“Істиним орієнтиром шкільних предметів має бути не наука, не література, не історія і не географія, а соціальна діяльність самої дитини”



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.











“Істиним орієнтиром шкільних предметів має бути не наука, не література, не історія і не географія, а соціальна діяльність самої дитини”.

  • “Істиним орієнтиром шкільних предметів має бути не наука, не література, не історія і не географія, а соціальна діяльність самої дитини”.

  • Джон Дьюї



Які існують причини появи оновленого Державного стандарту початкової загальної освіти?

  • Які існують причини появи оновленого Державного стандарту початкової загальної освіти?

  • Чи є оновлений Державний стандарт початкової загальної освіти своєчасним?



формування ключових компетентностей молодших школярів;

  • формування ключових компетентностей молодших школярів;

  • екологічна спрямованість освіти та посилення природничої складової стандарту;

  • вивчення іноземної мови з 1 класу;

  • використання здоров’язбережувальних технологій;

  • формування і розвиток в учнів технологічної, інформаційнокомунікаційної компетентності.



Яку Ви бачите суперечність між оновленим Державним стандартом початкової загальної освіти та готовністю освітян до цих перетворень?

  • Яку Ви бачите суперечність між оновленим Державним стандартом початкової загальної освіти та готовністю освітян до цих перетворень?



Як Ви вважаєте, чи є введення предмету інформатика з 2 класу необхідним та актуальним для навчання молодших школярів?

  • Як Ви вважаєте, чи є введення предмету інформатика з 2 класу необхідним та актуальним для навчання молодших школярів?











одержує, створює і надсилає електронні листи; виконує пошук в Інтернеті зображень і текстів за вказаною темою; зберігає результати пошуку

  • одержує, створює і надсилає електронні листи; виконує пошук в Інтернеті зображень і текстів за вказаною темою; зберігає результати пошуку



Кадри

  • Пріоритет при виборі фаху вчителів, які будуть викладати курс «Сходинки до інформатики», рекомендуємо надавати вчителям початкових класів.

  • За рішенням керівництва ЗНЗ цей курс можуть викладати і вчителі інформатики.



Роль та місце курсу «Сходинки до інформатики» у розвитку початкової освіти в Україні.

  • Роль та місце курсу «Сходинки до інформатики» у розвитку початкової освіти в Україні.

  • Вплив предмета інформатики на розвиток особистості учня початкової школи.

  • Міщук Т.В., вчитель СШ № 1



Аналіз програми курсу «Сходинки до інформатики». Огляд програмного забезпечення для можливого використання при викладанні курсу «Сходинки до інформатики».

  • Аналіз програми курсу «Сходинки до інформатики». Огляд програмного забезпечення для можливого використання при викладанні курсу «Сходинки до інформатики».

  • Міськова Н.В., вчитель ЗШ №2





Мета навчального курсу

  • Програма «Сходинки до інформатики» для 2–4 класів спрямована на реалізацію мети та завдань освітньої галузі "Технології", визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти, та враховує рекомендації ЮНЕСКО «Інформатика в початковій освіті».

  • Курс «Сходинки до інформатики» є підготовчим курсом, що передує більш широкому і глибокому вивченню базового курсу інформатики в середній школі, являє собою скорочений систематичний виклад основних питань науки інформатики та інформаційних технологій в елементарній формі, та носить світоглядний характер.

  • Завдання навчального курсу

  • формування в учнів молодшого шкільного віку:

  • початкових уявлень про базові поняття інформатики, зокрема, повідомлення, інформація та дані, інформаційні процеси, комп’ютер та інші пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями та даними, сфери їх застосування у житті сучасної людини в інформаційному суспільстві;

  • початкових навичок знаходити, використовувати, створювати та поширювати повідомлення та дані, застосовуючи для цього засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), зокрема, створювати графічні зображення, комп’ютерні презентації, текстові документи, шукати інформацію в мережі Інтернет, користуватися електронною поштою та ін.;

  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення;

  • початкових уявлень та навичок роботи з різними програмними засобами підтримки вивчення інших предметів початкової школи, а також для розв’язування практичних завдань з цих предметів.







При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів. Тому на кожному уроці класи діляться на підгрупи так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем за комп‘ютером, але не менше 8 учнів у підгрупі.

  • При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів. Тому на кожному уроці класи діляться на підгрупи так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем за комп‘ютером, але не менше 8 учнів у підгрупі.

  • Згідно санітарно-гігієнічних норм час роботи учнів за комп’ютером на 1 уроці не повинен перевищувати 15 хв.



Види діяльності, які слід реалізовувати в процесі вивчення курсу:

  • Види діяльності, які слід реалізовувати в процесі вивчення курсу:

    • ігрова;
    • навчально-ігрова;
    • практичне експериментування;
    • конструювання;
    • художня діяльність;
    • дослідження;
    • співпраця в парі;
    • групова взаємодія.






Комп’ютери та їх застосування. (3 год)

  • Комп’ютери та їх застосування. (3 год)

  • Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі.





Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5 год.)

  • Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5 год.)

  •  

  • Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.

  • Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.

  • Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).

  •  

  • Робота з розвиваючими програмами.



Алгоритми і виконавці. (4 год. )

  • Алгоритми і виконавці. (4 год. )

  • Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці. Ознайомлення з поняттям алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті.



Об’єкти. Графічний редактор (8 год)

  • Об’єкти. Графічний редактор (8 год)

  • Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

  • Графічний редактор. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Комбінування об’єктів, створення зображень. Додавання тексту.

  • Збереження зображень. Відкриття збережених зображень у редакторі.



Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )

  • Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )

  • Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо.

  • Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )



Сходинки до інформатики

  • Сходинки до інформатики

    • Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я., Проценко Г.О. (ТОВ «Видавничий дім «Освіта»);
    • Потапова Ж.В., Лабага О.П., Чижевська С.М. (ТОВ «Далечинь»);
    • Коршунова О.В. (ТОВ «Видавництво «Генеза»);
    • Зарецька І.Т., Корнієнко М.М., Крамаровська С.М. (ТОВ «Видавництво «Ранок»).


Рекомендуємо



Портфоліо як один із методів оцінювання індивідуальних досягнень учнів.

  • Портфоліо як один із методів оцінювання індивідуальних досягнень учнів.

  • Мулявка І.В., вчитель ЗШ №4



З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо. Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо.

  • З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо. Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо.

  • Пропонується проводити оцінювання на базі портфоліо учня: портфоліо розвитку та демонстраційне портфоліо.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка