Класифікація форм та організації навчання. Класифікація форм та організації навчання



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Класифікація форм та організації навчання.

  • Класифікація форм та організації навчання.

  • Форми організації навчання.

  • Класно-урочна система навчання. Урок як форма організації навчання.

  • Класифікація типів уроків (за різними авторами).

  • Вимоги до сучасного уроку.

  • Особливості проведення уроку в початкових класах.





Засоби навчання

  • Засоби навчання

  • Вузьке розуміння Широке розуміння

  • Навчальні та наочні посіб- Сукупність методів, форм,

  • ників, демонстраційні при- джерела отримання змісту, а також спеціальних

  • строїв, технічні засоби тощо знань та формування засобів навчання.

  • вмінь

  • За чуттєвою модальністю

  • Візуальні Аудіальні Аудіовізуальні

  • таблиці  радіо  звуковий фільм

  •  карти  магнітофони  телебачення

  •  макети  музикальні  відео

  •  об’єкти



  • ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

  • Прості Складні

  •  Механічні візуальні прилади (діа-

  • скоп, мікроскоп, кодоскоп тощо)

  • словесні (підручники та інші тексти)  аудіальні засоби (програвач, магніто-

  • фон, радіо)

  • візуальні (реальні предмети, моделі, аудіовізуальні (звуковий фільм, теле-

  • картини, схеми, карти тощо) бачення, відео)

  •  засоби, що автоматизують процес

  • навчання (комп'ютери, інформаційні

  • мережі, телекомунікаційні мережі)





ФОРМА НАВЧАННЯ

  • ФОРМА НАВЧАННЯ

  • Дидактична категорія, що означає зовнішню сторону організації навчального процесу

  • індивідуальна передбачає взаємодію викладача з одним учнем

  • групова передбачає спілкування вчителя з групою дітей, які

  • взаємодіють як між собою так і з учителем

  • парна комунікативна взаємодія між двома учнями, що

  • виконують загальнонавчальне завдання

  • фронтальна передбачає роботу вчителя з усіма учнями в

  • єдиному темпіта із загальними завданнями

  • колективна передбачає навчання цілісного колективу зі своїми

  • особливостями взаємодії і орієнтована на активне

  • взаємонавчання учнів, їх згуртованість та

  • взаєморозуміння



ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  • ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  • конструкція окремої ланки процесу навчання,

  • визначений вид заняття

  • За дидактичною метою. За формою навчання.

  • (В. А. Оніщук) (А.В.Хуторськой)

  • ■ теоретичні ■ індивідуальні заняття

  • ■ практичні ■ колективно-групові заняття

  • ■ трудові ■ індивідуально-колективні заняття

  • ■ комбіновані

  • За структурною взаємодією

  • елементів з урахуванням

  • домінуючої мети навчання

  • (В.І Андрєєв)

  • ■ Вступне заняття

  • Заняття з поглиблення знань

  • ■ Практичне заняття

  • ■ Заняття із систематизації та узагальнення знань

  • ■ Заняття з контролю знань, умінь та навичок

  • ■ Комбіновані форми заняття



  • ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  • ♦ Урок ♦ Лекція

  • ♦ Екскурсії ♦ Лабораторні та

  • практичні заняття

  • ♦ Самостійна робота ♦ Домашні завдання

  • ♦ Ігри ♦ Семінари

  • ♦ Факультативи ♦ Індивідуальні

  • заняття



Виховна











Дидактичні

  • Дидактичні

  • Організаційні

  • Світоглядні

  • Гігієнічні

  • Етичні

  • Психологічні









уроки вивчення нового матеріалу;

  • уроки вивчення нового матеріалу;



Спеціальні

  • Спеціальні



урок ознайомлення учнів з новим матеріалом

  • урок ознайомлення учнів з новим матеріалом

  • або повідомлення (вивчення) нових знань;



урок–лекція

  • урок–лекція





  • ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ ДИДАКТИЧНІ

  • ВИМОГИ

  • ДО СУЧАСНОГО

  • УРОКУ

  • ГІГІЄНІЧНІ ПСИХОЛОГІЧНІ



ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ

  • ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ



ГІГІЄНІЧНІ

  • ГІГІЄНІЧНІ



  • Актуалізація опорних знань,

  • способів дії, чуттєвого досвіду.

  • Формування нових знань

  • і способів дій.

  • Застосування, закріплення знань

  • і способів дій.





ЕТАПИ

  • ЕТАПИ



ЕТАПИ

  • ЕТАПИ



ФОРМИ, ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ УРОКУ

  • ФОРМИ, ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ УРОКУ




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка