Інший погляд на вибори: Інший погляд на вибори



Дата конвертації12.12.2016
Розмір445 b.


Інший погляд на вибори:

  • Інший погляд на вибори:

  • PR та соціальні проекти

  • Ефективна передвиборча PR-кампанії для місцевого рівня: соціальні технології та інструменти комунікації для зростання рівня довіри

  • Наталія Міхнова


Досвід у журналістиці: репортер на радіо та телебаченні, журналіст та головний редактор газети (ТРК «Люкс», газета «Самопоміч»)

  • Досвід у журналістиці: репортер на радіо та телебаченні, журналіст та головний редактор газети (ТРК «Люкс», газета «Самопоміч»)

  • 5 років досвіду у громадському секторі від волонтера до керівника керівника великої організації (ГО «Самопоміч», 2004-2006, 2011-2013)

  • 5 років досвіду у органах місцевої влади у напрямку PR, комунікації з мешканцями, інновації у владі (Львівська міська рада, керівник прес-служби та управління внутрішньої політики 2006-2011)

  • Досвід у PR: створення та запуск роботи прес-служби міської ради, організація міжнародних прес-центрів, проведення медіа-кампаній до великих подій та тематичних pr-кампаній

  • Досвід роботи у виборчих командах на виборах міського голови та виборах депутатів міських рад (Львів, 2006, 2010)



Соціальні проекти: «Таємний клієнт» в органах влади, «Познайомся з посадовцями», «Коридорами Ратуші», кампанії «Добрі справи», Центри спілкування для людей літнього віку, Групи здоров'я для пенсіонерів, Школа розвитку, Соціальне репетиторство, співавтор проектів: Центр обслуговування мешканців, «Чим можу Вам допомогти?», Юридична служба для львів'ян, Центр вивчення громадської думки,

  • Соціальні проекти: «Таємний клієнт» в органах влади, «Познайомся з посадовцями», «Коридорами Ратуші», кампанії «Добрі справи», Центри спілкування для людей літнього віку, Групи здоров'я для пенсіонерів, Школа розвитку, Соціальне репетиторство, співавтор проектів: Центр обслуговування мешканців, «Чим можу Вам допомогти?», Юридична служба для львів'ян, Центр вивчення громадської думки,

  • Соціальні програми: програма промоції здорового способу життя, програма можливостей для пенсіонерів, масові навчальні програми для мешканців, програми розвитку для молоді, програма популяризації психології

  • Унікальні масштабні події : Ярмарку спорту, Ярмарок можливостей для людей літнього віку, Ярмарок дитячого дозвілля, організатор більше 10 форумів та конференцій

  • Тренінги та майстер-класи на теми лідерства, тайм-менеджменту, корисної журналістики, побудови кар'єри, реалізації власних ідей, піару для громадських організацій, соціальних інновацій, комунікаційних стратегій для місцевих виборів

  • Сьогодні - засновник та керівник організації «Яскраве життя»: фітнес для кожного, доступна психологія, навчальна майстерня , формат – соціальне підприємництво





Довіряють, вибирають і дають гроші тим, кого знають.

  • Довіряють, вибирають і дають гроші тим, кого знають.

  • 30 % часу потрібно витрачати на пояснення того, що Ви робите (висвітлення, донесення).

  • Перед виборами – 70 %

  • Але не порожній PR

  • Питання PR - стратегічні, ними треба займатися особисто.

  • Як мінімум – добре розуміти





Ссилки в google не рахуються – єдине джерело

  • Ссилки в google не рахуються – єдине джерело

  • Чи все можна зрозуміти з соцмереж?

  • Гарна історія про те, хто ви і що робите. Не біографія

  • Блог або свій сайт

  • Приділяйте цьому час

  • Зберігайте інформацію

  • Ведіть власний фотоархів





Чи можна це зробити?

  • Чи можна це зробити?

  • Коли?

  • Зустріч-інтерв’ю з кандидатами по заготовлених питаннях: батьки, дитинство, школа, мрії, досягнення, вища освіта, перша робота і т.д.



Сторінки в соціальних

  • Сторінки в соціальних

  • мережах - почистити

  • Щодня –

  • оновлення інформації з фото

  • Соцмережі – вести самостійно, справжність, історії



Визначаємо 1 мережу або всі

  • Визначаємо 1 мережу або всі

  • Персональна сторінка/організація

  • Акаунти/сторінки/групи

  • Залучаємо друзів/підписників, щоб не було «гарматою по горобцях»

  • Лише «наживо» чи бути присутніми постійно?

  • Треба працювати системно

  • Розділи інформації: Є! В планах! Запрошуємо! Сьогодні

  • Опитування, відео

  • Картинки

  • Мотиватори на Вашу тему





Приватні контакти

  • Приватні контакти



Класично PR працює так, що платити за матеріали не треба

  • Класично PR працює так, що платити за матеріали не треба

  • Але лише не в час виборів

  • Варто проаналізувати: найпопулярніші видання у різних вікових груп (середній вік – газети, старший вік – обласне радіо, обласне телебачення, молодь – FM-станції, портали)

  • Виділити бюджет/ провести переговори-домовленості і з максимальною ефективністю розподілити ресурси

  • Забезпечити синхронність приводів

  • Готові сюжети







База даних

  • База даних

  • Добрі відносини з журналістами (заходи для них)

  • Домовленості з власниками





Що є у Вас?

  • Що є у Вас?

  • Чи є “свої” журналісти?

  • Які відносини?

  • Ситуація з власниками

  • Перелік людей з інформаційного середовища

  • Чи є якісна інформаційна база?

  • Давати новини треба всім



Висадка квітів = інформаційний привід

  • Висадка квітів = інформаційний привід

  • Вибір місця, де ведуть роботи

  • План зустрічі з журналістами

  • (навіть якщо їх 2)

  • Запрошення ЗМІ

  • Промова для ЗМІ

  • Прес-реліз з попередніми здобутками (щоб не забули)

  • Благоустрій мікрорайону



1 в тиждень інформаційний привід.

  • 1 в тиждень інформаційний привід.

  • Інформаційні приводи можуть бути:

  • Сезонні

  • Галузеві

  • Бюджетні

  • Інші

  • Які можуть бути?

  • прибирання

  • озеленення

  • освіта

  • медицина

  • ремонти

  • дороги

  • освітлення

  • все, що робиться – не робиться





Мешканці цього району потребують…

  • Мешканці цього району потребують…

  • Експерти вважають…

  • Беремо на контроль ситуацію…

  • Працівники галузі вимагають…

  • І т.д.



Новини/замітки

  • Новини/замітки

  • Аналітичний статті

  • Розслідування

  • Інтерв'ю – коли людина цікавіша за тему, гострі питання (зловживають, бо легше писати)

  • Репортажі – коли тема цікавіша

  • Історії - коли тема цікавіша за людину

  • Корисні статті

  • Питайте у себе, у своїх журналістів – чи добрий вид матеріалу ми вибрали



Важливо: Що нового ми робимо для мешканців?

  • Важливо: Що нового ми робимо для мешканців?

  • Але це ще не все…

  • Мова написання!

  • «Нова програма сприяння працевлаштуванню молоді розпочинається у Полтаві»

  • «Молоді люди з Полтави зможуть легше знайти роботу»

  • Отже:

  • Правильно: Що нового люди зможуть отримати завдяки нам?



Гострі цифри - не обов'язково Ваше місто – Україна, світові тенденції

  • Гострі цифри - не обов'язково Ваше місто – Україна, світові тенденції

  • (70 % сімей розлучаються через невизначені на початку спільного життя «правила гри». Така статистика всесвітньої …)

  • Корисна інформація - як це стосується кожного мешканця (якщо з ним, його родиною, сусідами щось таке трапиться, то….)

  • (Безкоштовний психолог для сімей – таку послугу пропонує громадська організація)

  • Як це вирішують закордоном, досвід інших країн

  • Цікаві, «живі» коментарі

  • Інфографіка, тематичні фото – при можливості



Розгорнутий заголовок новини, який розкриває суть події - «вріз» (1-2 рядки, які стисло, але повно розкривають зм іст).

  • Розгорнутий заголовок новини, який розкриває суть події - «вріз» (1-2 рядки, які стисло, але повно розкривають зм іст).

  •  Початок новини має бути автономним, які розкриває суть події і може бути окремим «песиком» (заміткою) для газети. Може бути схожим на заголовок.

  • В кожному реченні новини – цифра або факт, або назва, або прізвище. Якщо цього немає, речення можна викинути.

  •  Повинні бути цитати учасників події чи її організаторів. Коментарі повинні бути написані ПРОСТИМИ словами, для людей.

  • Після новини бажано вказати контакти організаторів і корисну інформацію.



Підготуйте свою новину (окрема технологія, «Практика піар по–українському)».

  • Підготуйте свою новину (окрема технологія, «Практика піар по–українському)».

  • Розсилайте по своїй базі ЗМІ/розміщуємо по оплачених каналах

  • Телефонуйте для уточнення.

  • Розмістіть на сайті/стоірнках в соцмережах з гарною фотографією, що привертає увагу.



Власний простір у медіа:

  • Власний простір у медіа:

  • колонка в газеті,

  • рубрика «Запитання-відповіді» на радіо.

  • Власна газета

  • Фіксація всього, що зроблено: звіти

  • про зроблене для людей «людською мовою» –

  • флаєри, буклети, інформація в газеті.

  • Виділена людина для PR-роботи,

  • не ручний режим, а системна робота –

  • медіа-план щотижня.

  • Працюємо в інтернеті.





Інтригуюче, іноді - провокативно

  • Інтригуюче, іноді - провокативно

  • Слова-«ключики»:

  • Унікальний

  • Вперше у місті

  • Перший в Україні

  • По-новому запрацює

  • Мешканці Тернополя зможуть…

  • Молодь Сумщини …





Чітко проговорити пункти розмови з журналістами

  • Чітко проговорити пункти розмови з журналістами

  • Спрогнозувати та проговорити з «дійовою особою» незручні запитання і обов’язково почути на них відповіді

  • Наголосити, що модератор прес-конференції ви, а не спікер

  • Навіть наймедійніший спікер може «завалити» прес-конференцію, якщо він до неї не готовий



Практичні поради:

  • Практичні поради:

  • обов’язково проводьте реєстрацію журналістів, присутніх на прес-конференції, так легше буде проводити моніторинг

  • обов’язково знайомтеся після прес-конференції з новими людьми, яких побачили на прес-конференції (це може й не знадобитися, але точно не буде зайвим.

  • Варто навчитися згладжувати гострі кути на прес-конференціях

  • «Червоні лінії»



Виберіть тему

  • Виберіть тему

  • Запросіть спікерів, узгодьте час, дату

  • Підготуйте якісний прес-реліз (текст про проблему, цифри, факти, коментар)

  • Напишіть гарний анонс

  • Розішліть анонс

  • Перевірте деталі: транспорт, обдзвін, прес-реліз

  • Попрацюйте зі спікером

  • Проведіть захід

  • Зробіть моніторинг



У Вас мега-подія, а ніхто не прийшов?

  • У Вас мега-подія, а ніхто не прийшов?

  • Варто було завчасно створити ажіотаж довкола неї.

  • У Вас фестиваль. Хочете, що про нього знало пів-України? Проводимо медіа-кампанію

  • Починаємо за 2-3 місяці – перша новина що це буде

  • Далі що 2 тижні – новина: яка зірка буде, які сюрпризи для відвідувачів, заклик до волонтерів, які подарунки будуть і т.д.

  • + інші інструменти











Будуйте прямий зв’язок з людьми

  • Будуйте прямий зв’язок з людьми



Пояснення людям, як вирішити проблему –

  • Пояснення людям, як вирішити проблему –

  • корисні інформаційні флаєри в масових

  • місцях

  • інформація в газеті

  • інформація в інтернеті.

  • Зустрічі з мешканцями біля

  • будинків –

  • 1 раз на 2 тижні,

  • відповіді на запитання,

  • вирішення проблеми.

  • «Гаряча лінія» для громадян

  • оперативна телефонна лінія, за якою

  • можна вирішити свої проблеми або

  • отримати інформацію.



Зустрічі з трудовими колективами міста:

  • Зустрічі з трудовими колективами міста:

  • педагогічні колективи шкіл, садочків,

  • поліклініки, лікарні – не лише впритул

  • перед виборами, а й заздалегідь.

  • Зустрічі з тематичними секторами:

  • вчителі, лікарі, молодь, будівельники

  • та інші.

  • Конкурси по сферах:

  • «Кращий двірник»,

  • «Кращий вчитель»,

  • «Краща медсестра».

  • Створення реальних громадських рад з фахівців:

  • Молодіжна громадська рада,

  • Спортивна громадська рада,

  • Культурна громадська рада

  • та інші + висвітлення їхньої роботи.



Хтось - наклейки і білборди, на які вже мало-хто реагує



  • Для чого соціальні проекти?

  • Вони помітні і швидко дають розголос

  • Безкоштовна юридична допомога

  • для мешканців: реальний інструмент,

  • потрібний людям

  • Програми для дітей –

  • позитивний резонанс серед батьків.

  • Програми для молоді –

  • спроба залучення частини

  • пасивного електорату.

  • Програми для людей середнього віку –

  • робота в «незайнятому» полі.

  • Програми для пенсіонерів –

  • можливості залучення

  • активного електорату.



Які соціальні проекти ми можемо втілити до виборів?

  • Які соціальні проекти ми можемо втілити до виборів?

  • Які соціальні проекти наберуть найбільше розголосу серед мешканців?









Прочитати для вас

  • Прочитати для вас

  • Мэттис М. «Накормите зверя по имени медиа: простые рецепты грандиозного паблисити»

  • Прочитати для PR-спеціаліста

  • Андрій Куліш «Практика PR по-українському»





Менеджмент

  • Менеджмент

  • Все, що хочете зробити - дерево







Стратегічна PR-сесія: меседжі, історії

  • Стратегічна PR-сесія: меседжі, історії

  • Краш-тест готовності кандидатів

  • Спільний план






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка