Керівництво розробкою та впровадженням процесів інформатизації повинно здійсню-ватися з єдиного центру, що забезпечує формування ефективних програм та проектів інформатизації області, координацію та контроль реалізації проектів



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.















Керівництво розробкою та впровадженням процесів інформатизації повинно здійсню-ватися з єдиного центру, що забезпечує формування ефективних програм та проектів інформатизації області, координацію та контроль реалізації проектів, забезпечує концентрацію фінансових ресурсів та їх ефективне використання.

  • Керівництво розробкою та впровадженням процесів інформатизації повинно здійсню-ватися з єдиного центру, що забезпечує формування ефективних програм та проектів інформатизації області, координацію та контроль реалізації проектів, забезпечує концентрацію фінансових ресурсів та їх ефективне використання.



Інформаційно-технологічне середовище

  • Інформаційно-технологічне середовище

  • повинне забезпечити усі стадії збору, зберігання, обробки, захисту, і вчасного подання повної і актуальної інформації, а також сумісність інформаційних, телекомунікаційних та програмно-технічних засобів.



Інтеграція та систематизація інформаційних ресурсів області повинні забезпечити адекватність змісту і форми надання інформації для об’єкту управління, а також вимоги орга-нізації різноманітних обласних інформаційних ресурсів для спільного користування суб’єктами регіональної інформаційної системи.

  • Інтеграція та систематизація інформаційних ресурсів області повинні забезпечити адекватність змісту і форми надання інформації для об’єкту управління, а також вимоги орга-нізації різноманітних обласних інформаційних ресурсів для спільного користування суб’єктами регіональної інформаційної системи.



Види інформаційних ресурсів області

  • Види інформаційних ресурсів області

  • Загальнообласні (базові) інформаційні ресурси – це доступні широкому загалу користувачів інформаційні ресурси області, що входять до складу ІАСУ “Електронна Харківщина” та використовуються для надання інформаційних послуг органам влади, ОМС, бізнесу та населенню. Питання їх формування та використання регулюється відповідними нормативними актами ОДА та обласної ради.

  • Відомчі інформаційні ресурси – інформаційні ресурси області, що формуються органами державної влади,ОМС, галузевими управліннями ОДА, підприємствами при виконанні ними своїх функцій і поділяються на:

  • - відомчі інформаційні ресурси загальнообласного користування;

  • - відомчі інформаційні ресурси внутрішньовідомчого користування.



Структура базових інформаційних ресурсів області (міста, району)

  • Структура базових інформаційних ресурсів області (міста, району)





Структура органів державного управління,

  • Структура органів державного управління,

  • виконавчої влади та ОМС області



Особливості та склад об’єкту автоматизації

  • Особливості та склад об’єкту автоматизації

  • Область як елемент адміністративно-територіального поділу країни являє собою велику, складну соціально-економічну та технічну систему (об'єкт автоматизації), ефективне управління сталим розвитком якої можливе тільки із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

  • Склад об’єкту автоматизації: ОДА з галузевими управліннями та РДА; ОМС: облрада, райради, міськради, сільради; підприємства, бізнес-структури.





інвентаризація та паспортизація матеріальних ресурсів території області - районів, міст та інших населених пунктів (надра, лісове господарство, земельні ділянки, інші об’єкти нерухомості, тощо);

  • інвентаризація та паспортизація матеріальних ресурсів території області - районів, міст та інших населених пунктів (надра, лісове господарство, земельні ділянки, інші об’єкти нерухомості, тощо);

  • автоматизоване ведення містобудівного, земельного, майнового, лісового, водного й інших кадастрів і реєстрів області;

  • автоматизоване ведення цифрових моделей території області.

  • ГІС- аналіз: ефективність використання ресурсів (земля, ліси, надра, та ін.), стан екології - по регіонах області; задоволеність населення наданням адміністративних послуг тощо.



Переваги використання WEB- технологій

  • Переваги використання WEB- технологій

  • зменшення капітальних витрат на систему;

  • зменшення витрат на експлуатацію системи;

  • можливість дистанційного технічного супроводження системи;

  • можливість підключення великої кількості користувачів (клієнтів) системи .





Згідно з метою, завданнями, та принципами реалізації ІАСУ створюється як система з єдиним розподіленим загально-обласним сховищем даних, телекомунікаційним середо-вищем, що забезпечує необхідний обмін даними та територіально - розподіленими WEB-системами (сайти, портали: загальнообласні, міст, районів, населених пунктів, організацій тощо), які надають необхідний функціональний інтерфейс користувачам системи на всій території області.

  • Згідно з метою, завданнями, та принципами реалізації ІАСУ створюється як система з єдиним розподіленим загально-обласним сховищем даних, телекомунікаційним середо-вищем, що забезпечує необхідний обмін даними та територіально - розподіленими WEB-системами (сайти, портали: загальнообласні, міст, районів, населених пунктів, організацій тощо), які надають необхідний функціональний інтерфейс користувачам системи на всій території області.

  • ІАСУ «Електронна Харківщина» є складовою частиною інформаційного простору України та світу.



Користувачі ІАСУ області

  • Користувачі ІАСУ області

  • Влада – Підвищення оперативності, ефективності своєї роботи; покращення відносин з громадянами та бізнесом; можливість приймати рішення, узгоджені з громадянами та бізнесом;

  • Громада - Можливість звертатися до органів влади за допомогою мережі Інтернет; отримувати повну, правдиву і своєчасну інформацію щодо життєво важливих питань і брати участь в управлінні містом, областю, державою;

  • Бізнес - Продуктивні, ефективні, комплексні послуги влади, вирішення нагальних питань у найкоротші терміни у зручний спосіб.



Структура регіональної WEB-системи

  • Структура регіональної WEB-системи

  • Зовнішній портал забезпечує бізнес-структури та населення адміністративними послугами та актуальною інформацією, що створюється працівниками виконавчих органів у процесі роботи автоматизованих систем веб-порталу (календар подій, рішення ради та багато інших) і дає можливість налаштувати електронний зворотний зв'язок з громадянами. Виконує функції “Уряд - бізнесу” та “Уряд-громадянам”.

  • Внутрішній портал забезпечує ведення відповідних баз даних та автоматизацію управлінських функцій органів державного управління, виконавчої влади та ОМС області. Виконує функції “Уряд-уряду”.



Концептуальна архітектура ІАСУ “Електронна Харківщина”

  • Концептуальна архітектура ІАСУ “Електронна Харківщина”



У відповідності з Постановами КМ №1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001, N 1191 ( 1191-2009-п) від 11.11.2009 р. основними етапами розробки автоматизованої системи є:

  • У відповідності з Постановами КМ №1758 ( 1758-2001-п ) від 27.12.2001, N 1191 ( 1191-2009-п) від 11.11.2009 р. основними етапами розробки автоматизованої системи є:

  • Визначення потреби у засобах інформатизації та вивчення питання щодо можливості їх модернізації для забезпечення виконання необхідних функцій.

  • Розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації.

  • Обґрунтування необхідності використання особистих немайнових та (або) майнових прав інтелектуальної власності на засоби інформатизації.

  • Розроблення технічного завдання на створення або модернізацію засобів інформатизації.



Розроблення технічного та робочого або техноробочого проекту створення чи модернізації засобів інформатизації.

  • Розроблення технічного та робочого або техноробочого проекту створення чи модернізації засобів інформатизації.

  • Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування засобів інформатизації.

  • Виконання пусконалагоджувальних робіт.

  • Проведення випробувань створених або модернізованих засобів інформатизації.

  • Введення засобів інформатизації в експлуатацію.

  • Виконання робіт з обслуговування засобів інформатизації відповідно до гарантійних зобов'язань.

  • Післягарантійне обслуговування засобів інформатизації.



Програмне забезпечення ІАСУ може будуватися 

  • Програмне забезпечення ІАСУ може будуватися 

  • як на базі пропрієтарних ГІС (ArcGis та ін.) так і на базі

  • інструментальних програмних засобів з відкритим

  • кодом (PostGIS, PostgreSQL, MapServer та ін.).

  • Це істотно знижує вартість розробки програмних

  • засобів ІАСУ.


































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка