Історія окремої людини як діяча і працівника може бути представлена в розвитку гри й у поступовому переході її в роботу



Дата конвертації17.06.2016
Розмір444 b.



  • «Яка дитина в грі, такою буде вона і у роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається, перш за все, у грі. І вся

  • історія окремої людини як діяча і працівника може бути представлена

  • в розвитку гри й у поступовому переході її в роботу ... »

  • А. С. Макаренко.



До категорії дітей з порушеннями розвитку належать діти, які мають затримку або відхилення в сенсорному, фізичному, мовленнєвому або розумовому розвиткові внаслідок органічного ушкодження чи функціональних порушень центральної нервової системи.

  • До категорії дітей з порушеннями розвитку належать діти, які мають затримку або відхилення в сенсорному, фізичному, мовленнєвому або розумовому розвиткові внаслідок органічного ушкодження чи функціональних порушень центральної нервової системи.



Стан мовленнєвого розвитку дитини багато в чому визначає загальний розвиток дошкільника. Оволодіваючи засобами спілкування, дитина розвивається, збагачує свої знання про довкілля, удосконалює форми її відбиття. Відомо, що в процесі мовленнєвого розвитку формуються вищі рівні пізнавальної діяльності, здатності до понятійного мислення.

  • Стан мовленнєвого розвитку дитини багато в чому визначає загальний розвиток дошкільника. Оволодіваючи засобами спілкування, дитина розвивається, збагачує свої знання про довкілля, удосконалює форми її відбиття. Відомо, що в процесі мовленнєвого розвитку формуються вищі рівні пізнавальної діяльності, здатності до понятійного мислення.



Комплексна система допомоги дітям із патологією мовлення визначає комплексну систему роботи з ними на рівні навчального закладу: створення в закладі освіти, де навчаються і виховуються діти, такої структури, яка забезпечувала б комплексну систему та умови для своєчасної індивідуальної медичної і психолого-педагогічної допомоги кожній дитині. До основних функцій цієї системи належать наступні: поглиблена діагностика, яка доповнює і конкретизує результати загальної; формування психологічних і психофізіологічних передумов навчальної діяльності тощо; реалізація загальноосвітніх завдань у педагогічному процесі спеціального дошкільного закладу; соціальна реабілітація і психолого-педагогічна підготовка дітей до школи; проведення корекційної роботи; збереження і зміцнення соматичного й нервово-психічного здоров'я дітей.

  • Комплексна система допомоги дітям із патологією мовлення визначає комплексну систему роботи з ними на рівні навчального закладу: створення в закладі освіти, де навчаються і виховуються діти, такої структури, яка забезпечувала б комплексну систему та умови для своєчасної індивідуальної медичної і психолого-педагогічної допомоги кожній дитині. До основних функцій цієї системи належать наступні: поглиблена діагностика, яка доповнює і конкретизує результати загальної; формування психологічних і психофізіологічних передумов навчальної діяльності тощо; реалізація загальноосвітніх завдань у педагогічному процесі спеціального дошкільного закладу; соціальна реабілітація і психолого-педагогічна підготовка дітей до школи; проведення корекційної роботи; збереження і зміцнення соматичного й нервово-психічного здоров'я дітей.



Успішна організація корекційної допомоги у спеціальному дошкільному закладі значною мірою залежить від певних факторів - внутрішніх і зовнішніх, які зумовлюють напрямки його діяльності. Саме системний підхід може забезпечити ефективність досягнення основних цілей закладу.

  • Успішна організація корекційної допомоги у спеціальному дошкільному закладі значною мірою залежить від певних факторів - внутрішніх і зовнішніх, які зумовлюють напрямки його діяльності. Саме системний підхід може забезпечити ефективність досягнення основних цілей закладу.



Позитивний вплив театралізованої діяльності на різні аспекти розвитку особистості доведено в численних дослідженнях щодо вивчення ігрової, мовленнєвої діяльності, становлення емоційної сфери дошкільників. Емоції відіграють велику роль у житті людини, у мотивації її вчинків Розвиток дитини тісно взаємопов’язаний зі світом її почуттів та переживань. Емоції, з одного боку, є „індикатором” стану дитини, а з іншого – суттєво впливають на її пізнавальні процеси та поведінку, визначаючи спрямованість уваги, особливості сприймання оточуючого світу, логіку суджень.

  • Позитивний вплив театралізованої діяльності на різні аспекти розвитку особистості доведено в численних дослідженнях щодо вивчення ігрової, мовленнєвої діяльності, становлення емоційної сфери дошкільників. Емоції відіграють велику роль у житті людини, у мотивації її вчинків Розвиток дитини тісно взаємопов’язаний зі світом її почуттів та переживань. Емоції, з одного боку, є „індикатором” стану дитини, а з іншого – суттєво впливають на її пізнавальні процеси та поведінку, визначаючи спрямованість уваги, особливості сприймання оточуючого світу, логіку суджень.



Театралізована діяльність - один з найяскравіших емоційних засобів, що формують смак дитини, діє на уяву дитини різними засобами: словом, дією, зображувальним мистецтвом, музикою. Кому пощастило саме в ранньому віці зануритися в атмосферу чарів театру, той все життя буде сприймати світ прекрасним, душа його не зачерствіє, не буде жорстокою, духовно не збіднюється.

  • Театралізована діяльність - один з найяскравіших емоційних засобів, що формують смак дитини, діє на уяву дитини різними засобами: словом, дією, зображувальним мистецтвом, музикою. Кому пощастило саме в ранньому віці зануритися в атмосферу чарів театру, той все життя буде сприймати світ прекрасним, душа його не зачерствіє, не буде жорстокою, духовно не збіднюється.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка