Конкурс "Твоя ідея Супер!" "Ми за здоровий спосіб життя" Номінація "Розвиток міста"



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


Проект

  • Проект

  • На конкурс “Твоя ідея – Супер!”

  • “Ми – за здоровий спосіб життя”

  • Номінація “Розвиток міста” учня 10-Б класу

  • Кайдашова Данила.


Завдання :

  • Завдання :

  • Провести дослідницьку роботу та проаналізувати стан здоров’я населення в цілому та гімназистів в окремому порядку;

  • Перевірити рівень свідомості молоді у питанні “Правила здорового способу життя – знаю та виконую”;

  • Дослідити, як відбувається формування свідомості здорового способу життя у гімназії № 20;

  • Запропонувати авторські ідеї, щодо мотивації за здоровий спосіб життя та покращення стану здоров’я молоді та населення.



Здоров’я – найцінніший скарб людини.

  • Здоров’я – найцінніший скарб людини.

  • Який же стан здоров’я нашого населення?



За даними медичної сестри гімназії № 20.

  • За даними медичної сестри гімназії № 20.

  • По результатам АСПОН-Ду дуже низький відсоток зовсім здорових дітей і навпаки - багато відсотків дітей, які мають певні проблеми зі здоров'ям. І серед учнів 5-х (І діаграма) і серед учнів 9-х класів (ІІ діаграма) великий % патології в ортопедії, кардіології, стоматології і фізичному розвитку.



Це свідчить про недостатньо збалансоване харчування, малорухливий спосіб життя – і як результат проблеми зі здоров’ям, низький імунітет.

  • Це свідчить про недостатньо збалансоване харчування, малорухливий спосіб життя – і як результат проблеми зі здоров’ям, низький імунітет.

  • Про це свідчить досить високий рівень хворих тільки на Грип та ОРВІ в осінньо-зимовий період.



Рівень здоров я залежить від багатьох чинників і обставин. Однак доведено, що здоров’я насамперед залежить від поведінки людини, тобто її способу життя.

  • Рівень здоров я залежить від багатьох чинників і обставин. Однак доведено, що здоров’я насамперед залежить від поведінки людини, тобто її способу життя.

  • Саме ці питання ми підіймали пропонуючи анкети учням гімназії.



Серед учнів нашої гімназії ми провели декілька анкет за тематикою “Здоровий спосіб життя – знаю та обираю”, в яких досліджували:

  • Серед учнів нашої гімназії ми провели декілька анкет за тематикою “Здоровий спосіб життя – знаю та обираю”, в яких досліджували:

  • - рівень свідомого вибору здорового способу життя;

  • - сформованості культури здоров’я, як складової загальної культури людини.



Данні анкети №1 відображені в діаграмах І-ІV. Можна сказати, що серед підлітків 13-14 років (7 класи) лише 51% не тільки слухають і знають, але й підтримують та ведуть активний спосіб життя. А 27% учнів мають високу культуру здорового способу життя.

  • Данні анкети №1 відображені в діаграмах І-ІV. Можна сказати, що серед підлітків 13-14 років (7 класи) лише 51% не тільки слухають і знають, але й підтримують та ведуть активний спосіб життя. А 27% учнів мають високу культуру здорового способу життя.



В цілому, з вище сказаного зрозуміло, що рівень здоров’я населення і дітей не на високому рівні.

  • В цілому, з вище сказаного зрозуміло, що рівень здоров’я населення і дітей не на високому рівні.

  • Лінощі, надмірний перегляд телебачення і робота за комп’ютерами(ігри, Інтернет) – це все “крадії часу” та здоров’я.

  • Стреси, економічна та соціальна нестабільність – вороги психічного благополуччя і друзі поганих звичок.



Здорова людина є повноцінним громадянином суспільства, яка може керувати своїм майбутнім і майбутнім своєї держави.

  • Здорова людина є повноцінним громадянином суспільства, яка може керувати своїм майбутнім і майбутнім своєї держави.

  • Але формування організму та навичок здорового способу життя починається саме в дитинстві.

  • Тому так важливо направити зусилля суспільства на формування культури здоров’я у дітей та молоді.



1.Просвітницька робота:

  • 1.Просвітницька робота:

  • - бесіди з учнями;

  • - проведення тематичних місячників (напр. “Здоров‘я – крок до успіху”)

  • - зустрічі з лікарями;







Виїзди на природу :

  • Виїзди на природу :

  • - на лівий беріг Дніпра для проведення спортивних змагань;

  • - у Цюрюпинський ліс для проведення тренувань по спортивному орієнтуванню;



4. На уроках – фізкультхвилинки.

  • 4. На уроках – фізкультхвилинки.

  • 5. Під час перерв – рухливі ігри під керівництвом вчителів фізичної культури та кл. керівників.





На підставі проведених досліджень і висновків ми пропонуємо:

  • На підставі проведених досліджень і висновків ми пропонуємо:

  • • продовжувати проводити активну просвітницьку роботу і пропаганду здорового способу життя у навчальних закладах і в місті;

  • • вести активну боротьбу з поганими звичками;

  • • створити нові центри для покращення здоров’я херсонців .



На підставі національної програми Президента України «Здоров’я нації» за державні кошти та за підтримки благодійних фондів Херсона (Херсонський обласний благодійний фонд «Милосердя та здоров’я») та спонсорських внесків приватних підприємців міста (на певних умовах) збудувати новий оздоровчий комплекс «Центр Здоров’я».

  • На підставі національної програми Президента України «Здоров’я нації» за державні кошти та за підтримки благодійних фондів Херсона (Херсонський обласний благодійний фонд «Милосердя та здоров’я») та спонсорських внесків приватних підприємців міста (на певних умовах) збудувати новий оздоровчий комплекс «Центр Здоров’я».



Ми пропонуємо збудувати біля мікрорайону ІІ Таврійський оздоровчий трьохповерховий комплекс, у якому будуть розташовані :

  • Ми пропонуємо збудувати біля мікрорайону ІІ Таврійський оздоровчий трьохповерховий комплекс, у якому будуть розташовані :

  • 1 поверх – басейни, адміністративний центр, кафе, фітобар.

  • 2 поверх – кабінети медичної допомоги.

  • 3 поверх – комплекс спортзалів, тенісних кортів та фітнесзал.




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка