Копетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.









  • КОПЕТЕНТНІСТЬ = МОБІЛЬНІСТЬ ЗНАНЬ

  • + ГНУЧКІСТЬ МЕТОДУ + КРИТИЧНІСТЬ МИСЛЕННЯ





створення умов для розвитку і самореалізації

  • створення умов для розвитку і самореалізації

  • засвоєння продуктивних знань, умінь

  • розвиток потреб поповнювати свої знання упродовж життя



1. Головним є не предмет, якого ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною із вивченням предмета;

  • 1. Головним є не предмет, якого ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною із вивченням предмета;

  • 2. Допомагайте учням оволодівати найбільш продуктивними методами навчання, учіть їх вчитися;



3. Не шкодуйте часу та зусиль на виховання активності. Сьогодні активний учень – завтра не байдужий член суспільства;

  • 3. Не шкодуйте часу та зусиль на виховання активності. Сьогодні активний учень – завтра не байдужий член суспільства;

  • 4. Необхідно частіше використовувати запитання “чому”, щоб навчити мислити причинно-наслідково;

  • 5. Завжди пам'ятайте, що знає не той, хто переказує, а той хто застосовує на практиці;

  • 6. Привчайте учнів думати і діяти самостійно;



  • 7. Творче мислення розвивайте всебічним аналізом проблеми, пізнавальні завдання вирішуйте декількома способами, частіше практикуйте творчі завдання;

  • 8. Необхідно частіше показувати учням перспективи їхнього навчання;

  • 9. Використовуйте схеми, плани тощо, щоб забезпечити системність знань;



  • 10. У процесі навчання обов'язково враховуйте суб'єктний досвід дитини, її індивідуальні особливості та інтереси;

  • 11. Будьте поінформованими в галузі наукових досліджень зі свого предмета;

  • 12. Стимулюйте дослідницьку діяльність.



сукупність знань і вмінь, необхідних для

  • сукупність знань і вмінь, необхідних для

  • ефективної професійної діяльності:

  • уміння аналізувати, передбачити наслідки професійної діяльності, використовувати (застосовувати) необхідну інформацію



це комплекс особистісно-ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність взаємодії з усіма суб'єктами процесу освіти (дітьми, колегами, батьками).

  • це комплекс особистісно-ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність взаємодії з усіма суб'єктами процесу освіти (дітьми, колегами, батьками).





це оригінальне та високоефективне вирішення вчителем навчально-виховних завдань, збагачення теорії та практики виховання і навчання

  • це оригінальне та високоефективне вирішення вчителем навчально-виховних завдань, збагачення теорії та практики виховання і навчання



вправляння” у творчій діяльності в одній галузі може бути перенесено на іншу “

  • вправляння” у творчій діяльності в одній галузі може бути перенесено на іншу “

  • “МЕХАНІЗМ НАСЛІДУВАННЯ”

  • наслідування творчої діяльності переходить у власну творчість






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка