Корекційно-розвивальна робота практичного психолога з обдарованими дітьми Основні напрями роботи практичного психолога з обдарованими учнями



Дата конвертації04.01.2017
Розмір444 b.


Корекційно-розвивальна робота практичного психолога з обдарованими дітьми


Основні напрями роботи практичного психолога з обдарованими учнями



Причини, які заважають розвитку здібностей обдарованої дитини



Професійні вимоги щодо проведення

  • Професійні вимоги щодо проведення

  • корекційно-розвивальної роботи з

  • обдарованими учнями :





Реалізація системного підходу в корекційно-розвивальній роботі з обдарованими учнями.

  • При проведенні корекційно-розвивальної роботи психологу

  • необхідно спиратися на низку певних принципів, які визначають

  • ефективність психологічного впливу, а саме:

  • Принцип єдності корекційних, профілактичних та розви-вальних завдань.

  • Принцип дотримання вікових та індивідуальних особливостей

  • учасників корекційно-розвивального впливу.

  • Принцип активного використання соціального оточення в корекційній роботі.

  • Принцип опору на різні рівні організації психічних процесів.

  • Принцип врахування емоційної та інтелектуальної складності матеріалу.



Організація корекційно-розвивальної роботи з обдарованими учнями в навчальному закладі

  • Проведення просвітницької роботи серед учнів різних вікових категорій з метою заохочення їх до розвитку здібностей( у форматі міні-лекцій, тренінгів, круглих столів);

  • Індивідуальна та групова робота психолога з учнями “групи ризику” у вигляді профілактичних бесід, консультацій, тренінгів;

  • Залучення обдарованих учнів до участі у класних та шкільних заходах, створення “ситуації успіху”;




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка