Керівник: Гайналій Людмила Іванівна



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.


  • Керівник:

  • Гайналій Людмила Іванівна – завідувач

  • кабінету природничо-математичних дисциплін, основ економічних знань та екології




Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього комп'ютерних технологій , які проникають в усі сфери людської діяльності , забезпечують поширення інформаційних потоків у суспільстві , утворюючи глобальний інформаційний простір. Невід'ємною і важливою частиною цих процесів є комп'ютеризація освіти . В даний час в Україні йде становлення нової системи освіти , орієнтованого на входження у світовий інформаційно-освітній простір . Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу , пов'язаними з внесенням коректив у змісту технологій навчання , які повинні бути адекватні сучасним технічним можливостям , і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Комп'ютерні технології покликані стати не додатковим у навчанні , а невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу , що значно підвищує його ефективність.

  • Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього комп'ютерних технологій , які проникають в усі сфери людської діяльності , забезпечують поширення інформаційних потоків у суспільстві , утворюючи глобальний інформаційний простір. Невід'ємною і важливою частиною цих процесів є комп'ютеризація освіти . В даний час в Україні йде становлення нової системи освіти , орієнтованого на входження у світовий інформаційно-освітній простір . Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу , пов'язаними з внесенням коректив у змісту технологій навчання , які повинні бути адекватні сучасним технічним можливостям , і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Комп'ютерні технології покликані стати не додатковим у навчанні , а невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу , що значно підвищує його ефективність.

  • Реформування шкільної фізичної освіти має здійснюватися з одною метою - зробити її більш якісною. Для цього необхідно забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, яка буде підготовлена до активного, самостійного життя в суспільстві. Щоб вирішити таке завдання потрібно застосувати інноваційних технологій навчання. Одна з них - мультимедійні технології. Вони відкривають нові можливості вдосконалення навчальної діяльності: збагачують процес навчання, дозволяють зробити навчання більш ефективним, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент кого навчають.

  • Сьогодні мультимедійні-технології - це один з перспективних напрямків інформатизації навчального процесу. У вдосконаленні програмного і методичного забезпечення, матеріальної бази, а також в обов'язковому підвищенні кваліфікації викладацького складу бачиться перспектива успішного застосування сучасних інформаційних технологій в освіті.







Реформування шкільної фізичної освіти має здійснюватися з одною метою - зробити її більш якісною. Для цього необхідно забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, яка буде підготовлена до активного, самостійного життя в суспільстві. Щоб вирішити таке завдання потрібно застосувати інноваційних технологій навчання. Одна з них - мультимедійні технології.

  • Реформування шкільної фізичної освіти має здійснюватися з одною метою - зробити її більш якісною. Для цього необхідно забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, яка буде підготовлена до активного, самостійного життя в суспільстві. Щоб вирішити таке завдання потрібно застосувати інноваційних технологій навчання. Одна з них - мультимедійні технології.



Вони відкривають нові можливості вдосконалення навчальної діяльності: збагачують процес навчання, дозволяють зробити навчання більш ефективним, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент .

  • Вони відкривають нові можливості вдосконалення навчальної діяльності: збагачують процес навчання, дозволяють зробити навчання більш ефективним, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент .





Мультимедійна презентація відрізняється від стандартної тим, що вона, як правило, містить комбінації наступних основних елементів:

  • Мультимедійна презентація відрізняється від стандартної тим, що вона, як правило, містить комбінації наступних основних елементів:

  • Відео.

  • Аудіо.

  • 3D моделі.

  • Малюнки, фотографії.

  • Текст.

  • Анімація.

  • Навігація.



Мультимедійні сценарії уроків виконуються у вигляді презентацій із застосуванням програми Power Point , що входить до складу пакету програм Microsoft Office. Слайди презентацій містять ілюстративний матеріал для уроку , фрагменти відеофільмів , анімації. При підготовці презентації заздалегідь продумую структуру уроку , послідовність слайдів передбачає певний темп і логіку викладу матеріалу , тобто створюю сценарій проведення уроку .

  • Мультимедійні сценарії уроків виконуються у вигляді презентацій із застосуванням програми Power Point , що входить до складу пакету програм Microsoft Office. Слайди презентацій містять ілюстративний матеріал для уроку , фрагменти відеофільмів , анімації. При підготовці презентації заздалегідь продумую структуру уроку , послідовність слайдів передбачає певний темп і логіку викладу матеріалу , тобто створюю сценарій проведення уроку .



Можливо застосувати для демонстрації відеозапису комп'ютерних експериментів , не замінюючи зовсім , а , доповнюючи і іноді , при необхідності , дублюючи реальний експеримент , тому що різноманітне представлення демонстраційного досвіду сприяє його запам'ятовуванню , створення сталого зорового образу спостережуваного явища .

  • Можливо застосувати для демонстрації відеозапису комп'ютерних експериментів , не замінюючи зовсім , а , доповнюючи і іноді , при необхідності , дублюючи реальний експеримент , тому що різноманітне представлення демонстраційного досвіду сприяє його запам'ятовуванню , створення сталого зорового образу спостережуваного явища .

  • Найчастіше комп'ютерні експерименти , моделі та відео фрагменти застосовуються в тому випадку , якщо :

  •  немає обладнання або необхідних приладів і матеріалів

  •  при поясненні нового матеріалу , де явища або процеси зручніше показувати не на « пальцях» , дошці або плакатах .

  • При цьому процес вивчення стає наочніше , барвисто і емоційніше .



Презентації можливо використати для пояснення нового матеріалу , для повторення нового матеріалу і при організації поточного контролю знань ( презентації - опитування )

  • Презентації можливо використати для пояснення нового матеріалу , для повторення нового матеріалу і при організації поточного контролю знань ( презентації - опитування )

  • Джерелами ілюстративного матеріалу для створення презентацій служать :

  •    - CD диски мультимедійних курсів фізики

  •    -    Матеріали з Інтернет- джерел;

  •    -  Матеріали , створені власними руками або руками учнів школи ;

  •     - Електронні підручники



Відео фрагмент з фільму “Хиросима” для мотивації учнів що до застосування ядерної енергії.

  • Відео фрагмент з фільму “Хиросима” для мотивації учнів що до застосування ядерної енергії.



Модель томсона

  • Модель томсона









Інтернет використовую для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроків і в навчально - дослідницької діяльності учнів . Існує ряд освітніх сайтів, де зібрані великі , достовірні інформаційні ресурси по кожній навчальній темі предмета .. Використовуючи інформаційні ресурси електронних енциклопедій на уроці учні оперативно можуть дізнатися різні трактування фізичних термінів (наприклад , робота , тертя, тиск і т.д.).

  • Інтернет використовую для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроків і в навчально - дослідницької діяльності учнів . Існує ряд освітніх сайтів, де зібрані великі , достовірні інформаційні ресурси по кожній навчальній темі предмета .. Використовуючи інформаційні ресурси електронних енциклопедій на уроці учні оперативно можуть дізнатися різні трактування фізичних термінів (наприклад , робота , тертя, тиск і т.д.).



На різних освітніх сайтах знаходиться величезна безліч готових тестів з фізики. Оцінка - один з найважливіших інструментів мотивації навчальної діяльності . При регулярному комп'ютерному тестуванні оперативно оцінюються знання учня , учень завжди вважає цю оцінку об'єктивною, а я завжди маю інформацію про ступінь засвоєння матеріалу на уроці . Економиться навчальний час .

  • На різних освітніх сайтах знаходиться величезна безліч готових тестів з фізики. Оцінка - один з найважливіших інструментів мотивації навчальної діяльності . При регулярному комп'ютерному тестуванні оперативно оцінюються знання учня , учень завжди вважає цю оцінку об'єктивною, а я завжди маю інформацію про ступінь засвоєння матеріалу на уроці . Економиться навчальний час .








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка