Координатор проекту «1учень -1 комп'ютер» у закладі, його контакти



Дата конвертації28.06.2016
Розмір444 b.


Координатор проекту «1учень -1 комп'ютер» у закладі, його контакти

  • Координатор проекту «1учень -1 комп'ютер» у закладі, його контакти

  • Пелюхня Ліна Вікторівна, заступник директора по початковій школі

  • Тел. 0501347837

  • Статистичні данні за заклад:

  • К-сть класів, які задіяні в проекті

  • 6 класів

  • К-сть учнів, охоплених експериментом

        • 1-і класи- 21 учнів
        • 2-А клас-22 учні
        • 3-Б клас – 21 учень
        • 4-В клас -20 учнів
        • 4-А клас – 8 учнів
        • 4-Б клас – 8 учнів
        • Всього – 100 учнів
  • К-сть вчителів

  • 4 вчителі


Для успішного проведення експерименту в навчальному закладі була розроблена програма науково-дослідної роботи, сформований склад робочої групи реалізаторів проекту, проведений майстер-клас для вчителів, які працюють за проектом.

  • Для успішного проведення експерименту в навчальному закладі була розроблена програма науково-дослідної роботи, сформований склад робочої групи реалізаторів проекту, проведений майстер-клас для вчителів, які працюють за проектом.

  • За короткий період часу адміністрацією школи були створені всі належні умови для роботи з нетбуками, проведені анкетування батьків та дітей, учасників проекту, розроблені методичні рекомендації використання шкільних нетбуків у навчально-виховному процесі в межах проекту.

  • Психологом школи Льовіною С.О. був розроблений психолого-діагностичний інструментарій для відстеження результатів педагогічного експерименту



Вчителями були розроблені фрагменти і конспекти уроків:

  • Вчителями були розроблені фрагменти і конспекти уроків:

  • Економіка ( презентації до уроків ): “Першочергові потреби “( 2 клас) , “Шкідливі потреби “( 2 клас ), “Реклама “ ( 3 клас), “Види реклам “ ( 3 клас)

  • Вчимося спілкуватися ( презентації до уроків ): “Наші руки “, “Органи чуття “( 2 клас)

  • Уроки мислення і розвитку зв’язного мовлення: “Опис їжачка “( 4 клас), “Осінь така мила... “ ( 4 клас )

  • Розвиток продуктивного мислення учнів: “Розвязування логічних задач “ ( 4 клас ), “Мовні шаради “ ( 4 клас )

  • Творчі здобутки

  • Розроблені презентації до уроків економіки та “Вчимося спілкуватися “, фрагменти уроків мислення з використанням нетбуків.

  • Проблеми впровадження

  • Великі затрати часу на підготовку вчителів до уроку

  • Багато часу йде на підключення нетбуків до роботи перед уроком

  • Неоднакова комп’ютерна підготовка дітей до проекту

  • Недостатні навички роботи вчителів



Вчитель початкових класів Невірна Ірина Олексіївна

  • Вчитель початкових класів Невірна Ірина Олексіївна

  • Веду факультативний курс «Розвиток продуктивного мислення» в 4-х класах.

  • Робота з нетбуками мені, як учителю, надала більше можливостей доступно донести матеріал до дітей. Коли ми працюємо на персональних компютерах, кожна дитина має можливість сприймати матеріал у вигляді пояснення від вчителя, наочно побачити, як вирішувати те чи інше завдання на нетбуках і самим виконувати його. Нетбук дає можливість кожній дитині переглянути кілька разів порядок виконання завдання і у власному темпі працювати над ним. Діти більш охоче працюють з нетбуками, ніж просто у зошитах чи з книгами. Адже вони мають змогу самі творити, бачити результат своєї роботи і працювати самостійно, незалежно від інших учнів.



Пелюхня Ліна Вікторівна, заступник директора по початковій школі

  • Пелюхня Ліна Вікторівна, заступник директора по початковій школі

  • Викладаю економіку в 2,3 класах

  • Пояснити дітям, що таке товар, ресурси, потреби, бартер можна лише за допомогою яскравої наочності. А цікаві економічні завдання і задачі розв’язуються значно швидше, коли дитина бачить перед собою малюнки і схеми. Я, як вчитель економіки у початкових класах, використовую нетбуки на уроках у якості наочності і в ході організації самостійної діяльності учнів.

  • Учні 3 класу пробують створювати власні презентації, працюють з вебкамерою.

  • Уроки стали набагато цікавіші, змістовніші, емоційніші.



Ольховий Ігор, учень 3-Б класу

  • Ольховий Ігор, учень 3-Б класу

  • Мені дуже подобаються уроки економіки, особливо коли ми працюємо на нетбуках. Нещодавно на уроці ми створювали власні реклами, придумували текст, підбирали малюнки. А найбільше мені сподобалося, як ми себе фотографували вебкамерою на нетбуках, розгладали фото і робили ескізи “Самореклами “. Було дуже цікаво і весело.



Пелюхня Владислав, учень 4-В класу

  • Пелюхня Владислав, учень 4-В класу

  • Я дуже люблю вівторок, бо в цей день ми працюємо на нетбуках. Вчителька дозволяє нам трішки помалювати на комп’ютері, розфарбувати малюночок, а потім ми складаємо розповіді про тварин, явища природи і друкуємо на нетбуках. Найкращі розповіді нам роздруковують на папері. Мою розповідь про їжачка зачитали в класі і я зміг показати вдома мамі свою роботу. Хотілося б частіше проводити такі уроки.



Ситник Таня, учениця 6 класу

  • Ситник Таня, учениця 6 класу

  • У минулому році на факультативі з економіки ми вчилися робити презентації на нетбуках. Це були найцікавіші заняття в школі. Я зібрала цікавий матеріал про свою майбутню професію, за допомогою вебкамери себе сфотографувала і зробила цікаві слайди: “Моя мрія “, “Можливості моєї професії “ та “Перші кроки до успіху “. На підсумковому уроці ми показували свої роботи і аналізували зроблене. Моя презентація всім дуже сподобалася і її визнали найкращою. Я була дуже щаслива.



Плануємо у цьому навчальному році:

  • Плануємо у цьому навчальному році:

    • провести майстер-клас для всіх вчителів початкових класів і залучити нових учасників до роботи в проекті,
    • з учасниками проекту більш детально опрацювати функції програми e-Learning Class V6.0 “Іспити і тести“, “Трансляція голосу“, “Голосовий чат“ і використовувати їх під час проведення уроків.



База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка