Компетентность – владение, обладание человеком соответствующей компетенцией, включающей его личностное отношение к ней и предмету деятельности. Компетентность



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Компетенция — означает круг вопросов, в которых человек хорошо осведомлен, обладает познаниями и опытом. Компетентный в определенной области человек обладает соответствующими знаниями и способностями, позволяющими ему обоснованно судить об этой области и эффективно действовать в ней. Компетенция – включает совокупность взаимосвязанных качеств личности (знаний, умений, навыков, способов деятельности), задаваемых по отношению к определенному кругу предметов и процессов, и необходимых для качественной продуктивной деятельности по отношению к ним

  • Компетенция — означает круг вопросов, в которых человек хорошо осведомлен, обладает познаниями и опытом. Компетентный в определенной области человек обладает соответствующими знаниями и способностями, позволяющими ему обоснованно судить об этой области и эффективно действовать в ней. Компетенция – включает совокупность взаимосвязанных качеств личности (знаний, умений, навыков, способов деятельности), задаваемых по отношению к определенному кругу предметов и процессов, и необходимых для качественной продуктивной деятельности по отношению к ним



Компетентность – владение, обладание человеком соответствующей компетенцией, включающей его личностное отношение к ней и предмету деятельности.

  • Компетентность – владение, обладание человеком соответствующей компетенцией, включающей его личностное отношение к ней и предмету деятельности.



Компетентностный подход отражает такой вид содержания образования, который не сводится к знаниево-ориентировочному компоненту, а предполагает целостный опыт решения жизненных проблем, выполнения ключевых (т.е., относящийся ко многим социальным сферам) функций, социальных ролей, компетенций.

  • Компетентностный подход отражает такой вид содержания образования, который не сводится к знаниево-ориентировочному компоненту, а предполагает целостный опыт решения жизненных проблем, выполнения ключевых (т.е., относящийся ко многим социальным сферам) функций, социальных ролей, компетенций.









Ключові компетентності становлять основний набір найзагальніших понять, які слід деталізувати в комплекс знань, умінь, навичок, цінностей та відношень за навчальними галузями й життєвими сферами школярів.

  • Ключові компетентності становлять основний набір найзагальніших понять, які слід деталізувати в комплекс знань, умінь, навичок, цінностей та відношень за навчальними галузями й життєвими сферами школярів.





Наші діти – це люди нового покоління, іншого інформаційного суспільства. Ми бачимо, що поступово ключові освітні компетенції перетворюються в засоби розвитку особистих якостей й особистих значень учнів.

  • Наші діти – це люди нового покоління, іншого інформаційного суспільства. Ми бачимо, що поступово ключові освітні компетенції перетворюються в засоби розвитку особистих якостей й особистих значень учнів.

  • Тому найважливіше визначитися: як виховувати та навчати компетентну особистість у школі.



Навчання має діяльнісний характер.

    • Навчання має діяльнісний характер.
    • Навчальний процес зорієнтовано на розвиток самостійності і відповідальності учня за результати своєї діяльності (для цього необхідно збільшити частку самостійних робіт творчого, пошукового, дослідницького і експериментального характеру).
    • Якщо створюються умови для набуття досвіду і досягнення мети.
    • Застосовуються такі технології викладання, в основі яких лежать самостійність і відповідальність учителя за результати своїх учнів (проектна методика, реферативний підхід, рефлексія, дослідження, проблемний метод, програмоване навчання, інтеграція).
    • Посилення практичної спрямованості шкільної освіти (через ділові, імітаційні ігри, творчі зустрічі, дискусії, круглі столи).
    • Якщо вчитель уміло управляє навчанням і діяльністю учня. Ще Дістервег казав, що «Поганий учитель підносить істину, хороший — учить її знаходити», а для цього він (хороший учитель) має сам володіти педагогічною компетентністю, тобто були заповзятливою, відповідальною, комунікабельною, творчою, самостійною людиною, здатною бачити і розв'язувати проблеми автономно і в групах, готовий і здатний постійно вчитися нового в житті, на робочому місці, працювати в команді, володіти методами діагностики свого предмета і психологічного розвитку дітей, бути культурним і привабливим.




Вчитель початкових класів

  • Вчитель початкових класів

  • Чернер Г.О.



Вчитель російської мови Плотнікова Е.М.

  • Вчитель російської мови Плотнікова Е.М.



Вчитель англійської мови Шаталіна С.В.

  • Вчитель англійської мови Шаталіна С.В.



Вчитель інформатики Шаріпова В.О.

  • Вчитель інформатики Шаріпова В.О.



Учитель физики Гонтаренко Н.В.

  • Учитель физики Гонтаренко Н.В.





Заступник директора з виховної роботи

  • Заступник директора з виховної роботи

  • Малихіна О.А.



Учитель биологии Москвина Л.С.

  • Учитель биологии Москвина Л.С.



Учитель истории и традиций

  • Учитель истории и традиций

  • еврейского народу

  • Чичельницкая Е.М.



Директор пришкольного интерната

  • Директор пришкольного интерната

  • Чубатая А.А.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка