Історія створення взуття



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.


Історія створення взуття

  • Історія створення взуття дуже цікава. Адже кожна історична епоха мала різне уявлення про красу і зручність. Перше взуття було створено людиною як засіб захисту від несприятливих умов навколишнього середовища. Хто б міг тоді подумати, що взуття буде не тільки засобом захисту, але й елементом стилю

  • Кожна держава, кожен народ має свої традиції та особливості. Тому і взуття настільки різноманітне.


  • У Стародавньому Єгипті взуття було вже показником статусу власника. Довгий час єдиним видом взуття у древніх єгиптян були сандалі. Дуже прості за формою, вони являли собою лише підошву (іноді з загнутим догори носком), до якої кріпляться два ремінця: один ремінець починався біля великого пальця і ​​з'єднувався з іншим, охоплює підйом ноги, завдяки чому взуття нагадувала стремено. Виготовлялися сандалі зазвичай зі шкіри або листя папірусу.



  • .Сучасне взуття важко уявити без каблука, який був придуманий саме в Стародавньому Єгипті

  • У стародавніх євреїв в ходу були туфлі з дерева, шкіри, очерету й вовни. Якщо в будинок приходив шановний гість, то господар зобов'язаний був знімати взуття, щоб висловити свою повагу.



  • Перше взуття, призначене не тільки для захисту стопи від пошкоджень, але і для краси, з'явилася в Стародавній Греції. Це гарне взуття користувалася величезним попитом у грецьких жінок. Але найбільш значущою подією в історії створення взуття став винахід греками взуттєвої пари. До цих пір не було розходжень між правим і лівим черевиком, вони шилися за однаковими лекалами



  • У країнах з помірним кліматом найбільш розповсюдженим видом взуттям можна вважати поршні, прототипи яких сягають в далеку древність.

  • Українські постоли являють собою видозмінений варіант поршнів з широким використанням декору



Стиль Бароко

  • Бароко (дивний, химерний) - стиль, який переважає в європейському мистецтві XVII ст. Для нього характерний показ багатства, зникнення конкретної форми.



  • У костюмі зникла натуральна лінія. Основним видом чоловічого взуття були чоботи з розтрубами. Халяви цих чобіт були з крагами з замші.

  • У 1645-1660 рр. замість придворних чобіт з’явились закриті туфлі на низькому каблуці з бантами, розетками і пряжками на підйомі

  • Починаючи з 50-х років і до кінця XVII ст. форма туфель, які доставали до щиколотки і мали видовжену носкову частину, видозмінювалась і розвивалась. З’явився каблук висотою 70-80 мм. Взуття стало більш спокійним за формою, стриманішим у прикрасах, пластично виразнішим.

  • Новим елементом у взутті став рант, який необхідний був для скріплення жорсткої підошви з верхом.



  • Жіночі туфлі стають легшими і вишуканішими, значно збільшився каблук, крокуль елегантно вигнувся.

  • Широко застосовувалась ажурна перфорація



ХІХ століття

  • В історію моди, ХІХ століття ввійшло як час, коли дуже швидко змінювались напрямки. Стиль цього періоду можна назвати стилем імітацій. Однак слід відмітити, що, незважаючи на поступові зміни одягу, його оздоблення і прикрас, взуття залишалось майже без прикрас, зміна його форм проходила дуже рідко.

  • У повсякденному чоловічому костюмі переважали високі чорні чоботи з закотом із замші або дуже низькі черевики і туфлі часто з широким вирізом, пряжками і бантами. На бал одягали закриті туфлі з лакової шкіри. Гусари носили чоботи з двома швами



  • Для жіночого костюма характерними були шовкові туфлі і тапочки, а для чоловічого - м’які вузькі чоботи.

  • До 1850 р. модним взуттям для чоловіків вважались чоботи і туфлі з гострими носами, характерними для середньовіччя. Новинкою стали гумові і шкіряні калоші. Жінки носили бальні туфлі з зав’язками, пофарбованими в колір плаття. Ці туфлі виготовляли на симетричній підошві.



  • Приблизно з 70-х років ХІХ ст. конструкція взуття почала змінюватися: шовк і оксамит замінила порівняно тверда шкіра. Верх взуття викроювали з п’яти і більше деталей, оскільки зшивати їх було не важко, а членування заготовки на більшу кількість деталей скорочувало відходи виробництва.

  • Змінився характер конструктивних ліній - вони стали більш складними. Цей тип промислової конструкцій взуття, який утвердився в кінці ХІХ ст., зберігся практично до цього часу.

  • Вперше з’являються черевики для їзди на велосипеді, для катання на лижах, ковзанах тощо. Важливою подією в цей період слід вважати появу жіночих зимових черевиків



ХХ століття

  • У ХХ столітті відбувається становлення індустріального виробництва модних товарів, активно проявляється і часто змінюється мода. Велика увага приділялась покращенню гігієнічних властивостей і функціональності одягу і взуття. Все це сприяло створенню нових форм костюма. Перші вироби масового виробництва не відповідали вимогам споживача, тому що моделі, створені з врахуванням серійного виробництва, втрачали свою унікальність



ХХ століття

  • Насправді, багато з видів взуття, яку ми носимо сьогодні, мають свої витоки в далекому минулому. Візьмемо, наприклад «Cubanheel» - взуття з пірамідальною п'ятою. Цілком може бути, що вона так названа в честь захопив усіх танцю 20-х років двадцятого століття.



  • . Підошва у вигляді платформи, що була основною характерною особливістю взуття 70-х - 90-х років двадцятого століття була запозичена ще в 16-му сторіччі. Сьогодні жіночі туфлі або чоботи на високих підборах є супермодними. Або скажімо черевики "poulaine" з дуже довгими і загнутими догори носками. Такі черевики за своєю формою не дуже відрізняються від черевиків які користувалися величезною популярністю в 1950-х - 1960-х роках так званих "winkle-pickers" (туфлі з довгими носками).



  • Форма взуття у ХХ ст. під впливом моди змінювалась через кожні 11-13 років. Однак існують вічні цінності, які відтворюються у виробах класичного стилю. Саме ці класичні вироби є віхами в розвитку моди і культури ХХ ст. До них слід віднести туфлі- “лодочки”, напівчеревики, чоботи.



  • Протягом всього ХХ ст. “висока мода” і масове виробництво змушені співіснувати і в той же час знаходитись в постійній боротьбі.

  • Форма, методика виготовлення та матеріали, що застосовуються для створення найбільш підходящого взуття, мінялися відповідно до ходу історії, розвитком технологій обробки сировини і застосуванням удосконаленого устаткування. Разом з виробництвом мінялися і способи розповсюдження взуттєвих виробів. Якщо в найдавніші часи взуття можна було зробити самому або ж виміняти. На сьогоднішній день шлях, що лежить від виробника до кінцевого покупця, може проходити через множинні склади, доставки і торгові приміщення.



Сучасне взуття



  • Таким чином, історія взуття показує наявність незаперечних подібностей в різних частинах світу. І хоча майстри-взуттьовики давно минулих періодів ніколи б не подумали з'єднувати легкі сандалі з товстенною підошвою у вигляді платформи, сучасні взуттєві стилі здебільшого адаптовані з фасонів минулих років. Романтизм і надлишкова декоративність - такі відмінні риси сучасної моди в одязі. Дизайнери прагнуть не до витонченості, гармонії та елегантності, а до декоративності і бажанням вразити незвичайної ідеєю.



Сумки

  • Сьогодні виділити провідні силуети сумок практично неможливо. В арсеналі модного асортименту присутні всі геометричні фігури. Крім того, з'явилися в якості модних пропозицій сумки "фантастичних" силуетів зі звивистими краями стінок.





  • Серед численних пропозицій дизайнерів виділяється ускладнений силует "трапеції" і сумки човноподібної форми в дусі 70-х років. Це не випадково, оскільки мода в одязі багато в чому надихається модою десятиліть минулого століття.

  • Повертаються в моду сумки з рамковими замками, причому замки мають найрізноманітніші конструкції: замок-упор, замок-засувка, замок-кліпс, кругової замок. Головки замків невеликі і завжди виконані з металу, що імітує золота



  • . Як і в одязі, в декоративному оформленні сумок присутні етнічні мотиви. Найбільш часто зустрічаються сумки в африканському стилі, тобто вони прикрашені фурнітурою, зображує африканські маски.

  • До етнічних мотивів можна також віднести сумки ручного плетіння. З моди минулих років залишаються хутряні сумки.

  • Лакові сумки практично з колекцій зникли. В основному сумки виконуються з шкір з восковим блиском. Самі шкіри гладкі, еластичні, чудово вироблені. Зовсім новим прийомом забарвлення шкіри є "перетікання" кольору. Так, наприклад, блакитний переходить майже в білий, червоний - в оранжевий і навіть жовтий - в зелений. Останнім словом у моді стала посріблена шкіра, як гладка, так і з тисненням

  • Чоловіча мода в шкіргалантереї сьогодні рідко відрізняється від жіночої. Сумки стали суто функціональними і різко збільшилися в розмірах



  • Сьогодні неможливо уявити, яка мода буде завтра. Тому непотрібно зупинятись на чомусь одному, але і не забувати про те, що мода це лише вираження індивідуальності кожної людини, але все таки головним залишається її внутрішній світ.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка