Кваліфікаційна категорія: Кваліфікаційна категорія



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



Кваліфікаційна категорія:

  • Кваліфікаційна категорія:

  • «спеціаліст вищої категорії»

  • Звання: «учитель-методист»

  • Стаж роботи: 32роки

  • Нагороди : Грамота МОН -2002 рік

  • Життєве кредо:

  • Життя- великий сюрприз

  • В.В.Набоков



«Активні та інтерактивні форми роботи на уроках біології»

  • «Активні та інтерактивні форми роботи на уроках біології»

  • Актуальність даної проблеми визначається

  • змінами в суспільстві;

  • Сучасність потребує нового покоління молоді, здатного адаптуватися в складному сучасному світі;

  • Стрімке падіння інтересу учнів до процесу навчання



Втілення в систему освіти нових педагогічних технологій,

  • Втілення в систему освіти нових педагогічних технологій,

  • пошук та оновлення старих методик навчання, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів та підготовку їх до життя.



Завдання

  • Завдання





Як зробити процес навчання більш цікавим та результативним?

  • Як зробити процес навчання більш цікавим та результативним?

  • Навчити учнів застосовувати набуті знання в майбутньому житті.







Нестандартні уроки:

  • Нестандартні уроки:

  • Урок-гра

  • Урок-подорож

  • Урок-конференція

  • Урок-прес- конференція

  • Урок-залік

  • Уроки мислення серед природи.



  • Досвід вчителя біології А. М. Кіріченко, заслуженого учителя України( школи № 8, м. Кіровограда



Рубрика «Цікаво знати» «Новини біологічної науки»

  • Рубрика «Цікаво знати» «Новини біологічної науки»



Фронтальні



1. Проблемне навчання; 2. Логічні задачі. 3. Мозковий штурм 4. Ділові ігри. 5. Метод проектів. 6.ІКТ. 7. Різні види контролю знань.

  • 1. Проблемне навчання; 2. Логічні задачі. 3. Мозковий штурм 4. Ділові ігри. 5. Метод проектів. 6.ІКТ. 7. Різні види контролю знань.



стимулює розумову діяльність учнів. Це може бути розв’язок певної проблемної ситуації.

  • стимулює розумову діяльність учнів. Це може бути розв’язок певної проблемної ситуації.

  • Дуже важливо, щоб учні шукали відповідь самостійно, аналізували інформацію, яку одержали на уроках біології, інших уроках

  • та використовували свій життєвий досвід.



Поліклініка «доктора Хауса»

  • Поліклініка «доктора Хауса»



найкращий засіб, який забезпечує творчий рівень засвоєння біологічних знань, ровиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей

  • найкращий засіб, який забезпечує творчий рівень засвоєння біологічних знань, ровиток логічного мислення та інтелектуальних здібностей

  • Що станеться з еритроцитами, якщо їх помістити у розчини різної концентрації?

  • Фізіологічний - 0,9%

  • Гіпотонічний -0,02%

  • Гіпертонічний -2%



Досвід В. Шаталова

  • Досвід В. Шаталова

  • Вчителя фізики

  • м. Донецька зш № 5

  • Суть досвіду полягає у вивченні навчального матеріалу з використанням опорних конспектів. Школярі краще оволодівають знаннями, якщо навчальний матеріал «стискається» в кілька смислових фрагментів



Уроки мислення серед природи

  • Уроки мислення серед природи

  • «Природа є джерелом добра, її краса впливає

  • на духовний світ людини, виховує витонченість почуттів, людяність, непримиренність до зла»



дають учням відчувати себе частиною природи,

  • дають учням відчувати себе частиною природи,

  • «діти вчаться слухати, як шелестить листя на деревах прислухатися до пісні коника в зеленій траві, до дзюрчання весняного струмочка



Презентації



Свято весни

  • Свято весни

  • Свято врожаю

  • Свято квітів

  • Свято осені

  • Місячник екології

  • Конкурси, виставки

  • Захист проектів



У 2011,2013 р. І- місце з ЗНО серед шкіл Новоукраїнського району

  • У 2011,2013 р. І- місце з ЗНО серед шкіл Новоукраїнського району

  • • Доценко В.-193 бали (2011р.)

  • • Таран Т.- 198 бали (2013 р.)

  • • ІІІ - місце в обласному конкурсі «Дослідницький марафон»(2012 Р.)

  • ІІІ-місце в обласній олімпіаді з біології

  • (Доценко В.-2009 р.)

  • • І-місце захист науково-дослідницьких робіт в ДЮЦі Берзул М.(2013р.)

  • • ІІ- місце Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховати особистість» (2010р.)

  • Лауреат Всукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах номінації «Керівник гуртка»(2010 р.)



1. Книжковий додаток до науково-методичного журналу «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010. «Екологізація навчально-виховного процесу засобами вивчення шкільного курсу біології та в позакласній роботі» с. 143

  • 1. Книжковий додаток до науково-методичного журналу «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010. «Екологізація навчально-виховного процесу засобами вивчення шкільного курсу біології та в позакласній роботі» с. 143

  • .2. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010 № 19-21. Позакласний захід з біології «Зоряний час» с. 91.

  • 3. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2010 № 34-36. Завдання для ДПА з біології в 11 класі с. 61.

  • 4. Науково-методичний журнал «Позакласний час», Х. – ВГ «Основа» 2011 № 2. Навчально-виховна екологічна стежка «Знай, люби, бережи» с. 42.

  • 5. Науково-методичний журнал «Біологія», Х. – ВГ «Основа» 2012 № 22-24. Матеріали до конкурсу «Сквери й парки – легені планети» с. 89






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка