні предметів природничо-математич-

  • ного циклу

  • 2.Практична робота а) Використання елементів інтерактивного навчання на уроках та в позакласній

  • роботі. Відвідування та аналіз уроків біології та хімії

  • Заняття 3.

  • 1.Індивідуально-диференційоване навчання у процесі викладання предметів в початковій школі

  • 2.Сутність індивідуальних відмінностей учнів у процесі навчання та їх ознаки(з досвіду)

  • 3.Практична робота Аналіз ознак індивідуальних відмінностей учнів у процесі навчання (з досвіду

  • роботи)

  • Заняття 4.

  • 1.Активізація пізнавальної діяльності на основі рефлексії з використанням опорних

  • конспектів

  • 2.Використання методу проектів у процесі викладання географії

  • 3.Практична робота Відвідування та аналіз уроків “Використання методу проектів у процесі виклада-

  • ння історії”

  • Заняття 5.

  • 1.Кооперативна форма навчання на уроках біології

  • 2.Використання ігрових елементів на уроках гуманітарного циклу

  • 3.Індивідуально-диференційоване навчання у процесі викладання предметів природничого циклу









СЕРПЕНЬ

  • СЕРПЕНЬ

  • Аналіз методичної роботи за 2008-2009 н.р. та планування роботи школи на новий навчальний рік. Затвердження плану методичної служби на 2009-2010 н.р.

  • Організація роботи педколективу над єдиною методичною темою «Інноваційні технології в учбовий процес – одна з умов розвитку розумових і творчих здібностей учнів».

  • Розподіл обов’язків між членами методичної ради.



Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів.

  • Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів.

  • Засідання круглого столу «Традиційні і нетрадиційні методи роботи з обдарованими та здібними дітьми» (обмін досвідом роботи з обдарованими та здібними дітьми вчителів природничо-математичного циклу).

  • Про підготовку учнів до участі у шкільних, районних предметних олімпіад, конкурсів.



  • ЛЮТИЙ



  • КВІТЕНЬ















Форми роботи ШМО

  • взаємовідвідування уроків,

  • відкриті уроки,

  • огляд методичної літератури,

  • виставки методичних напрацювань,

  • розробка пам’яток, творчих уроків,

  • творчі звіти,

  • звіти з самоосвітньої діяльності вчителів,

  • консультації з важких питань,

  • моніторинг якості знань учнів.





Робота з обдарованими та здібними дітьми




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка