Клієнти (інвестори, фізичні і юридичні особи)



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





Клієнти (інвестори, фізичні і юридичні особи)

  • Клієнти (інвестори, фізичні і юридичні особи)

  • Девелоперські компанії – (інвестори, недержавні союзи, асоціації та федерації)

  • Будівельні компанії – генпідрядники, підрядчики (недержавні союзи, асоціації, федерації)

  • Проектувальники (генпроектировщики, проектні інститути)

  • Страхові компанії (союзи, асоціації, федерації)

  • Банки і фінансові організації як джерела кредитів

  • Державні і недержавні охоронні компанії (союзи, асоціації та федерації фізичної охорони)

  • Виробники та постачальники устаткування ТЗО

  • Системні інтегратори, інсталлятори та монтажні організації технічних засобів охорони (недержавні союзи, асоціації, федерації)

  • Органи стандартизації, ліцензування і сертифікації (державні і недержавні/суспільні)

  • Органи державної влади та управління

  • Інші організації (союзи, асоціації, федерації), що мають інтереси в області недержавного регулювання ринку





Максимальне використання економічних принципів регулювання ринку

  • Максимальне використання економічних принципів регулювання ринку

  • Створення механізмів саморегулювання ринку

  • Створення передумов для стійкого збалансованого зростання попиту та пропозиції

  • Прозорість і збалансованість інтересів усіх учасників ринку

  • Створення комплексних привабливих пакетів пропозицій учасників ринку для споживачів

  • Мінімізація економічних та інших ризиків

  • Мінімізація неринкового втручання





Наявність на ринку привабливих об'єктів і пропозицій

  • Наявність на ринку привабливих об'єктів і пропозицій

  • Мінімальні витрати сукупних інвестицій і експлуатаційних витрат (сукупна вартість володіння об'єктом), включаючи витрати на сервіс і обслуговування

  • Спрощений доступ до кредитних ресурсів

  • Вигідні пакети страхування та охоронних послуг

  • Наявність на ринку збалансованих комплексних пакетів пропозицій робіт та послуг

  • Стандартні загальноприйняті на ринку продукти та рішення

  • Висока якість продуктів, робіт та послуг

  • Мінімізація ризиків за рахунок ефективних засобів охорони, забезпечення безпеки та страхування

  • Відсутність конфліктів з організаціями, що мають свої інтереси на даному ринку



Мінімальні витрати сукупних інвестицій і експлуатаційних витрат

  • Мінімальні витрати сукупних інвестицій і експлуатаційних витрат

  • Спрощений доступ до кредитних ресурсів

  • Привабливість об'єктів на ринку

  • Наявність чітких критеріїв якісного відбору генпроектувальників, генпідрядників, брокерів та експлуатуючих організацій

  • Висока якість продуктів, робіт та послуг

  • Висока ефективність об'єктів при експлуатації

  • Мінімізація ризиків експлуатації



Пропозиція девелоперським компаніям та інвесторам сучасних високоякісних комплексних робіт та послуг

  • Пропозиція девелоперським компаніям та інвесторам сучасних високоякісних комплексних робіт та послуг

  • Розширення ринку своїх робіт та послуг за рахунок розширення портфеля замовлень

  • Наявність чітких критеріїв відбору підрядників та пропонуємих рішень

  • Дотримання високої якості продуктів, робіт та послуг для всіх підрядників

  • Можливість економії будівництва за рахунок використання стандартних загальноприйнятих рішень

  • Мінімізація ризиків



Можливість пропозиції сучасних, схвалених та апробованих ринком перспективних рішень

  • Можливість пропозиції сучасних, схвалених та апробованих ринком перспективних рішень

  • Розширення пакету замовлень на проектування

  • Можливість чіткого обгрунтування витрат на проектування

  • Спрощення взаємин із Замовниками при виборі архітектурних та технічних рішень

  • Спрощення процедури відбору підрядників по проектуванню окремих підсистем

  • Наявність чітких технічних вимог до пропонуємих рішень

  • Наявність необхідного комплекту нормативних документів, достатніх для якісного комплексного проектування об'єктів

  • Мінімізація витрат на проектування



Розширення ринку страхових послуг

  • Розширення ринку страхових послуг

  • Розширення клієнтської бази за рахунок пропозиції комплексних та спеціальних пакетів страхових послуг

  • Спрощення процедури аудиту об'єктів та оцінки страхових ризиків

  • Можливість створення нових привабливих на ринку пакетів страхових послуг

  • Підвищення достовірності оцінки страхових ризиків за рахунок прозорості та збалансованості ринку

  • Можливість створення стабільних партнерських ланцюжків взаємодії на ринку



Розширення клієнтської бази кредитування для фізичних і юридичних осіб

  • Розширення клієнтської бази кредитування для фізичних і юридичних осіб

  • Підвищення привабливості проектного кредитування

  • Спрощення процедури видачі кредитів

  • Зниження ризиків кредитування

  • Участь в ринкових ланцюжках, сприяючих зростанню і підвищенню надійності банківського бізнесу

  • Підвищення цілісності та ліквідності об'єктів нерухомості в заставі



Розширення клієнтської бази

  • Розширення клієнтської бази

  • Можливість створення універсальних пакетів охоронних послуг для старих ринків і нових спеціалізованих пакетів послуг для нових ринків

  • Зниження витрат на охорону за рахунок уніфікації

  • Зниження ризиків матеріальної відповідальності

  • Можливість створення спеціальних пакетів послуг спільно зі страховими компаніями

  • Підвищення якості охоронних послуг



Розширення ринку монтажу, інсталяції та інтеграції за рахунок розширення клієнтської бази

  • Розширення ринку монтажу, інсталяції та інтеграції за рахунок розширення клієнтської бази

  • Зниження демпінгу і ринкової конкуренції за рахунок сегментації ринків клієнтів та процедур добровільної сертифікації і ліцензування

  • Уніфікація та стандартизація вимог до оснащення об'єктів

  • Наявність чітких вимог до складу виконуваних робіт і послуг

  • Спрощення процедури обгрунтування вартості пропонованих рішень

  • Наявність чітких технічних вимог до рішень

  • Наявність необхідного комплекту нормативних документів, достатніх для якісного комплексного оснащення об'єктів ТСО відповідно до вимог ринку

  • Спрощення процедури інсталяції та здавання об'єктів

  • Зниження вартості сервісного обслуговування



Наявність нормативної бази, що чітко і прозоро регулює всі основні питання сертифікації і ліцензування на ринку ТЗО

  • Наявність нормативної бази, що чітко і прозоро регулює всі основні питання сертифікації і ліцензування на ринку ТЗО

  • Переважно ринкові механізми дії на всіх учасників ринку, включаючи споживачів

  • Наявність якісних, перевірених та підтримуємих ринком методик ліцензування і сертифікації

  • Наявність необхідної матеріальної бази



  • Прозора система взаємин на ринку

  • Прозора структура інтересів на ринку

  • Наявність чітких правил роботи і взаємодії на ринку, підтримуваних самими учасниками ринку

  • Відсутність (мінімізація) нерозв'язних конфліктів та суперечностей з учасниками ринку

  • Наявність механізмів врегулювання конфліктів із зацікавленими учасниками ринку





Ринок міського житла

  • Ринок міського житла

  • Ринок коттеджів та коттеджних містечок

  • Ринок бізнес-центрів (офісних будівель)

  • Ринок торгівельних та розважальних центрів

  • Ринок готелів

  • Ринок промислових підприємств

  • Ринок спортивно-розважальних центрів

  • Ринок складських приміщень та логістичних центрів

  • Ринок об'єктів підвищеної небезпеки

  • Ринок державних об'єктів (аеропорти, вокзали тощо)

  • Ринок інших об'єктів



Клас Де-люкс

  • Клас Де-люкс

  • Преміум-клас

  • Бізнес-клас

  • Економ-клас

  • Соціальне житло





Економічне обгрунтування на основі методики оцінки економічної ефективності інвестицій в забезпечення безпеки (найбільш дієвий спосіб)

  • Економічне обгрунтування на основі методики оцінки економічної ефективності інвестицій в забезпечення безпеки (найбільш дієвий спосіб)

  • Вимоги, викладені в стандартах, та інших нормативних документів, що існують в світі

  • Експертні оцінки та висновки фахівців в залежності від категорії об'єктів

  • Існуючий досвід девелоперів та узагальнені побажання клієнтів на зданих об'єктах

  • Світовий досвід по оснащенню аналогічних об'єктів





Структура взаємин між основними учасниками ринку

  • Структура взаємин між основними учасниками ринку

  • Механізми державного регулювання

  • Механізми добровільного регулювання взаємин між учасниками ринку

  • Регулювання взаємин з Клієнтами

  • Нормативно-технічне регулювання

  • Тарифне регулювання робіт і послуг

  • Ліцензування і сертифікація

  • Аудит об'єктів, компаній, робіт і послуг

  • Економічні механізми регулювання





Тісна взаємодія між професійними союзами, асоціаціями і федераціями

  • Тісна взаємодія між професійними союзами, асоціаціями і федераціями

  • Можливість ухвалення узгоджених рішень на користь клієнтів та учасників ринку

  • Максимальне використання договірних механізмів взаємодії на основі взаємовигідності

  • Створення на ринку стійких ланцюжків взаємодоповнюючих бізнесів

  • Захист інтересів учасників ринку через створення стійкої системи взаємодії між учасниками



Створення на ринку привабливих збалансованих комплексних пропозицій на користь клієнтів

  • Створення на ринку привабливих збалансованих комплексних пропозицій на користь клієнтів

  • Створення ринкових передумов для стабільного зростання попиту і пропозиції, зокрема за рахунок спрощення доступу до кредитних ресурсів

  • Проведення на ринку узгоджених між учасниками маркетингових заходів

  • Зниження ризиків за рахунок створення надійних і стійких ланцюжків бізнесів на ринку

  • Економічна вигода як основа прийняття рішень



Створення за участю УФІБ технічного комітету по стандартизації, тісну взаємодію з Держстандартом

  • Створення за участю УФІБ технічного комітету по стандартизації, тісну взаємодію з Держстандартом

  • Створення за участю УФІБ повної системи гармонізованих стандартів і інших нормативних документів, регулюючих ринок ТЗО

  • Створення за ініціативою УФІБ галузевих стандартів та інших документів, механізм застосування яких регулюється УФІБ

  • Створення системи ринкових стандартів оснащення об'єктів різного призначення

  • Створення системи навчання по нормативно-технічному регулюванню ринку для членів УФІБ та інших учасників ринку

  • Створення системи вигідності приєднання до нормативно-технічного регулювання за участю УФІБ на користь учасників ринку



Розробка і впровадження єдиної тарифної політики на роботи і послуги на користь всіх учасників ринку, включаючи УФІБ

  • Розробка і впровадження єдиної тарифної політики на роботи і послуги на користь всіх учасників ринку, включаючи УФІБ

  • Створення ринкових механізмів запобігання демпінгу, монополізму і недобросовісній конкуренції

  • Створення спеціальних збалансованих пакетів робіт і послуг на користь клієнтів і учасників ринку

  • Створення механізму коректування тарифів залежно від інфляції, змін курсів валют, а також впливу європейських тарифів і принципів ціноутворення



Створення добровільної ринкової системи ліцензування та сертифікації

  • Створення добровільної ринкової системи ліцензування та сертифікації

  • Розробка норм і методик добровільного ліцензування та сертифікації

  • Створення органу ліцензування компаній

  • Створення органів сертифікації обладнання

  • Створення реєстрів довіри обладнання та компаній

  • Пропаганда на ринку переваг використання системи добровільного ліцензування та сертифікації для клієнтів і компаній



Створення системи добровільного аудиту об'єктів, компаній, робіт і послуг на користь клієнтів та компаній (сертифікати якості)

  • Створення системи добровільного аудиту об'єктів, компаній, робіт і послуг на користь клієнтів та компаній (сертифікати якості)

  • Розробка методик добровільного аудиту об'єктів, компаній, робіт і послуг на відповідність встановленим вимогам

  • Створення системи арбітражу та апеляций

  • Гармонізація системи добровільного аудиту з державною системою ліцензування та сертифікації

  • Гармонізація з європейськими нормами та правилами проведення аудиту



Використання спеціальних методик для оцінки ефективності інвестицій в заходи щодо забезпечення безпеки (на основі оцінки ризиків і втрат, а також експлуатаційних витрат)

  • Використання спеціальних методик для оцінки ефективності інвестицій в заходи щодо забезпечення безпеки (на основі оцінки ризиків і втрат, а також експлуатаційних витрат)

  • Скорочення потреб в інвестиційних (кредитових) ресурсах, більші можливості фінансування

  • Економічна вигода клієнтів від сукупних інвестицій і експлуатаційних витрат, а також зниження ризиків

  • Економічна вигода від зростання ринку, клієнтської бази, а також від ефекту узгоджених комплексних пропозицій

  • Зменшення впливу демпінгу і монополізму, можливість збереження та прогнозування прибутковості основних сегментів ринку









Реальний стан економіки України об'єктивно обмежує бізнес- і держструктури в об'ємах інвестицій (фінансування) в безпеку

  • Реальний стан економіки України об'єктивно обмежує бізнес- і держструктури в об'ємах інвестицій (фінансування) в безпеку

  • Залишковий (фрагментарний) принцип фінансування – одна з основних причин практичної відсутності ефективності від реалізації проектів забезпечення безпеки

  • Захоплення технічною стороною проблем безпеки часто затінює її економічну складову

  • Відсутність економічного обгрунтування ефективності інвестицій утрудняє ухвалення прозорих рішень про інвестування (фінансуванні) в забезпечення безпеки



Люди, що ухвалюють рішення про фінансування, як правило, мислять економічними категоріями (витрати -> інвестиції, майбутній приведений дохід, термін окупності інвестицій, прибуток, рентабельність інвестицій і т.п.)

  • Люди, що ухвалюють рішення про фінансування, як правило, мислять економічними категоріями (витрати -> інвестиції, майбутній приведений дохід, термін окупності інвестицій, прибуток, рентабельність інвестицій і т.п.)

  • Вірний і надійний спосіб переконання в необхідності інвестицій в безпеку – розрахувати (або показати) економічну ефективність

  • Знання методики дозволяє бути дуже переконливим при обговоренні питань про інвестування

  • Методика дозволяє переконати осіб, що ухвалюють рішення, в необхідності виділення (і навіть збільшення) бюджету на забезпечення безпеки







Представити поточний стан забезпечення безпеки у вигляді реальних та потенційних загроз і пов'язаних з ними ризиків (аудит безпеки)

  • Представити поточний стан забезпечення безпеки у вигляді реальних та потенційних загроз і пов'язаних з ними ризиків (аудит безпеки)

  • Визначити фінансову складову по кожному виду ризиків та сумарні втрати від порушення безпеки (оцінити втрати)

  • Проранжувати ризики по ступеню їх важливості

  • Ухвалити рішення про реалізацію фрагментарного (наприклад, на основі правила 20/80), поетапного (в рамках загальної концепції) або комплексного підходу



Оцінити пропоновані заходи протидії загрозам у вигляді змін ризиків і пов'язаних з ними втрат

  • Оцінити пропоновані заходи протидії загрозам у вигляді змін ризиків і пов'язаних з ними втрат

  • Визначити різницю ризиків (втрат) ДО і ПІСЛЯ реалізації заходів протидії загрозам і зарахувати цю різницю як ДОХІД

  • Оцінити планові (прямі) та позапланові витрати на безпеку протягом всього життєвого циклу (наприклад, за допомогою методик ТСО - Total Cost of Ownership)



Загрози (Рзагрози)

  • Загрози (Рзагрози)

  • Уразливість контрзаходів (Руразливості)

  • Можливі події (Рподії)

  • Ціни втрат від подій (Ц втрат)

  • Розраховуються ризики:

  • Ц ризик = Рподія х Цвтрат (у грошовому еквівал.)

  • Рподії = Рзагрози х Руразливості (вірогідність)





Розраховуються всі можливі ризики (втрати) в грошовому виразі за певний період ДО забезпечення безпеки (Ц’ риск)

  • Розраховуються всі можливі ризики (втрати) в грошовому виразі за певний період ДО забезпечення безпеки (Ц’ риск)

  • Розраховуються всі можливі ризики (втрати) в грошовому виразі за певний період ПІСЛЯ забезпечення безпеки (Ц риск), тобто після застосування контрзаходів, що зменшують ризики



Розраховується різниця

  • Розраховується різниця

  • ∆Ц ризику = Σ Ц’ ризику – Σ Ц ризику

  • Ця різниця зараховується як ДОХІД відповідного періоду від забезпечення безпеки (основоположна ідея методики)

  • Розрахунок економічної ефективності зводиться до розрахунку економічної ефективності інвестицій (класика)








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка