Жорстка (яка включає у себе): Жорстка (яка включає у себе)



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



“Язык формирует лингвистически обозначенные семантические поля и смысловые зоны. Словарь, грамматика и синтаксис способствует организации этих семантических полей. [...] В рамках созданных семантических полей можно объективировать, сохранять и накапливать биографический и исторический опыт”.

  • “Язык формирует лингвистически обозначенные семантические поля и смысловые зоны. Словарь, грамматика и синтаксис способствует организации этих семантических полей. [...] В рамках созданных семантических полей можно объективировать, сохранять и накапливать биографический и исторический опыт”.

  • “Социальный запас знания дифференциирует реальность по степени знакомства. Он дает сложную и подробную информацию о тех секторах повседневной жизни, с которыми я часто имею дело, и гораздо более общую и неточную — об удаленных секторах”.

  • Питер Бергер, Томас Лукман



Найзагальніше визначення: “мова ворожнечі” - це некоректні висловлювання на адресу етнічних, конфесійних чи певних соціальних груп як спільнот і на адресу конкретних людей як представників цих спільнот.

  • Найзагальніше визначення: “мова ворожнечі” - це некоректні висловлювання на адресу етнічних, конфесійних чи певних соціальних груп як спільнот і на адресу конкретних людей як представників цих спільнот.



Жорстка (яка включає у себе):

  • Жорстка (яка включає у себе):

  • - заклики до насильства чи дискримінації (щодо групи)

  • Середня:

  • - виправдання історичних випадків насильства та дискримінації;

  • - твердження про кримінальність тієї чи тієї етнічної чи релігійної групи;

  • - звинувачення тієї чи іншої групи у негативному впливі на суспільство, державу



М'яка:

  • М'яка:

  • - створення негативного іміджу етнічної чи релігійної групи;

  • - твердження про неповноцінність тієї чи тієї етнічної чи релігійної групи як такої;

  • - твердження про моральні недоліки тієї чи тієї етнічної чи релігійної групи;

  • - згадування етнічної чи релігійної групи чи її представників як таких у принизливому чи образливому контексті;

  • - цитування явно ксенофобних висловлювань і текстів без коментаря.



Свідоме використання стереотипів та мови ворожнечі:

  • Свідоме використання стереотипів та мови ворожнечі:

  • По-хорошему скины — это патриоты. Патриоты белой расы и той страны, в которой они обитают. Патриотизм этот небезоснователен. Статистика показывает, что белый человек действительно находится под угрозой вымирания”

  • “Торговля наркотиками и людьми, рэкет, мошенничество, просто нелегальный бизнес, существующий благодаря откровенному подкупу украинских чиновников, стали основным занятием нелегалов в Украине. [...] А рядом живут украинские граждане. Которые вовсе не звали этих «гостей», и права которых «гости» все чаще и все наглее попирают. Чего можно ожидать в ответ от коренного населения?””





Зовнішність як злочин

  • Зовнішність як злочин

  • Люди специфічної неєвропейської зовнішності вже стали звичним явищем в Ужгороді. Вони не ховаються, відвідують публічні місця, заводять знайомства”

  • “45-річна Надія Ляшенко продає пиріжки біля станції метро Нивки.

  • — Щоранку із цього метро виходить група індусів, мабуть, десь тут працюють. Таке враження, наче накурені ходять. Я боюся, щоб не напали, — розповідає жінка. — Міліції казала, а вони розводять руками — мовляв, куди нам їх забрати.

  • — У столиці немає центру, де утримували б нелегалів, — зазначає заступник голови Київради Сергій Рудик. — Це велика проблема, бо правоохоронні органи, коли затримають кого, можуть лише взяти на облік і відпустити”







“Такие кажущиеся нашей публике смехотворными заповеди политкорректности, как негласный запрет называть чернокожих неграми или выходцев из Азии азиатами, на поверку вовсе не беспредметны. Дело в том, что слова — это отложившиеся в дискурсе формулы, способы освоения и организации социальной реальности. За тем, кто, кого и как называет, т.е. за отношениями сигнификации, в конечном итоге стоят отношения власти. И если общество хочет что-то изменить, то начинать следует с изменения языка” (В. Малахов)‏

  • “Такие кажущиеся нашей публике смехотворными заповеди политкорректности, как негласный запрет называть чернокожих неграми или выходцев из Азии азиатами, на поверку вовсе не беспредметны. Дело в том, что слова — это отложившиеся в дискурсе формулы, способы освоения и организации социальной реальности. За тем, кто, кого и как называет, т.е. за отношениями сигнификации, в конечном итоге стоят отношения власти. И если общество хочет что-то изменить, то начинать следует с изменения языка” (В. Малахов)‏
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка