найкращий засіб, який забезпечує творчий рівень засвоєння біологічних знань, ровиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей
найкращий засіб, який забезпечує творчий рівень засвоєння біологічних знань, ровиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей
Що станеться з еритроцитами, якщо їх помістити у розчини різної концентрації?
Фізіологічний - 0,9%
Гіпотонічний -0,02%
Гіпертонічний -2%
Досвід В. Шаталова
Досвід В. Шаталова
Вчителя фізики
м. Донецька зш № 5
Суть досвіду полягає у вивченні навчального матеріалу з використанням опорних конспектів. Школярі краще оволодівають знаннями, якщо навчальний матеріал «стискається» в кілька смислових фрагментів
Лауреат Всукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах номінації «Керівник гуртка»(2010 р.)
1. Книжковий додаток до науково-методичного журналу «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010. «Екологізація навчально-виховного процесу засобами вивчення шкільного курсу біології та в позакласній роботі» с. 143
1. Книжковий додаток до науково-методичного журналу «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010. «Екологізація навчально-виховного процесу засобами вивчення шкільного курсу біології та в позакласній роботі» с. 143
.2. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010 № 19-21. Позакласний захід з біології «Зоряний час» с. 91.
3. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010 № 34-36. Завдання для ДПА з біології в 11 класі с. 61.
4. Науково-методичний журнал «Позакласний час», Х. – ВГ «Основа» 2011 № 2. Навчально-виховна екологічна стежка «Знай, люби, бережи» с. 42.
5. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2012 № 22-24. Матеріали до конкурсу «Сквери й парки – легені планети» с. 89