Концепція загальної середньої освіти затверджено Постановою Колегії мон україни та Президією апн україни n 12/5-2 від 22. 11. 2001



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Один у одного питаєм: Нащо нас мати привела? Чи для добра? Чи то для зла? Нащо живем? Чого бажаєм? І, не дознавшись, умираєм, А покидаємо діла. Т.Г.Шевченко


ГІМНАЗІЯ “ПРІОРИТЕТ” “Створення організаційно-педагогічних умов для формування успішної особистості в рамках діяльності “Школи життєвого успіху” як складової моделі “Школи майбутнього”



КОНЦЕПЦІЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Затверджено Постановою Колегії МОН України та Президією АПН України N 12/5-2 від 22.11.2001

  • Слабким місцем нашої школи є

  • не сформованість у частини її випускників:

  • належного рівня національної свідомості, соціального розвитку

  • уміння опрацьовувати інформацію

  • достатньої життєвої компетентності

  • необхідної комп'ютерної грамотності

  • володіння іноземними мовами

  • вільно використовувати здобуті знання для розв'язання практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій

  • Витяг



  • Зміст шкільної освіти переобтяжений

  • надмірним фактологічним матеріалом, містить відомості, які не мають суттєвої загальноосвітньої цінності, його склад і структура недостатньо враховують необхідність диференціації навчання залежно від нахилів, здібностей, життєвих планів школярів.

  • За останні роки значно зросло навчальне навантаження учнів,

  • зумовлене невідповідністю змісту освіти, навчальних технологій їхнім віковим психофізіологічним особливостям.

  • Це гальмує різнобічний розвиток дітей, негативно впливає на стан їхнього здоров'я, мотивацію учіння.



Дослідження стосовно ефективності освіти, які проводилися в 45 різних за рівнем розвитку країнах світу виявили, що після навчання в школі діти не вміють в достатній мірі:

  • * Опрацьовувати інформацію

  • * Вирішувати проблеми

  • * Працювати в команді

  • * Спілкуватися



Чотири принципи концепції освіти ХХІ століття, розроблені ООН:

  • Навчитися пізнавати життя

  • Навчитися працювати

  • Навчитися жити разом

  • Навчитися жити



Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. Кожен з нас приходить у життя із природженою здатністю жити щасливо й успішно. А ми повинні збагатити цю здатність знаннями і навичками, які допомогли б нам її реалізувати найбільш ефективно. Р. Кіосакі



Життя у найвищому прояві – це мистецтво. Для того щоб людина оволоділа цим мистецтвом, вона повинна вивчати науку життя. Як нонсенс виглядає та обставина, що ні в шкільній, ні у вузівській освіті немає курсу психології індивідуального життя особистості, хоча давно назріла потреба. Л.В.Сохань, член-кореспондент НАН України доктор філософських наук, професор





Педагогіка успіху є сьогодні на етапі піднесення. Існуючі досі педагогічні системи теж ставили за мету успіх школяра (за допомогою директивної педагогіки “вимога – сприйняття – дія”) І лише тепер ця мета стає досяжною. З одного боку їй сприяєоновлення змісту освіти, інноваційні технології, організаційні форми освіти З іншого – у зв’язку з утвердженням у суспільстві ринкових відносин, в основі яких є конкуренція їх суб’єктів, соціальний попит на педагогіку успіху зазнав докорінних змін і на даний час якісна освіта ототожнюється з конкурентоспроможністю людини. І.Д. Бех



Три основоположні принципи формування успішної особистості:

  • Розуміння дитини

  • Визнання дитини

  • Прийняття дитини

  • І.Д. БЕХ



З а в д а н н я п р о е к т у:

  • Розробити та експериментально перевірити ефективну цілісну систему взємопов`язаних самостійних курсів - “Школи життєвого успіху” в рамках позашкільної освіти як школу формування успішної особистості - конкурентноспроможного випускника

  • Підготувати програми, навчальні посібники з усіх курсів Школи життєвого успіху та методичні рекомендації з впровадження результатів експерименту в практику роботи загальноосвітніх шкіл

  • Розробити та апробувати власну модель Школи майбутнього і затвердити як авторську школу

  • Створити на базі гімназії “Пріоритет” науково-методичний центр підвищення кваліфікації педагогів з питань впровадження в практику роботи діяльності

  • “Школи життєвого успіху” та моделі

  • Школи майбутнього



Принципи

  • Розробки проекту:

  • Науковості

  • Системності

  • Гуманності

  • Пріоритетності ефективних оптимальних технологій

  • Динамічності

  • Мобільності



Школа життєвого успіху

  • Не для школи, а для життя ми вчимося

  • Сенека



СТРУКТУРА ШКОЛИ ЖИТЄВОГО УСПІХУ



В Школі радості та сили розуму:



Частина перша - підготовча “Школа радості та сили розуму”



Ми всі бажаємо своїм дітям ... уміти правильно вибирати, бути задоволеним своїм життям. Це зрозуміло. Не зовсім зрозуміло, як цього досягти. Джон Кехо



Розвиток самоповаги, мужності і інших позитивних якостей характеру у дитини не обв`язково пускати на самоплив, а можна заохочувати, використовуючи методику сили розуму” Джон Кехо



Заняття з розвитку сили розуму

  • Позитивні твердження

  • Візуалізації

  • Визнання достойностей

  • Викорінення негативів

  • Ніяких проблем - тільки можливості

  • Здорові тіла

  • Сила розуму для дітей”

  • Джон Кехо і Ненсі Фішер



“... Річ у тім, що дитина в кожній конкретній ситуації прагне до переживання успіху, яке не можливе без конкретного досягнення... Щоб сформувалося почуття успіху, ці переживання мають бути узагальнені, що потребує численних і тривалих повторень ...” І.Д. БЕХ



Складові успіху



Структура теоретичної частини Школи життєвого успіху



Частина друга - теоретична “Школа життєвого успіху”

  • Есть многое на

  • свете, друг Горацио,

  • что и не снилось

  • нашим мудрецам

  • Шекспир



Сутність структурних компонентів Життєві аксіоми



Найбільшим подарунком, який я отримав від своїх батьків, була їх безумовна любов і система цінностей – цінностей, за якими вони жили, а не просто читали нотації... Колін Пауелл



Частина третя - практична Діловий центр “У С П І Х”

  • “Скажіть мені – і я забуду

  • Покажіть мені – і я забуду

  • Але якщо я візьму в цьому участь

  • – я це запам`ятаю”

  • Конфуцій

  • “Дослідження людського мозку показали, що вісімдесят три відсотки знань ми отримуємо шляхом спостереження і практики.

  • Доктор Эдвард Боно

  • «Дитина повинна рухатися до більш

  • високого рівня організації духу за допомогою

  • конкретних речей»

  • Доктор Мария Монтессорі





Етапи запровадження експериментального проекту.

  • І. Підготовчий - вересень 2008 – червень 2009 рр.

  • ІІ. Діагностично-концептуальний вересень 2009 – червень 2010 рр.

  • ІІІ. Організаційно–прогнозуючий - вересень 2010 – червень 2013 рр.

  • ІІІ. Формуючий - вересень 2013 – червень 2015 рр.

  • ІV. Узагальнюючий - вересень 2015 – червень 2016 рр.

  • V. Коригуючий - вересень 2016 – червень 2017 рр.



Очікувані результати створення моделі успішної особистості

  • віра у власні сили

  • позитивне світосприйняття

  • в основі поведінки завжди лежать патріотичні

  • і гуманістичні принципи

  • стійка мотивація до навчання і досягнення успішних

  • результатів діяльності

  • володіння новітніми технологіями здобуття, аналізу,

  • зберігання та користування інформацією

  • володіння технікою постановки мети і досягнення

  • результату – технікою особистісного росту

  • здатність до управління власними емоціями і почуттями

  • здатність діяти в руслі основних життєвий закономірностей і

  • аксіом

  • здатність до успішних комунікацій

  • знання життєво необхідних основ фінансово-економічної

  • грамоти, вільне володіння іноземною мовою

  • висока життєва конкурентоспроможність

  • гармонійний розвиток в основі самодостатності



Організаційно-правова форма запровадження проекту “Створення організаційно-педагогічних умов для формування успішної особистості в рамках діяльності “Школи життєвого успіху” як складової моделі Школи майбутнього” на початковому етапі



П р о е к т м о д е л і “Освітній заклад майбутнього”



Найпрекраснішим на світі є вигляд дитини, що впевнено йде по життєвій дорозі після того, як ви показали йому шлях... Конфуцій




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка