Консультування дитини у ситуаціях дидактичних ускладнень, розвитку творчих обдарувань та успішної інтеграції в соціум



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.







































консультування дитини у ситуаціях дидактичних ускладнень, розвитку творчих обдарувань та успішної інтеграції в соціум;

  • консультування дитини у ситуаціях дидактичних ускладнень, розвитку творчих обдарувань та успішної інтеграції в соціум;

  • консультування сім’ї в проблемах навчання, виховання та розвитку дитини;











передбачає надання адресної допомоги, рекомендацій щодо професійного розвитку, творчої ініціативи, підвищення кваліфікації протягом усього міжкурсового періоду,

  • передбачає надання адресної допомоги, рекомендацій щодо професійного розвитку, творчої ініціативи, підвищення кваліфікації протягом усього міжкурсового періоду,

  • проведення роботи із Щоденником післякурсового періоду,

  • проектами професійного розвитку, індивідуальними планами-графіками



надання педагогу адресної допомоги в організації освітнього процесу відповідно до соціокультурних викликів, вимог тієї чи іншої освітньої галузі Державного стандарту

  • надання педагогу адресної допомоги в організації освітнього процесу відповідно до соціокультурних викликів, вимог тієї чи іншої освітньої галузі Державного стандарту



оновлення теоретичного, технологічного й методичного складників професійно-педагогічної діяльності

  • оновлення теоретичного, технологічного й методичного складників професійно-педагогічної діяльності

  • (ознайомлення зі структурою, типологіями і методичними варіантами сучасного уроку, технологіями викладання, новаторськими методиками роботи, із законами і закономірностями, методами і прийомами оптимізації освітнього процесу)



процес концептуалізації новітніх дидактичних ідей, практичного трансформування в педагогічну практику наукових психолого-педагогічних досліджень

  • процес концептуалізації новітніх дидактичних ідей, практичного трансформування в педагогічну практику наукових психолого-педагогічних досліджень

  • (науковий пошук, розробку, експериментальну перевірку ефективності, життєспроможності зразків перспективного педагогічного досвіду, пошук шляхів удосконалення, раціоналізації і модернізації навчальних програм, методик)



створення, апробація, упровадження й поширення в освітній практиці авторського педагогічного продукту

  • створення, апробація, упровадження й поширення в освітній практиці авторського педагогічного продукту

  • (концепцій, теорій, систем, моделей, принципів, методів, прийомів, персонал-технологій, авторської методики, вироблення індивідуально-творчого стилю)



систематичне вивчення й задоволення освітніх запитів, потреб педагогічних працівників щодо якості надання освітніх послуг у системі післядипломної освіти, результативності міжкурсового періоду, дієвості науково-методичного забезпечення

  • систематичне вивчення й задоволення освітніх запитів, потреб педагогічних працівників щодо якості надання освітніх послуг у системі післядипломної освіти, результативності міжкурсового періоду, дієвості науково-методичного забезпечення



комплекс моніторингових і корекційно-рефлексивних процедур, засобів і методів, прийомів і правил, що дозволяють вимірювати, відстежувати і діагностувати акмединаміку професійного розвитку фахівців, рівні і критерії сформованості рівня педагогічної майстерності, особистісні якості й мотиваційно-ціннісні настанови

  • комплекс моніторингових і корекційно-рефлексивних процедур, засобів і методів, прийомів і правил, що дозволяють вимірювати, відстежувати і діагностувати акмединаміку професійного розвитку фахівців, рівні і критерії сформованості рівня педагогічної майстерності, особистісні якості й мотиваційно-ціннісні настанови





забезпечує індивідуальні тренування до фахових конкурсів, турнірів, засвоєння інноваційних стратегій отримання запланованих результатів, вироблення професійно-продуктивного стилю спілкування із суб’єктами взаємодії, формування необхідних здібностей і навичок, мобілізації потенційних внутрішніх ресурсів

  • забезпечує індивідуальні тренування до фахових конкурсів, турнірів, засвоєння інноваційних стратегій отримання запланованих результатів, вироблення професійно-продуктивного стилю спілкування із суб’єктами взаємодії, формування необхідних здібностей і навичок, мобілізації потенційних внутрішніх ресурсів



















ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ТНД) – це система науково обґрунтованих андрагогічними й акмеологічними принципами навчання дій дорослих людей, які навчають і навчаються, здійснення яких із високим ступенем достовірності гарантує досягнення встановлених цілей. ТНД передбачає планування, організацію, застосування й оцінювання процесу та результатів навчання; її складниками є концепція, зміст освіти, процесуальна характеристика, науково-методичне забезпечення .

  • ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ТНД) – це система науково обґрунтованих андрагогічними й акмеологічними принципами навчання дій дорослих людей, які навчають і навчаються, здійснення яких із високим ступенем достовірності гарантує досягнення встановлених цілей. ТНД передбачає планування, організацію, застосування й оцінювання процесу та результатів навчання; її складниками є концепція, зміст освіти, процесуальна характеристика, науково-методичне забезпечення .








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка