Комунікативно-ігровий метод навчання німецькій мові у молодших класах вчителька німецької мови



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Вчителька німецької мови Юровецької ЗОШ І – ІІІст. Троцюк М. Я.




КОМУНІКАТИВНО-ІГРОВИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ У МОЛОДШИХ КЛАСАХ

  • ВЧИТЕЛЬКА НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

  • ЮРОВЕЦЬКОЇ ЗОШ І – ІІІ ст.

  • ТРОЦЮК М. Я.



Людина запам'ятовує

  • Людина запам'ятовує

  • 10% того, що читає 20% того, що чує 30% того, що бачить

  • 50% того, що бачить і чує 70% того, що говорить 90% того, що робить і

  • одночасно говорить одночасно



Основні гасла:

  • Основні гасла:

  • Хочеш мати розумних дітей ? Грайся !

  • Хочеш мати ерудованих дітей ? Грайся !

  • Хочеш мати талановитих дітей ? Грайся !

  • Хочеш мати щасливих дітей ? Грайся !

  • Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку.

  • Гра – це світле віконце, через яке у світ дитини попадає життєдайний потік знань.

  • Гра – це іскорка, що запалює вогник любові до знань.



Bewegung ist gesund



Пріоритет комунікативної мети в навчанні.

  • Пріоритет комунікативної мети в навчанні.

  • Орієнтація навчального процесу на особистість учня.

  • Збалансоване навчання усних і писемних форм спілкування.

  • Диференційований підхід до оволодіння мовним матеріалом

  • Врахування індивідуальних, психологічних та вікових особливостей.

  • Урахування досвіду учнів в оволодінні рідною мовою і розвиток їхніх когнітивних здібностей.

  • Широке використання ефективних навчальних технологій, програмних засобів.

  • Використання автентичних матеріалів для навчання всіх форм спілкування.

  • Соціокультурне спрямування процесу навчання.



завжди виявляють природну цікавість, готовність навчатися, пізнавати світ;

  • завжди виявляють природну цікавість, готовність навчатися, пізнавати світ;

  • мають надзвичайно високу потребу в спілкуванні, спільних з іншими дітьми діях, відкритість та відсутність бар’єрів;

  • можуть навчатися не лише під час заняття, але й в процесі ігор, пісень, різноманітних вправ і завдань, а їх розуміння складається з того, що вони самі бачать або чують, відчувають на дотик;

  • потребують індивідуальної уваги і заохочення, їм подобається говорити про себе, бути в центрі уваги;

  • найкраще сприймають іноземну мову через прості навчальні дії (малювання, розфарбовування, вирізання і т. д.);

  • мають високу фотографічність пам’яті до привабливих предмет.;

  • володіють природною емоційністю;

  • відзначаються образністю мислення і асоціативною пам’ятю;

  • мають велике бажання бути всередині групи, можуть швидко формувати стійкі поведінкові стереотипи.



Spielen ist lustig



навичок техніки читання

  • навичок техніки читання

  • навичок аудіювання (фонетичні навички)

  • лексичних навичок

  • граматичних навичок

  • для формування навичок техніки письма

  • мовленнєві ігри

  • ігри з літерами та числами

  • ігри з предметами, ляльками та картинками

  • ігри з м’ячем

  • ігри з підставними таблицями

  • рольові ігри

  • головоломки, шаради, кросворди, ребуси



Das Spiel bildet



види вправ

  • види вправ

  • ліпимо літери із пластиліну;

  • вирізаємо із паперу чи картону;

  • пишемо пальцями в повітрі, на столі, на стіні, на спині товариша;

  • пишемо їх із заплющеними очима, вологою ганчіркою на дошці;

  • розфарбовуємо;

  • імітуємо фігури в повітрі;

  • граємо в «живе слово»;

  • прикрашаємо деревце;

  • працюємо з розрізною азбукою та з підставною таблицею;

  • розшукуємо літери, які пропали;

  • впізнаємо літери у групі інших;

  • відгадуємо закодовані слова;

  • наводимо порядок в алфавітній таблиці;

  • прибираємо кімнату, де розсипалось алфавітне намисто;

  • промовляємо звуки різними голосами, імітуючи голоси тварин





велика та мала літера;

  • велика та мала літера;

  • особливості вимови даного звука;

  • особливості написання даної літери;

  • вправи для тренування мовного апарату, м’язів язика, щелеп;

  • слова для читання та вимови;

  • слова для хвилинок каліграфії;

  • вірші та римівки;

  • прислів’я;

  • лічилки;

  • скоромовки;

  • загадки;

  • пісні й танцювальні мелодії.



«чарівники»

  • «чарівники»

  • «феї»

  • тітонька Сова

  • Дід-буквоїд

  • Незнайко

  • Буратіно

  • гномики

  • король Алфавіт

  • звірята

  • художник

  • друкар та інші



Ich kann das jetzt selbst machen





інтегровані, побудовані на міжпредметних зв'язках

  • інтегровані, побудовані на міжпредметних зв'язках

  • уроки у формі змагань, конкурсів

  • урок - подорож

  • урок - екскурсія

  • урок - казка

  • урок - свято

  • уроки на свіжому повітрі

  • урок - обмін досвідом

  • урок - вистава

  • урок - композиція

  • Урок - гра



Lernen im Spiel



якнайповніше розвивати усне мовлення як засіб навчання іноземної мови, так і засіб спілкування

  • якнайповніше розвивати усне мовлення як засіб навчання іноземної мови, так і засіб спілкування

  • підвищують інтерес до вивчення іноземної мови

  • полегшують процес запам'ятовування

  • знімають мовні бар'єри

  • вносять елементи новизни, несподіваності, насиченості, емоційності...



Kleine Schauspieler



створюють атмосферу позитивних емоцій;

  • створюють атмосферу позитивних емоцій;

  • забезпечують легке та ефективне запам’ятовування іншомовного навчального матеріалу;

  • є найкращим матеріалом для формування стійких слухо-вимовних та ритміко-інтонаційних навичок;

  • розвивають почуття ритму, музичний та фонематичний слух;

  • сприяють психічному розвитку дитини, особливо розвитку пам’яті;

  • розвивають творчі здібності учнів,

  • ознайомлюють з культурою народу, мова якого вивчається.





фізкультхвилинки

  • фізкультхвилинки

  • короткий перепочинок : діти просто можуть заплющити очі і полежати на парті під звуки тихої заспокійливої мелодії або просто послухати якусь пісеньку чи самим поспівати

  • виконання вправ: потрусити кистями рук, розім’яти пальчики, ноги, поприсідати, потанцювати, зімітувати рухи тварин, яких вивчаємо і т. д.

  • малювання великих вісімок перед собою в “стоячому” або “лежачому” положенні – стимуляція роботи обох півкуль головного мозку

  • написання літер або цифр носиком



Lernen mit allen Sinnen



демонстрація тексту вірша або пісні рядками або реченнями з поясненням їх значень за допомогою карток, малюнків, жестів, міміки або підрядкового перекладу;

  • демонстрація тексту вірша або пісні рядками або реченнями з поясненням їх значень за допомогою карток, малюнків, жестів, міміки або підрядкового перекладу;

  • повільне читання тексту – діти повторюють рухи і жести, підносять угору відповідні малюнки;

  • вимова окремих слів та рядків за вчителем, їх опрацювання;

  • пропозиція запам’ятати текст за допомогою мнемотехніки (звукових асоціацій, алітерації, ритму, малюнків, рухів, жестів, міміки);

  • хорове повторення римованого тексту: спочатку окремих невеликих, а потім більших частин – слова-рими, ритмічні групи, перші або останні речення і т. д.



З'єднай число з відповідним словом»

  • З'єднай число з відповідним словом»

  • «Розв'яжи приклади і запиши відповіді прописом»

  • «Знайди дорогу від одного числа до другого»

  • «Знайди в рядку слово, що означає кількість предметів на малюнку»

  • рахунок парними або непарними числами, зворотному порядку;

  • виконання цифрових малюнків;

  • відвідування країни Цифренятка та галявини чисел;

  • дружба із «зачарованими числами»;

  • наведення порядку у цифровій плутанці і т.д.



підготовчі вправи, пов’язані із видозміною чи доповненням висловлювання з опорою на:

  • підготовчі вправи, пов’язані із видозміною чи доповненням висловлювання з опорою на:

  • відповідні ознаки;

  • схожість або несхожість;

  • ключові слова;

  • план;

  • малюнки;

  • відповіді на запитання;

  • постановку запитань;

  • складання діалогу;

  • опорні схеми.



Ende gut – alles gut





Fröhlich sein und singen (Zum Geburtstag viel Glück)



  • Викладання є мистецтвом, а не ремеслом

  • Акумулювати найцінніше і найкорисніше

  • Уникати одноманітності і стереотипів

  • Не відбувати урок, а “проживати”, “пропускати” крізь себе

  • Створити атмосферу довіри та співпраці

  • Навчати із задоволенням

  • Задовільняти потребу гратися, рухатися, перевтілюватися

  • Використовувати елементи новизни, несподіванки

  • Робити урок непередбачуваним

  • Відчувати себе дитиною

  • Не зупинятись на досягнутому






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка