Комунікативний тренінг



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Комунікативний тренінг - це процес навчання, спрямований на усвідомлення, актуалізацію, формування та вдосконалення особистісних якостей, необхідних у ситуаціях взаємодії з партнерами. Це навчання вмінню будувати процес спілкування, враховуючи стан, інтереси та цілі клієнта, колеги, колективу. 

  • Комунікативний тренінг - це процес навчання, спрямований на усвідомлення, актуалізацію, формування та вдосконалення особистісних якостей, необхідних у ситуаціях взаємодії з партнерами. Це навчання вмінню будувати процес спілкування, враховуючи стан, інтереси та цілі клієнта, колеги, колективу. 



Дати уявлення про основи комунікації.

  • Дати уявлення про основи комунікації.

  • Виявити, усвідомити, сформувати і практично відпрацювати комунікативні навички.

  • Сформувати команду з метою підвищення якості та ефективності її подальшої взаємодії.

  • Усвідомлення учасниками закономірностей ділового спілкування, що визначають його ефективність при співпраці з партнерами.

  • Формування та відпрацювання навичок: встановлення контакту; активного слухання; аргументації; емоційної регуляції в процесі спілкування.

  • Усвідомлення кожним учасником групи його сильних сторін і ресурсів у сфері ділового спілкування. 



Знайомство (об'єднання групи), обговорення цілей тренінгу і правил групової роботи.

  • Знайомство (об'єднання групи), обговорення цілей тренінгу і правил групової роботи.

  • Мовний блок: відпрацювання вербального аспекту комунікації з партнерами.

  • Блок роботи на формування необхідної довіри в процесі комунікації.

  • Формування моделей поведінки, гнучкості в процесі комунікації для досягнення кінцевого результату в різних ситуаціях.

  • Невербальний блок: використання невербального аспекту комунікації для підвищення ефективності процесу спілкування.



Комунікативний тренінг може проходити у формі :

  • Комунікативний тренінг може проходити у формі :

  • міні-лекції,

  • дискусії,

  • спеціалізовані ігрові вправи,

  • ділові та рольові ігри



Результати тренінгу можуть бути значними для організації в цілому, тому що можуть мати вагоме практичне значення:

  • Результати тренінгу можуть бути значними для організації в цілому, тому що можуть мати вагоме практичне значення:

  • Відпрацювання моделей поведінки в різних ситуаціях взаємодії з клієнтами і усередині колективу.

  • Формування спільного бачення та згуртування колективу.

  • Поліпшення міжособистісних відносин в середовищі учасників, відносин з партнерами.



Учасники тренінгу можуть отримати наступні результати:

  • Учасники тренінгу можуть отримати наступні результати:

  • підвищення успішності в професійних і особистісних контактах.

  • усвідомлене ставлення до процесу і етапах контакту з партнерами.

  • відпрацювання навичок активного слухання та ведення розмови.



Тренер – це людина, що веде навчально-тренувальну роботу, направлену на виховання та вдосконалення особистісних якостей, розвиток їхніх комунікативних можливостей.

  • Тренер – це людина, що веде навчально-тренувальну роботу, направлену на виховання та вдосконалення особистісних якостей, розвиток їхніх комунікативних можливостей.



Кандидат наук, викладач, політтехнолог, тренер ефективної комунікації. 

  • Кандидат наук, викладач, політтехнолог, тренер ефективної комунікації. 

  • Свою кар’єру почала як викладач в Інституті філології КНУ ім. Тараса Шевченка. Пізніше почала працювати у Київській міській раді, зайнялась політтехнологіями.

  • Як політтехнолог виграла 2 передвиборчі кампанії у 2014 та 2015 роках.





Тренер напрямку «Продажі та переговори», «Комунікація, команда та обслуговування», консультант по сервісу, експерт в області розвитку EQ

  • Тренер напрямку «Продажі та переговори», «Комунікація, команда та обслуговування», консультант по сервісу, експерт в області розвитку EQ

  • з 2005 року розробляє та успішно реалізує навчальні програми в таких областях як управління персоналом та нематеріальна мотивація, переговори, навчання і розвиток тренерів,особиста ефективність, стрес-менеджмент, діловий етикет, ділова комунікація.









ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

  • ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка