Київський університет



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.





Київський університет

  • Київський університет

  • імені Бориса Грінченка -

  • сучасний єдиний

  • науково-методичний та

  • навчально-дослідницький

  • комплекс сучасної педагогічної

  • науки столиці.

  • Уперше в Україні в рамках одного

  • закладу охоплено весь

  • компетентнісний простір фахового

  • становлення, розвитку і зростання

  • педагога столиці.



у підготовці педагогічних працівників;

  • у підготовці педагогічних працівників;

  • у підвищенні кваліфікації;

  • у науковій діяльності;

  • у проведенні педагогічної практики,

  • олімпіад, конкурсів;

  • щодо розвитку персоналу.



У вересні 2007 р. ФПК

  • У вересні 2007 р. ФПК

  • реорганізовано

  • в Інститут

  • післядипломної

  • педагогічної освіти

  • Київського університету

  • імені Бориса Грінченка.



Наукова тема університету:

  • Наукова тема університету:

  • Теорія та практика професійної підготовки вчителів у системі неперервної педагогічної освіти.

  • Наукова тема ІППО:

  • Шляхи удосконалення фахової компетенції педагогічних працівників столиці в умовах упровадження кредитно-модульної системи в післядипломну освіту.



Місія ІППО - забезпечення готовності педагогічних працівників столиці до повної професійної самореалізації через досягнення ними високого науково-методичного рівня.

  • Місія ІППО - забезпечення готовності педагогічних працівників столиці до повної професійної самореалізації через досягнення ними високого науково-методичного рівня.

  • Візія ІППО – переорієнтація підвищення кваліфікації педагогічних працівників із задоволення вимог загального характеру на задоволення професійних потреб кожного педагога.



  • 1. Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти:

  • Компетентнісний підхід у сучасній освіті: психологічний, педагогічний та методичний інструментарій.

  • 2.Кафедра методики природничо-математичної освіти і технологій:

  • Створення навчально-комунікаційного середовища вчителів природничо-математичних дисциплін.



3.Кафедра методики мов та літератури:

  • 3.Кафедра методики мов та літератури:

  • Шляхи вдосконалення професійної компетентності вчителів-словесників.

  • 4. Кафедра методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання:

  • Інноваційні технології навчання фахівців соціально-гуманітарних дисциплін.



Ефективне виконання теми

  • Ефективне виконання теми

  • забезпечують 113 педагогічних та

  • науково-педагогічних працівників,

  • серед яких:

  • 2 професори;

  • 10 доцентів;

  • 3 доктори наук;

  • 13 кандидатів наук;

  • 6 пошукачів.



За звітний період працівниками

  • За звітний період працівниками

  • Інституту було захищено:

  • 1 докторську;

  • 3 кандидатські дисертації.



Варіативність:



  • За 54 напрямками

  • створено 261

  • навчальний модуль,

  • з них 37 – для дистанційного

  • формату навчання.









Запроваджено тематичні курси:

  • "Тестовий контроль якості освіти з української мови та літератури: принципи складання тесту та технології підготовки учнів до ЗНО",

  • " Інтернет-технології та мультимедіаресурси у викладанні математики в ЗНЗ" ,

  • "Інтернет-технології та мультимедіаресурси в шкільному навчанні хімії".

  • "Особистісно орієнтоване та інтерактивне навчання в початковій школі: організація та дидактичне забезпечення»,

  • "Проектування навчального процесу та розробка системи уроків у навчально-виховному середовищі

  • «1 учень – 1 комп’ютер»,

  • "Microsoft Office 2007 - професійній діяльності педагога. Технологія створення авторських інформаційних продуктів".



Розроблено та впроваджено дистанційну форму навчання.

  • Розроблено та впроваджено дистанційну форму навчання.

  • Створено власну платформу дистанційного навчання.



Розроблено модулі для дистанційного навчання педагогів.

  • Розроблено модулі для дистанційного навчання педагогів.

  • Проведено підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗНЗ (близько 800 ос.) та ПТНЗ.

  • Розробляється методика дистанційного навчання за технологією вебінарів.



З метою посилення психолого-педагогічної підготовки на курсах запроваджено відповідні модулі працівників НМЦ практичної психології.

  • З метою посилення психолого-педагогічної підготовки на курсах запроваджено відповідні модулі працівників НМЦ практичної психології.



  • З 2010 року відновлено чотиритижневий термін тривалості курсів для вчителів вищої категорії.



Інститутом розпочато створення сучасного інформаційно-комунікаційного середовища для

  • Інститутом розпочато створення сучасного інформаційно-комунікаційного середовища для

  • педагогів.

  • З цією метою складено й затверджено Концепцію розвитку ІКТ в діяльності ІППО.



Запровадження системи дистанційного навчання для курсистів.

  • Запровадження системи дистанційного навчання для курсистів.

  • Формування інформаційно-методичного середовища для замовників і користувачів освітніх послуг ІППО.



Навчання педагогічних працівників застосовувати ІКТ у професійній діяльності.

  • Навчання педагогічних працівників застосовувати ІКТ у професійній діяльності.

  • Підвищення фахового рівня володіння ІКТ професорсько-викладацьким складом ІППО.

  • Інформатизація організаційної діяльності ІППО.





Працівниками ІППО створено

  • Працівниками ІППО створено

  • науково-методичний супровід

  • навчального процесу ДНЗ та ЗНЗ:

  • 50 загальноукраїнських підручників

  • (Англійська мова (1-10 кл.), Логіка (1-4 кл.),

  • Українська мова (5-10 кл.),

  • Українська література (6-9 кл.),

  • Хімія (7-10 кл.) та ін.



Проведено:

  • Проведено:

  • 3 міжнародні конференції:

  • «Навчання історії і взаємини з сусідами»,

  • «Фінансова освіта дітей та молоді в ЄС на

  • прикладі Польщі», «Психофізіологічні

  • особливості розвитку, виховання й

  • навчання обдарованих дітей».



4 Всеукраїнські:«Становлення цілісної системи підготовки і підвищення кваліфікації педагогічних працівників у м.Києві (до 70-річчя створення Київського інституту удосконалення вчителів (1939-2009) та 135-річчя заснування учительських курсів», «Шкільна географічна освіта: теорія і практика навчання географії в профільній школі» «А.П.Чехов: погляд з ХХІ століття» «Гоголь у ХХІ столітті: наукові дослідження, методика викладання».

  • 4 Всеукраїнські:«Становлення цілісної системи підготовки і підвищення кваліфікації педагогічних працівників у м.Києві (до 70-річчя створення Київського інституту удосконалення вчителів (1939-2009) та 135-річчя заснування учительських курсів», «Шкільна географічна освіта: теорія і практика навчання географії в профільній школі» «А.П.Чехов: погляд з ХХІ століття» «Гоголь у ХХІ столітті: наукові дослідження, методика викладання».



10 міських науково-практичних конференцій:(«Соціальна адаптація та інтеграція в освітнє середовище дітей з особливими потребами», «Розширення методично-інформаційного простору як основа підвищення якості післядипломної педагогічної освіти в столиці» (спільно з видавництвом «Педагогічна преса»), "Морально-духовне виховання дітей молодшого шкільного віку (з досвіду викладання курсу Християнська етика в українській культурі" в ЗНЗ м. Києва)". «Музейна педагогіка в дошкільній та шкільній освіті столиці», «Якість освіти – умова інноваційного розвитку суспільства» (для методистів-кореспондентів ІППО), «Сучасні тенденції розвитку психологічної служби», «Підсумки реалізації стратегії розвитку психологічної служби системи освіти м.Києва у 2004-2008 р.р. та ін.

  • 10 міських науково-практичних конференцій:(«Соціальна адаптація та інтеграція в освітнє середовище дітей з особливими потребами», «Розширення методично-інформаційного простору як основа підвищення якості післядипломної педагогічної освіти в столиці» (спільно з видавництвом «Педагогічна преса»), "Морально-духовне виховання дітей молодшого шкільного віку (з досвіду викладання курсу Християнська етика в українській культурі" в ЗНЗ м. Києва)". «Музейна педагогіка в дошкільній та шкільній освіті столиці», «Якість освіти – умова інноваційного розвитку суспільства» (для методистів-кореспондентів ІППО), «Сучасні тенденції розвитку психологічної служби», «Підсумки реалізації стратегії розвитку психологічної служби системи освіти м.Києва у 2004-2008 р.р. та ін.



Наказом ГУОН №36 від 12.02.2008

  • Наказом ГУОН №36 від 12.02.2008

  • створено міську експертну комісію

  • з питань здійснення інноваційної

  • педагогічної діяльності

  • в загальноосвітніх навчальних

  • закладах.



Наказом ГУОН № 37 від 12.02.2008

  • Наказом ГУОН № 37 від 12.02.2008

  • затверджено Положення про

  • порядок організації та проведення

  • педагогічного експерименту

  • регіонального рівня.





Навчальний процес забезпечують:

  • Навчальний процес забезпечують:

  • 12 smart–дощок;

  • інтерактивні кабінети фізики та біології;

  • мобільний клас нет-буків;



  • власна платформа дистанційного навчання;

  • платформа технології вебінарів,

  • oптико-волоконний зв”язок у двох класах;

  • З сервери.



Організовано навчання за програмами:

  • Організовано навчання за програмами:

  • Miskrosoft;

  • Intel;

  • 1 учень – 1 комп'ютер;

  • колегіальний коучінг;

  • інноваційні методи навчання;

  • методика створення дистанційних курсів та проведення вебінарів та ін.



Розробити та запровадити модель

  • Розробити та запровадити модель

  • підвищення кваліфікації

  • педпрацівників, яка передбачає:

  • діагностику рівня фахових компетенцій;

  • побудову індивідуальної траєкторії професійного розвитку

  • кожного педагога.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка