Інтегроване навчання Бінарні уроки



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


Інтегроване навчання

  • Бінарні уроки


Що таке інтеграція ?

  • Інтеграція ( від лат. integer – повний, цілісний) - об’єднання в ціле будь-яких окремих частин



Що таке інтегративний підхід у навчанні ?



Необхідно розрізняти !



Які є види інтеграції ?

  • За змістом:

  • залучення

  • матеріалу інших предметів



Види міжпредметної інтеграції



Що таке інтегрований урок?



Що необхідно для підготовки інтегрованого уроку ?



Чому сприяють інтегровані уроки?



Що таке бінарний урок ?



Які труднощі в проведенні бінарних уроків?

  • Не завжди теми в програмах предметів, які об’єднуються, сформульовано однаково

  • Часто уроки, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програм мають проходити з великим розривом у часі



Подолання вказаних труднощів

  • Переформульовування тем після виявлення спільного для обох предметів

  • Внесення коректив до навчального плану з метою синхронізації обраних тем уроків



План підготовки до бінарного уроку

  • Учителі-однодумці визначають тему, мету, задачі уроку, спільні для обох

  • Залежно від теми, мети, завдань уроку визначається його тип

  • У відповідності до теми, задач, типу уроку, з урахуванням особливостей класу, добирається дидактичний матеріал



План підготовки до бінарного уроку

  • 4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів

  • 5. Обмірковується структура уроку. Визначається місце самостійної пізнавальної роботи учнів

  • 6. Визначається ступінь участі кожного з учителів



Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку

  • Якість знань учнів з теми

  • Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (синтез, аналіз, порівняння та ін.) застосовувались на уроці

  • Чи мало місце проблемне навчання



Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку

  • Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності учнів

  • Яким був емоційний тонус уроку

  • Якою мірою інтеграція двох предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання і виховання



Алгоритм оцінювання діяльності вчителя

  • Особистісні якості , які сприяли реалізації мети уроку

  • Рівень ефективності дидактичної діяльності

  • Міра володіння вчителем поняттями інтегрованих дисциплін



Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці

  • Глибина і міцність одержаних знань

  • Здатність до мислення

  • Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки і узагальнення

  • Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка