Кредо: Кредо



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



Кредо:

  • Кредо:

  • Школа – це величезний сад.

  • Діти – це квіти.

  • Вчитель – це садівник, який садить

  • насіння знань, які згодом виростають і

  • дають свої плоди.



Привчай учня працювати, примусь його не лише полюбити роботу, а настільки з нею зріднитися, щоб вона стала його другою натурою.

  • Привчай учня працювати, примусь його не лише полюбити роботу, а настільки з нею зріднитися, щоб вона стала його другою натурою.

  • А . Дістервег

  • Навчання без роздумів шкідливе роздуми без знань небезпечні.

  • Конфуцій

  • Незвичність думати в дитинстві позбавить цієї здатності на решту життя.

  • Ж. Ж. Руссо





Використання інтерактивних методів навчання, як засіб розвитку творчих здібностей учнів. 

  • Використання інтерактивних методів навчання, як засіб розвитку творчих здібностей учнів. 



 

  •  

  • залучення учнів до самостійного пошуку істини;

  • розвиток  критичного мислення;

  • розвиток  творчих здібностей;

  • розвиток особистості учня та його адаптація у світовому   інформаційному   просторі;

  • формування в учнів вміння проектувати власні позитивні дії на майбутнє;

  • формування етичного, толерантного ставлення до чужої думки;

  • формування  інформаційної  культури  учнів, забезпечення   їх   інформаційних   потреб;

  • інтенсифікація  навчання і виховання за рахунок використання  ІКТ;

  • удосконалення   науково – методичного забезпечення  навчально – виховного  процесу.



В загальному об’ємі знань, умінь і навичок, отриманих учнями в середній школі важливе місце належить математиці, яка широко застосовується при вивченні інших предметів і в практичній діяльності майбутніх робітників. Головна моя задача – не тільки дати учням певну базу знань, але й розвинути у них інтерес до навчання, навчити учитися.

  • В загальному об’ємі знань, умінь і навичок, отриманих учнями в середній школі важливе місце належить математиці, яка широко застосовується при вивченні інших предметів і в практичній діяльності майбутніх робітників. Головна моя задача – не тільки дати учням певну базу знань, але й розвинути у них інтерес до навчання, навчити учитися.



Застосовую активні форми діяльності (групова робота, дидактичні ігри, робота в парах та ін);

  • Застосовую активні форми діяльності (групова робота, дидактичні ігри, робота в парах та ін);

  • Використовую опорні схеми, таблиці, алгоритми, які дають можливість дітям отримати глибокі знання;

  • Застосовую різні методи в індивідуальній роботі з учнями: метод власного прикладу, стимулювання, вимоги, доручення.

  • Велику увагу приділяю позакласній роботі з математики, яка збігається з навчальною роботою, маючи спільну мету, але відрізняється організаційними і методичними формами.



Ігри, правила яких наближені до телевізійних проектів, які люблять спостерігати учні з екрана телевізора («Слабка ланка», «Хто зверху», «Я люблю Україну»);

  • Ігри, правила яких наближені до телевізійних проектів, які люблять спостерігати учні з екрана телевізора («Слабка ланка», «Хто зверху», «Я люблю Україну»);

  • Вікторини;

  • Випуск математичних газет;

  • Залучаю до участі в конкурсі «Кенгуру».





Навчаю ефективному розподілі часу.

  • Навчаю ефективному розподілі часу.

  • Формую особисту відповідальність школярів за результати своєї праці, вміння виділяти найсуттєвіше.

  • Розвиваю спостережливість, дослідництво.



Додаткові завдання на уроках;

  • Додаткові завдання на уроках;

  • Пропоную додаткові завдання для домашньої роботи;

  • Стимулюю пошук різних варіантів вирішення задачі;

  • Знайомство учнів з додатковою літературою;

  • Пошук інформації в інтернеті.



Цілеспрявано акцентую увагу на різних етапах уроку, а саме:

  • Цілеспрявано акцентую увагу на різних етапах уроку, а саме:

  • - в процесі контролю за підготовкою учнів;

  • - при вивчені нового матеріалу;

  • - під час виконання самостійної роботи.

  • Використовую диференціацію домашніх завдань;

  • Співпраця з батьками.



Степінь числа з натуральним показником.

  • Степінь числа з натуральним показником.



Вправа . Утворення асоціативного ланцюга:

  • Вправа . Утворення асоціативного ланцюга:

  • До поданих слів створіть у парах асоціативний ланцюг у такий спосіб, щоб першим словом була МАТЕМАТИКА, й останнім РАДІСТЬ.

  • Слова записуєте наперемін, раз одна, раз друга особа. Виграє команда, яка створить найдовший асоціативний ланцюг протягом 3 хвилин.

  • МАТЕМАТИКА - ..........-.........-..........-РАДІСТЬ



Курсова роботи на тему «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики»

  • Курсова роботи на тему «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики»

  • Системи уроків

  • Слайдові презентації до уроків

  • Розробка дидактичних матеріалів як засобу формування ключових предметних компетенцій на уроках математики

  • Доповіді



Розробити системи уроків у 8 класі із використанням мультимедійних презентацій.

  • Розробити системи уроків у 8 класі із використанням мультимедійних презентацій.

  • Створити базу дидактичного матеріалу як засобу формування ключових предметних компетенцій на уроках математики у 8 - 9 класах.

  • Поповнювати матеріальну базу класу





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка