Із досвіду роботи вчителя музичного мистецтва Рибаківської



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


Із досвіду роботи вчителя музичного мистецтва Рибаківської

  • Із досвіду роботи вчителя музичного мистецтва Рибаківської

  • ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Калкутіна Олександра Олексійовича




Калкутін Олександр Олексійович

  • Калкутін Олександр Олексійович

  • закінчив Миколаївський державний університет ім. В.Сухомлинського у 2006 році

  • Педагогічний стаж роботи – 6 років, як вчителя музичного мистецтва – 3 роки

  • Проблемне питання: “Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва”



Музика може виконати свою естетичну, пізнавальну і виховну роль тільки тоді, коли діти навчаються по - справжньому чути її й роздумувати над нею.

  • Музика може виконати свою естетичну, пізнавальну і виховну роль тільки тоді, коли діти навчаються по - справжньому чути її й роздумувати над нею.

  • Мета музичного виховання реалізується тільки при цілеспрямованій взаємодії вчителя й учнів.

  • Ефективність музичного навчання залежить від ставлення до особистості учня як до основної ланки педагогічного процесу.

  • Педагогічний вплив учителя залежить від уміння зацікавити дітей музикою, обрати доцільну форму спілкування.



введення учнів у світ добра й краси

  • введення учнів у світ добра й краси

  • розвиток чуттєво-емоційного сприйняття навколишнього світу крізь призму музичного мистецтва,

  • прилучення учнів до животворного джерела людських почуттів і переживань, втілених у музиці;

  • збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів,

  • підведення їх до осягнення художньо-образної суті музичного мистецтва в його найпростіших втіленнях;

  • сприяння розвитку образного мислення, уяви, загальних та музичних здібностей учнів;

  • формування здатності до різних видів активної музично- творчої діяльності,

  • опанування елементарними практичними вміннями та навичками;

  • формування універсальних (духовних, моральних, громадянських, естетичних) якостей творчої особистості;

  • виховання ціннісного ставлення до музичного мистецтва.







типи уроків:

  • типи уроків:

  • комбінований урок;

  • урок уведення в тему;

  • урок поглиблення теми;

  • урок узагальнення теми;

  • синтетичний урок (бінарний, інтегрований)

  • форми уроків:

  • урок-екскурсія;

  • урок-вистава;

  • урок-гра;

  • урок-концерт;

  • урок-дискусія;

  • урок-диспут;

  • урок-вікторина;

  • урок-монографія.



Творчість - це розгорнутий процес створення нового, який складається з обмірковування задуму, засобів його втілення, удосконалення й оцінка результату.

  • Творчість - це розгорнутий процес створення нового, який складається з обмірковування задуму, засобів його втілення, удосконалення й оцінка результату.







Творчі завдання ( за О. Гумшською)

  • Творчі завдання ( за О. Гумшською)

  • Творчі завдання на основі ритму - ритмічні імпровізації:

  • "луна": учень проплескує ритмічний рисунок , а інший - повторює ритмічний рисунок і додає новий;

  • ритмізація слів, словосполучень, віршиків, загадок, лічилок, примовок, приказок тощо:

  • підбір слів до заданого ритмічного рисунка (наприклад, назви рослин на "та-ті-ті-та");

  • "ритмічні загадки": впізнати пісню, вивчену вправу ; на дошці записано ритмічну вправу з пропущеними тактами - учні проплескують та записують ритмічний рисунок, якого не вистачає; ритмічний канон;



Творчі завдання на основі мелодій - мелодичні імпровізації:

  • Творчі завдання на основі мелодій - мелодичні імпровізації:

    •  мелодика слів, словосполучень, віршів... (наприклад, "сильний вітер", "легенький вітерець"; "сонечко сходить", "сонечко заходить");
    •  імпровізування на задані звуки, заданий ритм;
    •  домислити вступ, закінчення;
    • імпровізований (речитативний) діалог учителя й учнів:
    • "співацькі переклички": один учень чи учитель загадує мелодію (фразу, інтонацію), а інший повторює, змінивши темп, тембр, динаміку, ритмічний рисунок;
    • "запитання-відповідь": відповідь має мати чітке завдання (наприклад, відповідь на одному звуці, на стійких здогори, вниз, зі збереженням ритмічного рисунка, з новим ритмом і т.п.);
    • "пропущені місця": у вправі (поспівці), записаній на дошці, пропущено такти, які треба самому скласти;
    • ритмічно-мелодичні імпровізації (наприклад, у народному, джазовому стилі):
    • імпровізація пісні або п'єси.
  •  

  •  



Терентюк Сніжана – І місце в районному конкурсі “ Червона рута ” 2009 р.

  • Терентюк Сніжана – І місце в районному конкурсі “ Червона рута ” 2009 р.

  • Лауреат конкурсу “ Таланти багатодітних родин” в номінації “ Патріотична пісня ” -2009 р.

  • “Обдаровані діти України” – нагороджена путівкою в “Артек”

  • “ Щасливі долоньки” (Артек) – ІІ місце, 2012р.

  • Логіна Олена - ІІ місце в районному конкурсі “Миколаївські дзвіночки” -2009р.

  • Соловйова Анна – ІІ місце в районному конкурсі “Червона рута ” 2010 р.



  • Формування та розвиток творчих здібностей учнів є важливою проблемою музичної педагогіки й одним з її головних пріоритетів, що відображено у найвагоміших здобутках педагогічної науки.

  • Розвиток творчих здібностей учнів відбувається шляхом їх залучення до активної музично-творчої діяльності, розвитку художньо-образної уяви, організації різноманітної художньо-змістовної та емоційно наповненої діяльності на уроці музичного мистецтва.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка