Київська міська Рада



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


  • Київська міська Рада

  • Київська міська Державна адміністрація


Прозорість процесу – від планування до постачання товару

  • Прозорість процесу – від планування до постачання товару

  • Простота доступу для бізнесу

  • Доступність для аналізу та контролю громадськістю

  • Оперативність та ефективність оскарження

  • Професійність закупівельників







Етапи впровадження:















Увага!

  • Увага!

  • абз. перший і третій пункту 1 розділу ІІ - до 31 грудня 2016 року;

  • абз. другий і четвертий пункту 1 розділу ІІ - з 01 січня 2017 року.

  • 2016 р. предмет закупівлі для товарів та послуг за ДК 016:2010

  • 2017 – ДК 016:2015



Планування закупівель

  • Планування закупівель







Розміщення інформації - внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце. Оприлюднення на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель.

  • Розміщення інформації - внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце. Оприлюднення на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель.

  • Для отримання доступу до автоматизованого робочого місця - безоплатна реєстрація на авторизованому електронному майданчику

  • Інформація для замовника/органу оскарження розміщується/ оприлюднюється безоплатно.



Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена.

  • Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена.

  • Оголошення англійською мовою, розміщується одночасно з оголошенням українською мовою.

  • Датою та часом оприлюднення/подання є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце

  • Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі в інтерактивному режимі реального часу.



Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником .

  • Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником .

  • Є можливість зазначити додаткову інформацію.

  • На обов’язкову інформацію, накладається електронний цифровий підпис.

  • Будь-який документ може бути роздрукований.

  • Додаток до річного плану закупівель складається за формою річного плану.



Примірна тендерна документація складається з:

  • Примірна тендерна документація складається з:

  • обов’язкової інформації (ст.22 ЗУ), зокрема:

  • вимоги до предмету закупівлі;

  • вимоги до учасників;

  • Інші вимоги ст.17;

  • проект договору.

  • інформації, яка вноситься до окремих полів електронної системи закупівель;

  • додатків, які завантажуються окремими файлами.







Держзакупівлі.Онлайн- www.dzo.com.ua (I-IV рівень)

  • Держзакупівлі.Онлайн- www.dzo.com.ua (I-IV рівень)

  • SmartTender.biz - https://smarttender.biz/ (I-IV рівень)

  • Закупки пром уа - http://zakuki.prom.ua/ (I-IV рівень

  • ПриватМаркет - www.privatmarket.ua (II і IV рівень) Наказ від 05.04.16 № 626

  • E-tender – https://e-tender.biz/ (I і II рівень ) Наказ від 07.04.16 № 633

  • Public Bid – www.public-bid.com.ua (I-IV рівень) Наказ від 19.04.16 № 714

  • E-tender - https://e-tender.biz/ (III і IV рівень) Наказ від 29.04.16 № 776

  • Zakupki.UA – http://zakupki.com.ua (I і II рівень) Наказ від 10.05.16 № 793

  • Накази Мінекономрозвитку від 31.03.16 № 570 та від 01.04.16 № 588









Тривалість періоду не менше 3 р. д.(вартість закупівлі від 50,0 та 1р.д – від 3,0 до 50,0)

  • Тривалість періоду не менше 3 р. д.(вартість закупівлі від 50,0 та 1р.д – від 3,0 до 50,0)

  • Питання від учасників стосовно закупівлі (задаються анонімно)

  • Замовник може змінювати оголошення

  • Учасники не можуть подавати пропозиції



Тривалість не менше 2 днів (вартість закупівлі перевищує 50,0 та не менше 1р.д. – від 3,0 до 50,0)

  • Тривалість не менше 2 днів (вартість закупівлі перевищує 50,0 та не менше 1р.д. – від 3,0 до 50,0)

  • Учасники подають пропозиції

  • Неможливо поставити запитання

  • Замовник не може змінювати оголошення і не бачить пропозиції учасників















Оцінка пропозицій учасників, починаючи з найменшої за критерієм ціна

  • Оцінка пропозицій учасників, починаючи з найменшої за критерієм ціна

  • Прийняття/відхилення пропозицій учасників

  • Визначення переможця











Юстовані накази:

  • Юстовані накази:

  • Наказ МЕРТУ від 17.03.16 № 454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі»

  • Наказ МЕРТУ від 18.03.16 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»

  • Наказ МЕРТУ від 22.03.16 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»



Наказ МЕРТУ від 18.03.16 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування»

  • Наказ МЕРТУ від 18.03.16 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування»

  • Наказ МЕРТУ від 30.03.16 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)»

  • Наказ МЕРТУ від 13.04.16 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації»



Увага!

  • Увага!

  • абз.перший і третій пункту 1 розділу ІІ - до 31 грудня 2016 року;

  • абз.другий і четвертий пункту 1 розділу ІІ - з 01 січня 2017 року.

  • 2016 р. предмет запупівлі для товарів та послуг за ДК 016:2010

  • 2017 – ДК 016:2015



Розміщення інформації - внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце. Оприлюднення на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель.

  • Розміщення інформації - внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце. Оприлюднення на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель.

  • Для отримання доступу до автоматизованого робочого місця - безоплатна реєстрація на авторизованому електронному майданчику

  • Інформація для замовника/органу оскарження розміщується/ оприлюднюється безоплатно.



Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена.

  • Замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена.

  • Оголошення англійською мовою, розміщується одночасно з оголошенням українською мовою.

  • Датою та часом оприлюднення/подання є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце

  • Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі в інтерактивному режимі реального часу.



Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником .

  • Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником .

  • Є можливість зазначити додаткову інформацію.

  • На обов’язкову інформацію, накладається електронний цифровий підпис.

  • Будь-який документ може бути роздрукований.

  • Додаток до річного плану закупівель складається за формою річного плану.



Примірна тендерна документація складається з:

  • Примірна тендерна документація складається з:

  • обов’язкової інформації (ст.22 ЗУ), зокрема:

  • вимоги до предмету закупівлі;

  • вимоги до учасників;

  • Інші вимоги ст.17;

  • проект договору.

  • інформації, яка вноситься до окремих полів електронної системи закупівель;

  • додатків, які завантажуються окремими файлами.







Приведена ціна - це ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.

  • Приведена ціна - це ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.

  • Приведена ціна = Ціна пропозиції / Коефіцієнт корекції (КК)



































Конкурентний діалог

  • Конкурентний діалог











Постанова КМУ від 23.03.16 № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”

  • Постанова КМУ від 23.03.16 № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”















  • Положення містить три розділи:

  • Загальні положення

  • Засади діяльності ТК

  • Засади діяльності та вимоги до УО









ЦЗО - для проведення процедур закупівель та закупівель за рамковими угодами в інтересах різних Замовників

  • ЦЗО - для проведення процедур закупівель та закупівель за рамковими угодами в інтересах різних Замовників

  • Набувають всіх прав та обов'язків Замовника та несуть відповідальність згідно з Законами України

  • ЦЗО-юридичні особи, що визначаються:

  • - Кабінетом Міністрів України

  • - Органами місцевого самоврядування

  • - Радою міністрів АРК Крим



Основні завдання

  • Основні завдання

  • Проведення професійних та ефективних закупівель

  • Створення примірників специфікацій та умов закупівель, привабливих для замовників і учасників

  • Проведення маркетингового дослідження

  • Здійснення ефективного управління над виконанням контрактів (договорів)



https://prozorro.gov.ua/

  • https://prozorro.gov.ua/

  • http://infobox.prozorro.org/

  • http://bi.prozorro.org/

  • http://www.me.gov.ua/

  • http://help.vdz.ua/

  • http://prometheus.org.ua/

  • informatika.kievcity.gov.ua





















Сприяння впровадженню та проведення електронних закупівель у комунальних підприємств Київської міської ради

  • Сприяння впровадженню та проведення електронних закупівель у комунальних підприємств Київської міської ради

  • Підвищення якості надання послуг електронних закупівель згідно з європейськими стандартами

  • Підвищення прозорості закупівель комунальних підприємств, створення інфраструктури взаємодії між замовниками, постачальниками та контролюючими органами і зниження можливостей для корупції

  • Забезпечення взаємодії замовника та постачальника через електроні канали зв'язку на всіх етапах проведення електронних торгів в режимі on-line

  • Об'єднання в одному інформаційному просторі постачальників і замовників різних товарів, робіт та послуг і надання учасникам ел.торгів ряду сервісів, що підвищують ефективність їхнього бізнесу





усунення корупційної складової в процесі проведення державних електронних закупівель за рахунок відстеження даних на всі етапах роботи підприємств

  • усунення корупційної складової в процесі проведення державних електронних закупівель за рахунок відстеження даних на всі етапах роботи підприємств

  • оброблення даних, що підлягає узагальненню має однозначний зміст, тобто відповідає правильному відображенню даних синтетичного та аналітичного обліку

  • звітність дасть можливість скоординувати перспективне планування подальшої господарської діяльністю для оперативного реагування в сфері своєї діяльності

  • відстеження реальної економії грошових коштів формуванням звітності спеціалістами у сфері державних закупівель

  • розроблення засобів надання послуг в електронній формі (портал, веб – сервіс ) з прискореним аналітичним процесом акумулювання грошей в середині структурного підрозділу підприємства

  • прогнозування витрат в процесі ведення підприємницької діяльності, що безпосередньо пов’язано із сезонними коливаннями, шляхом використання бюджету

  • впровадження навчального процесу в підпорядкуванні структурні підрозділи із залучення дистанційного керуванням закупівельного процесу з результативним веденням процедури від початку до кінця




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка