Картка педагогічне кредо: «Дати дитині радість розумової праці, радість успіху в навчанні»



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


З досвіду роботи вчителя початкових класів КЗ “ НСЗШ №23”


ВІЗИТНА КАРТКА

  • Педагогічне кредо: «Дати дитині радість розумової праці, радість успіху в навчанні»

  • Педагогічне ессе:

  • У мене найкраща в світі професія - Учитель, найвідповідальніша професія-Творець. І з гордістю можу сказати: я – учитель.

  • І пишаюся цим!

  • Кожен, хто любить свою професію, вважає її найцікавішою, найпривабливішою, найкращою, найшляхетнішою у всьому світі. Саме завдяки цій професії я росту сама, набираюся мудрості, вчуся терпінню і відчуваю себе абсолютно щасливою людиною.



Предмет викладання : початкові класи

  • Предмет викладання : початкові класи

  • Стаж роботи: 41рік

  • Категорія: спеціаліст вищої категорії

  • Педагогічне звання: «Старший вчитель»



Технологія в якій працюю:

  • « Індивідуалізація пізнавальної діяльності учнів на уроках в початковій школі

  • з використанням інформаційно – комп’ютерних технологій»



На протязі навчального року проводжу показові уроки, виховні години.

  • На протязі навчального року проводжу показові уроки, виховні години.

  • Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.





Основними завданнями застосування комп’ютера в навчанні є:

  • Основними завданнями застосування комп’ютера в навчанні є:

  • забезпечення зворотного зв’язку в процесі навчання;

  • забезпечення індивідуалізації навчального процесу;

  • підвищення наочності навчального процесу;

  • пошук інформації із різноманітних джерел;

  • моделювання досліджуваних процесів або явищ;

  • організація колективної й групової роботи;

  • контроль навчальних досягнень.



Використовуючи комп’ютерні технології я здійснюю індивідуалізацію пізнавальної діяльності, застосовую різні методи, засоби, форм навчання, які спонукають моїх учнів до виявлення активності. На уроках це можуть бути ситуації, в яких учень повинен:

  • захищати свою думку, наводити на її захист аргументи, докази, користуватися здобутими знаннями;

  • ставити запитання вчителю, товаришам, з'ясовувати незрозуміле, поглиблювати процес пізнання;

  • практикувати вільний вибір завдань, переважно пошукових, творчих;

  • створювати ситуації самоперевірки, аналізу особистих пізнавальних і практичних дій;

  • урізноманітнювати діяльність, включати в пізнання елементи праці, гри, художньої діяльності;

  • викликати інтерес до колективної діяльності, на основі якої відбувається формування активної позиції членів колективу



Творчий пошук

  • У своїй роботі використовую такі активні форми роботи:

  • інтегровані (міжпредметні) уроки;

  • уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок запитань і відповідей, урок-практикум, урок - прес-конференція

  • уроки-дослідження (урок-знайомство, урок - панорама ідей, урок-пошук, урок-самопізнання, урок "Слідство ведуть знатоки", урок "Що? Де? Коли?");

  • уроки-звіти (урок-аукціон, урок-інтерв’ю, , урок-ерудит, урок-концерт, урок - огляд знань, урок-презентація, урок-ярмарок);

  • уроки-змагання (урок - брейнг-ринг, урок-вікторина, урок-КВД - конкурс винахідливих та допитливих, урок-КВК - конкурс веселих та кмітливих, урок-конкурс, урок - мозкова атака, урок-турнір);

  • уроки-мандрівки (урок-екскурс, урок-екскурсія, урок-марафон, урок-подорож);



“ Розумники і розумнички ”






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка