Концепція екологічної освіти України



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Реформування екологічної освіти та виховання особистості на наукових і духовних принципах

  • Реформування екологічної освіти та виховання особистості на наукових і духовних принципах

  • Концепція екологічної освіти України





Процес формування духовно-моральних цінностей особистості буде ефективним, якщо забезпечується:

  • Процес формування духовно-моральних цінностей особистості буде ефективним, якщо забезпечується:

  • створення цілісного еколого-освітнього середовища;

  • екологізація навчальних дисциплін;

  • застосування особистісно зорієнтованих технологій





  • формування екологічної культури школярів як показника духовного розвитку особистості



Системність, систематичність і безперервність, що реалізується через залучення всіх учасників навчально-виховного процесу; наступності між освітніми ланками школи.

  • Системність, систематичність і безперервність, що реалізується через залучення всіх учасників навчально-виховного процесу; наступності між освітніми ланками школи.

  • 2. Міждисциплінарний підхід до формування екологічного мислення (інтеграція знань).

  • 3. Краєзнавчий принцип, розуміння взаємозв’язку місцевих, національних і глобальних екологічних проблем.

  • Поєднання екологічних знань з високодуховними і моральними цінностями.



забезпечення учнів знаннями про навколишній світ і самого себе;

  • забезпечення учнів знаннями про навколишній світ і самого себе;

  • формування екологічно доцільної поведінки та толерантного ставлення до оточуючого середовища;

  • розвиток цілісного світогляду,підґрунтям якого є синтез різних знань (природничих, гуманітарних);

  • розвиток екологічної свідомості, що реалізується у екологізація вчинків людини;

  • формування життєвих компетенцій: навичок самопізнання, самовдосконалення, самооцінки, активної життєвої позиції; єдності моральної свідомості та поведінки;

  • формування здорового способу життя;

  • формування морально здорової, духовно багатої особистості.



просвітницька – адекватне сприйняття учнями інформації про природнє середовище та надійне і безпечне місце людини в ньому;

  • просвітницька – адекватне сприйняття учнями інформації про природнє середовище та надійне і безпечне місце людини в ньому;

  • адаптаційна – перетворення світу природи у світ екологічних цінностей та духовних переконань особистості;

  • прогностична – створення можливостей передбачення власної життєдіяльності та результатів перетворення природи;

  • регулятивна – управління ціннісними орієнтаціями особистості в процесі розумного природокористування.



Екологія природи - включення екокультурних ставлень у структуру становлення особистості.

  • Екологія природи - включення екокультурних ставлень у структуру становлення особистості.

  • Екологія здоров’я - – створення екокультурних норм поведінки учнів на основі екологічної етики та свідомої життєдіяльності.

  • Екологія душі - надання переваги екокультурним орієнтаціям у освоєнні учнями духовної спадщини та живої природи .



відповідність навчального матеріалу сучасним знанням

  • відповідність навчального матеріалу сучасним знанням

  • звернення до народних традицій природокористування

  • проблеми найближчого довкілля

  • знання повсякденно-побутового рівня

  • поєднання екологічної, соціальної, економічної, правової проблематики

  • спрямування на набуття життєвих компетентностей



“Дорога в дивосвіт”

  • “Дорога в дивосвіт”

  • “Довкілля Рівненщини”

  • “Енергозбереження”

  • “Дім, в якому ти живеш”

  • “Споживча етика”

  • “Споживання і здоров”я”

  • «Екологічне право України»

  • «Уроки для сталого розвитку»



Пропаганда екологічних знань



“Знавці лікарських рослин”

  • “Знавці лікарських рослин”

  • “Екскурсоводи-краєзнавці”

  • “Аматори зеленої архітектури”

  • туристичний “Скеля”

  • аплікація із соломки

  • екотеатр “Екос”



“Екологія для всезнайок” Т. Чайковська

  • “Екологія для всезнайок” Т. Чайковська

  • “Екологічними стежинами” І. Литвинович

  • “Довкілля Рівнещини” А. Захарова

  • “Екологія душі” А. Денисюк

  • “Школа журналіста-еколога” Т. Ярош

  • “Природа у творах мистецтва”

  • О. Янчевська

  • “Світло зі Сходу” Л. Лукашенко



“Можливості курсу англійської мови у формуванні екологічної культури школярів”

  • “Можливості курсу англійської мови у формуванні екологічної культури школярів”

  • “Екологія душі” А. Денисюк

  • “Парк моєї мрії” Г. Целюк

  • “Себе я бачу в дзеркалі природи”

  • Н. Пивоварчук, Л. Верейко



“Ми такі різні і тим цікаві”

  • “Ми такі різні і тим цікаві”

  • А. Андрійчук

  • “Екоматематика”

  • “Формування екологічної культури молодших школярів”

  • “Від екології довкілля – до екології душі”. Комплексно-цільова програма.





Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця давала вчителям насолоду,

  • Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця давала вчителям насолоду,

  • щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалось на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на щасливу стежку дослідника

  • В. Сухомлинський






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка