Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези маркетингової стратегії для зат “умз”



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези маркетингової стратегії для ЗАТ “УМЗ”(«МТС»)

  • Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези маркетингової стратегії для ЗАТ “УМЗ”(«МТС»)

  • на міжоператорському ринку передачі даних та оренди каналів в Україні.студентки ІІI-го курсу, групи УМ-72,

  • кафедра промислового маркетингу

  • Воробей Євгенії

  • Київ-2009






Низька вартість обслуговування







Зниження доходності на міжоператорському ринку
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка