Конспект Конспект інтелектуальної гри "ЩО? Де? Коли?"



Дата конвертації16.06.2016
Розмір444 b.


Конспект

  • Конспект

  • інтелектуальної гри

  • “ЩО? ДЕ? КОЛИ?”

  • для дітей старшого

  • дошкільного віку

  • Вихователь ДНЗ “Ромашка”

  • Мігович Л. Г.




На ринг запрошуються дві команди:

  • На ринг запрошуються дві команди:

  • команда батьків «Знайки»

  • команда дітей «Чомусики».

  • Представляємо капітанів команд:

  • капітан команди «Знайки» -

  • Могильна Ніна Володимирівна

  • капітан команди «Чомусики» -

  • Заварикіна Саша.

  • А зараз я розповім Вам про правила гри:

  • 1. За допомогою дзиґи і стрілочки обираємо відповідне завдання.

  • 2. За кожне правильно виконане завдання команда отримує 1 бал.

  • 3. Говорити по черзі.

  • 4. Поважати думку кожного.

  • 5. Відповідь давати лише після сигналу.

  • Ведуча. А тепер надаємо слово для привітання команді «Знайки»

  • «Знайки». Вітають Знайки всіх гостей,

  • Вітаєм ми жюрі

  • Вітаємо усіх, дітей –

  • Перемогти у грі.

  • Ведуча. Надаємо слово для привітання команді «Чомусики».

  • «Чомусики». Від Чомусиків привіт нашим конкурентам,

  • Раді ми і грі, й журі, й вашим аплодисментам.

  • Дуже хочем перемоги Інтелектуальної,

  • Побажайте нам удачі Найперемагальної. ( займають місця)

  • Ведуча. А стежити за ходом нашої гри і оцінювати її ми запрошуємо компетентне жюрі:

  • 1. Калабуліну Галину Дмитрівну – спеціаліста відділу освіти.

  • 2. Кудренко Галину Борисівну – завідуючу ДНЗ.

  • 3. Кириченко Галину Іванівну – методиста ДНЗ.



Раунд ІІ

  • Раунд ІІ

  • Тема «Асоціації»

  • Дидактична гра «Що є в скриньці?»

  • Завдання. «Визначити, що знаходиться в скриньці за описом»

  • Питання для дітей:

  • Ґудзик

  • Хоч вони дуже маленькі, але потрібні людям будь-якої пори року,

  • Вони бувають різного кольору і різної форми,

  • Маленькі діти полюбляють ними гратися всупереч заборони

  • дорослих,

  • Їх немає ні у тварин, ні у птахів,

  • Люди їх носять на собі щодня,

  • Вони бувають або з двома оченятами або з одним вушком,

  • Їх пришивають до одягу.





  • Гра-медитація

  • Ми всі – частинки великої планети Земля. У нас є сонце. У природі є сонце. Воно всім світить, всіх любить і всіх гріє. Давайте створимо сонце в собі. Заплющте осі, уявіть, що на долоньках у вас – маленькі сонечка. Витягніть руки. Через пальчики, як промінці сонечка, йде тепло по всій руці. Руки заспокоїлися, відпочивають. На наші обличчя падає сонечко. Підставимо йому підборіддя, трохи розтиснемо губи (вдих). Летить жучок – закриємо міцно ротики (затримка дихання). Полетів жучок – розтулимо ротики (видих). Підставимо сонечку носика, губи. Ой, на носик сів барвистий метелик (зморщити носика). Здається, полетів. Ні, він сів нам на брови, погойдаємо його. А тепер сонечко зігріває наші ноги, утома проходить. Дихання заспокоюється, нам добре, спокійно. Усміхніться один одному.



Раунд VІ

  • Раунд VІ

  • «Друдли»

  • Ведуча. Пропоную членам жюрі оцінити відповіді команд.

  • Раунд VІІ

  • Запитання гостям. Гра «Інтелектуальний кошик»

  • Який найвідоміший музей світу? (Лувр у Парижі)

  • Яка найбільша картинна галерея в світі? (Ермітаж)

  • Що зображено на картині Васнецова «Граки прилетіли?»

  • Хто з великих українських поетів закінчив Академію Мистецтв

  • у Петербурзі? (Т. Г. Шевченко)

  • Хто з видатних українських художниць зображав переважно квіти на картинах? (К. Білокур)



Раунд VІІІ

  • Раунд VІІІ

  • Вправа: «Клякса» (асоціація по кольорах)

  • (Діти – червоний, жовтий; батьки – синій, зелений)

  • Ведуча. Пропоную членам жюрі оцінити відповіді команд.



  • Пісня «Большой хоровод»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка