Ключове питання: Ключове питання



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Ключове питання:

  • Ключове питання:

  • Який скарб нам дали праотці?

  • Тематичні питання:

  • З чим у вас асоціюється слово традиції?

  • Чи можна назвати традиції українського народу скарбом?

  • Змістові питання:

  • Хто має передавати традиції своїм нащадкам?

  • Які традиції на Україні збереглися найкраще?

  • Що потрібно зробити для збереження спадку нащадкам?



Завдання: ознайомити дітей з господарсько-культурною спадщиною українського народу, народними традиціями, і на цій основі формувати в них етичну самосвідомість, кращі якості національного характеру, прагнення до відродження і збереження національної культури, активізувати систему знань учнів про свій родовід, про невичерпні народні скарби, про побут і звичаї, основні традиційні свята та ін.

  • Завдання: ознайомити дітей з господарсько-культурною спадщиною українського народу, народними традиціями, і на цій основі формувати в них етичну самосвідомість, кращі якості національного характеру, прагнення до відродження і збереження національної культури, активізувати систему знань учнів про свій родовід, про невичерпні народні скарби, про побут і звичаї, основні традиційні свята та ін.

  • Дослідити музейні експонати, зробити висновки, скласти свої міркування.

  • Виготовити власноруч одну із традиційних побутових речей.

  • Написати твір будь-якого жанру для створення проекту “Художнє слово”.



Очікувані результати:

  • Очікувані результати:

  • Завершити дослідження учнями рідного краю, українського мистецтва, культури традицій українського народу.

  • Продемонструвати виставки дитячих робіт: писанки, вишиванки, бісероплетіння та ін.

  • Відкрити і прочитати учнівську “мовну скарбницю”- різножанрові твори, висвітлені у пресі.

  • Обмінятися дослідженнями, вміннями, знаннями традицій з ровесниками, запросивши їх на відкриті уроки та виховні заходи.



Цікаві дослідження української мови наштовхнули моїх учнів на думку, що сорочка може бути вишитою або простою, чоловічою-жіночою, сучасною- стародавньою, новою -старою.

  • Цікаві дослідження української мови наштовхнули моїх учнів на думку, що сорочка може бути вишитою або простою, чоловічою-жіночою, сучасною- стародавньою, новою -старою.





Участь моїх учнів в обласному творчому об'єднанні “Ліра” надихає на поетичність, викликає бажання писати вірші та різножанрові твори.

  • Участь моїх учнів в обласному творчому об'єднанні “Ліра” надихає на поетичність, викликає бажання писати вірші та різножанрові твори.







Цей урок переніс учнів у стародавній неперевершений вид мистецтва – гончарство. Вони у музеї дослідили гончарні вироби, гончарний круг. За аналогією із пає-маше виготовили побутові речі, продемонстрували їх на виcтавці дитячих робіт.

  • Цей урок переніс учнів у стародавній неперевершений вид мистецтва – гончарство. Вони у музеї дослідили гончарні вироби, гончарний круг. За аналогією із пає-маше виготовили побутові речі, продемонстрували їх на виcтавці дитячих робіт.





Сторінки із минулого зазирнули на цей урок. Учні, відвідавши краєзнавчий музей, навчались порівнювати стародавні будівлі із сучасними. Вивчили традиції, яких додержувались наші пращури перш, ніж побудувати хату. Діти щиро ділились досвідом і знаннями з ровесниками.

  • Сторінки із минулого зазирнули на цей урок. Учні, відвідавши краєзнавчий музей, навчались порівнювати стародавні будівлі із сучасними. Вивчили традиції, яких додержувались наші пращури перш, ніж побудувати хату. Діти щиро ділились досвідом і знаннями з ровесниками.





  • 2 місце Ріжко Д.

  • 3 місце Настюк Я.



Родина, сім'я - це найдорожче для кожної людини. Тут людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. У сім'ї вона навчається любові і добра, у сім'ї вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, свою Батьківщину.

  • Родина, сім'я - це найдорожче для кожної людини. Тут людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. У сім'ї вона навчається любові і добра, у сім'ї вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, свою Батьківщину.

  • Важко висловити словами те особливе світле щось, що народжується в нашій душі, коли ми згадуємо тепло рідного сімейного гнізда. До глибокої старості залишаються в нас якісь сердечні зв'язки з тією родиною, з якої ми вийшли.



«З родини йде життя людини» - говорить народна мудрість.

  • «З родини йде життя людини» - говорить народна мудрість.

  • А родинні свята всіх об'єднують, сприяють зміцненню коріння роду кожного учня.



  • Без минулого немає майбутнього. Тому я разом з своїми учнями досліджую рідний край. Цікавими і незабутніми запам'яталися екскурсії історичними місцями:



Кам'янець – Подільського, Хмельницької області

  • Кам'янець – Подільського, Хмельницької області



Хотина, Чернівецької області;





Відчуття святковості, піднесення душевного настрою і з першим дзвоном на Великдень з'являються в учнів на районному дійстві, де діти майстерно демонструють виставу “На Великдень” та беруть участь у майстер – класі писанкарства.

  • Відчуття святковості, піднесення душевного настрою і з першим дзвоном на Великдень з'являються в учнів на районному дійстві, де діти майстерно демонструють виставу “На Великдень” та беруть участь у майстер – класі писанкарства.



Любов до рідного краю мої учні демонструють у шкільному розважальному конкурсі, де першим конкурсним завданням є монолог “А я просто україночка”; відгадують загадки із родинної скарбниці; демонструють таланти: співають українські народні пісні, танцюють українські народні танці.

  • Любов до рідного краю мої учні демонструють у шкільному розважальному конкурсі, де першим конкурсним завданням є монолог “А я просто україночка”; відгадують загадки із родинної скарбниці; демонструють таланти: співають українські народні пісні, танцюють українські народні танці.





З далеких часів до нас завітали “українські вечорниці ”. Тут учні продемонстрували культуру спілкування у давні часи, ознайомились з легендою рослини- символа України, калиною. Продемонстрували козацькі забави.

  • З далеких часів до нас завітали “українські вечорниці ”. Тут учні продемонстрували культуру спілкування у давні часи, ознайомились з легендою рослини- символа України, калиною. Продемонстрували козацькі забави.



Загалом учні повинні зрозуміти нероздільну єдність духовного і матеріального життя свого народу. Усвідомлена дитиною змалку винятковість творчості і звичаїв свого народу - це запорука зростання свідомого громадянина Української держави. Прадавні символи, зображені на вишиванках і рушниках, цикли зимових, весняних, літніх та осінніх традицій і обрядів - це єдина сув'язь, що міцно об'єднує народ у єдину націю. Знати їх, розуміти їх сутність, насамперед духовну - основне завдання вчителя при використанні народних звичаїв і традицій на уроках і позаурочний час.

  • Загалом учні повинні зрозуміти нероздільну єдність духовного і матеріального життя свого народу. Усвідомлена дитиною змалку винятковість творчості і звичаїв свого народу - це запорука зростання свідомого громадянина Української держави. Прадавні символи, зображені на вишиванках і рушниках, цикли зимових, весняних, літніх та осінніх традицій і обрядів - це єдина сув'язь, що міцно об'єднує народ у єдину націю. Знати їх, розуміти їх сутність, насамперед духовну - основне завдання вчителя при використанні народних звичаїв і традицій на уроках і позаурочний час.

  • Коли ми, вчителі, будемо прививати своїм вихованцям любов до рідного краю, мови, збагачувати їх знання історичним минулим наших предків, виховувати на традиціях наших пращурів, з них виростуть прекрасні люди, це будуть українці, продовжувачі українського роду. Саме з такими людьми наша країна буде процвітати і жити. І здійсняться пророцтва Т.Г.Шевченка, що Україна не вмре, не загине!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка