Кваліфікований робітник, який займається будь яким ремеслом; кваліфікований робітник, який займається будь яким ремеслом



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



кваліфікований робітник, який займається будь - яким ремеслом;

  • кваліфікований робітник, який займається будь - яким ремеслом;

  • керівник окремої спеціальної ділянки певного виробництва ;

  • спеціаліст , який досяг високого вміння , майстерності в певній галузі ;

  • ремісник , який виготовив шедевр ;

  • досвідчена в якійсь справі людина ;

  • ступінь , ранг члена масонської ложі ;

  • вчитель – самоучка , який навчав читанню та письму ( в Російській державі ХІУ – ХІХ ст.)

  • Сучасний тлумачний словник російської мови Т.Ф. Єфремової



Форма взаємообміну досвідом між педагогами , обмін майстерністю , незвичайним досвідом

  • Форма взаємообміну досвідом між педагогами , обмін майстерністю , незвичайним досвідом

  • Форма презентації передового педагогічного досвіду

  • Педагогічна технологія , що спирається та використовує ті засоби та цілі , які вважаються найважливішими

  • Технологія , спрямована на « занурення » учасників в процес пошуку , пізнання та самопізнання



 

  •  

  • ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ – особлива форма організації навчальної діяльності , яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання , за яких кожен його учасник відчуває свою значимість та інтелектуальну спроможність



емоційно – мотиваційний ;

  • емоційно – мотиваційний ;

  • створення творчого продукту ;

  • соціалізація ;

  • нова інформація та її обробка ;

  • рефлексія .



  • « Починайте з себе…»

  • О . Толстой



відношення до справи ;

  • відношення до справи ;

  • ефективність керівництва ;

  • осмислення себе часткою цілого .



відповідальність за доручену справу ;

  • відповідальність за доручену справу ;

  • гармонія та співробітництво ;

  • наполегливість в досягненні мети .



особистісний підхід ;

  • особистісний підхід ;

  • створення ситуації успіху ;

  • співробітництво .



вчися бачити й поважати в кожній людині особистість ;

  • вчися бачити й поважати в кожній людині особистість ;

  • вчися бачити в собі недоліки та пробачати їх іншим ;

  • бути чесними в думках , не робити поганого словом ;

  • ділитися своєю педагогічною майстерністю ;

  • вчитися радіти успіхам своїх колег ;

  • не дозволяти собі поганого настрою ;

  • максимально використовувати свої сили та можливості в роботі ;

  • підвищувати свій інтелект та культурний рівень ;

  • підвищувати рівень психологічних знань ;

  • бути зразком вчителя – творца ;

  • бути цілеспрямованим на шляху до професійної майстерності .





  • Підготувала вчитель історії Красноармійського навчально – виховного комплексу

  • МОРДВИНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

  • 2009 н. р.



МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

  • МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН



– ОСНОВНА ОДИНИЦЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ЧІТКО ОБМЕЖЕНА ЧАСОВИМИ РАМКАМИ (45 ХВИЛИН), ПЛАНОМ РОБОТИ ТА СКЛАДОМ УЧНІВ

  • – ОСНОВНА ОДИНИЦЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ЧІТКО ОБМЕЖЕНА ЧАСОВИМИ РАМКАМИ (45 ХВИЛИН), ПЛАНОМ РОБОТИ ТА СКЛАДОМ УЧНІВ

  • УРОК ПОЄДНУЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ :

  • МЕТА

  • ЗМІСТ

  • ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

  • ВЗАЄМОДІЮ УЧНІВ І УЧИТЕЛЯ



СТРУКТУРА УРОКУ-

  • ПОЄДНАННЯ ПЕВНИХ ЛАНОК ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ, ОБУМОВЛЕНЕ ДИДАКТИЧНОЮ МЕТОЮ ЗАНЯТТЯ І РЕАЛІЗОВАНЕ В КОНКРЕТНОМУ ТИПІ УРОКУ



Класифікація уроків за

  • 1. Дидактичною метою

  • 2. Метою організації пізнавальної

  • діяльності

  • 3. Основними етапами навчального

  • процесу

  • 4. Методами навчання

  • 5. Способами організації навчальної

  • взаємодії учнів



Класифікація уроків за дидактичною метою

  • 1.Уроки засвоєння нового навчального

  • матеріалу.

  • 2. Уроки формування і вдосконалення

  • умінь і навичок.

  • 3. Уроки закріплення та застосування

  • знань, умінь і навичок.

  • 4. Уроки узагальнення і

  • систематизації.

  • 5. Уроки контролю і корекції.

  • 6. Комбіновані уроки.



Класифікація уроків за метою організації пізнавальної діяльності

  • 1. Уроки вивчення нового матеріалу

  • 2. Уроки вдосконалення знань, умінь,

  • навичок

  • 3. Уроки узагальнення й систематизації

  • 4. Комбіновані уроки

  • 5. Уроки контролю й корекції знань,

  • умінь, навичок



Класифікація уроків за переважаючим компонентом уроку

  • 1. Комбіновані

  • 2. Спеціальні:

  • урок засвоєння нового матеріалу

  • урок закріплення

  • урок повторення

  • урок контролю та перевірки знань



КЛАСИЧНІ ТИПИ УРОКІВ :

  • 1. Ввідний

  • 2. Тренувальний

  • 3. Контрольний

  • 4. Закріплення знань, умінь

  • 5. Самостійна робота

  • 6. Практична робота

  • 7. Комбінований

  • 8. Повторювально-узагальнюючий

  • 9. Оволодіння знаннями, уміннями і

  • навичками



МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

  • 1. Пояснювально-ілюстративний

  • 2. Частково-пошуковий

  • 3. Проблемний

  • 4. Репродуктивний

  • 5. Дослідницький



ВИДИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ

  • 1. Презентація

  • 2. Телеміст

  • 3. Випробування

  • 4. КВК

  • 5. Рольові ігри

  • 6. Ділова гра

  • 7. Круглий стіл

  • 8. Вікторина

  • 9. Аукціон

  • 10. Турнір

  • 11. Урок-подорож

  • 12. Мозкова атака

  • 13. Інтерв’ю

  • 14. Пресконференція

  • 15. Складання задач

  • 16. Складання віршів

  • 17. Звіт

  • 18. Дискусія

  • 19. Дослідження

  • 20. Змагання



ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

  • Мозковий штурм

  • Мікрофон

  • Займи позицію

  • Метод “ Прес ”

  • Робота в малих групах

  • Акваріум

  • Переговори

  • Дебати

  • Медіація

  • Рольова гра



ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ

  • Загальнопедагогічні

  • Дидактичні

  • Гігієнічні

  • психологічні



Структурні компоненти уроку

  • Організаційний момент (1-2 ).

  • Актуалізація опорних знань, умінь та уявлень учнів або підготовка до сприйняття нової теми (1-3).

  • Мотивація навчальної діяльності (2-3).

  • Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3-4).

  • Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття)(5-7).

  • Осмислення знань і умінь (5-7).

  • Систематизація й узагальнення нових знань і умінь на перетворюючому та творчому рівнях (5-7).

  • Підведення підсумків уроку (5).

  • Інструктаж домашнього завдання (2-4).

  • Перевірка знань і умінь(3-5)



Організаційний момент (1-2).

  • ЗОВНІШНЯ СТОРОНА :

  • ПІДГОТОВКА РОБОЧОГО МІСЦЯ

  • ВІТАННЯ

  • ПЕРЕВІРКА ВІДСУТНІХ

  • ПСИХОЛОГІЧНА,ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ



Актуалізація опорних знань, умінь та уявлень учнів або підготовка до сприйняття нової теми (1-3).

  • коротка вступна бесіда, постановка проблемного завдання для активізації отриманих знань і сформованих вмінь:

  • перегляд тексту підручника

  • стисла інформація вчителя

  • повторення прийомів навчальної роботи

  • завдання на застосування вмінь



А) Робота з сигнальними картками : «+» чи «-»

  • А) Робота з сигнальними картками : «+» чи «-»

  • 1)Македонія була розташована на півночі Балканського півострова (+)

  • 2)Македонія зміцніла у У ст. до н.е.(- , ІУ)

  • 3)Найбільшої могутності Македонія досягла за царя Філіппа ІІ (+)

  • 4)« Македонська фаланга » – довгий спис завдовжки 6 метрів (- , стрій солдатів , вишикуваних у 16 рядів і озброєних довгими списами – сарисами )

  • 5)Маючи сильну армію , Філіпп почав завойовувати Грецію , яка була ослаблена греко-перськими війнами (- , Пелопоннеською – 431-404 рр. до н.е. )

  • 6)У ІУ ст. до н.е. грецькі поліси втрачають свою державну незалежність (+)

  • 7)Місто Афіни єдиним фронтом виступило проти армії македонян (-)

  • 8)Філіппіки – гнівні і сміливі промови , спрямовані проти царя Філіпа (+)

  • 9)У 338 р. до н.е. біля міста Херонеї Філіпп переміг армію м. Афін (+)

  • 10)Македонський цар Філіпп вирішив розпочати війну з Ізраїльсько –Іудейською державою , щоб помститися за кривди , завдані грекам (- , Персією )

  • 11)Учителем молодого Александра був грецький учений Аристотель

  • (+)

  • 12.Імперія - ?



Б) Самооцінка

  • Б) Самооцінка

  • Прізвище, ім’я учня_________________



Мотивація навчальної діяльності (2-3).

  • Мета – сфокусувати увагу учнів на проблемі і викликати інтерес до обговорюваної теми , налаштувати суб'єкт навчання на ефективний процес пізнання , викликати зацікавленість, усвідомлення, що і для чого він зараз буде робити:

  • розповідь вчителя

  • демонстрація наочності

  • інтерактивна технологія(“ мозковий штурм ”, “ мікрофон ”)

  • рольові ігри



Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3-4).

  • Мета – забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності ( чого повинні досягти в результаті уроку, що чекає від них вчитель):

  • тема та місце уроку в розділі та курсі, зв’язок з попередніми уроками, навчальні задачі

  • оголошення очікуваних результатів уроку ( дидактична мета)



ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ , ТА ЗАПИС НА ДОШЦІ ЗАПИТАНЬ , ВІДПОВІДІ НА

  • ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ , ТА ЗАПИС НА ДОШЦІ ЗАПИТАНЬ , ВІДПОВІДІ НА

  • ЯКІ УЧНІ ХОТІЛИ Б ОТРИМАТИ В ХОДІ

  • УРОКУ

  • ( на ватмані позначаються маркером )

  • Варіанти :

  • - ознайомитися з маршрутом та

  • деталями походу Александра

  • Македонського ;

  • - розширити знання про Александра

  • Македонського .



Мета :

  • Мета :

  • - вивчити маршрут та деталі східного

  • похода Александра Македонського ;

  • - розширити та узагальнити знання

  • про видатного правителя та

  • полководця ;

  • - продовжити формування умінь

  • роботи з історичною картою ,

  • історичними джерелами та додатковою

  • літературою ; складання таблиць ;

  • - вчити формулювати проблему , шукати

  • шляхи її вирішення ;

  • - формувати соціальну та полікультурну

  • компетентність



Очікувані результати :

  • Очікувані результати :

  • - учні зможуть розповісти про походи

  • Александра Македонського ;

  • - спробувати формулювати власну

  • думку про Александра

  • Македонського

  • - людину , правителя , полководця ;

  • - навчаться формулювати проблему ,

  • шукати шляхи її вирішення ,

  • приймати спільні рішення



Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття)(5-7)

  • Робота вчителя спрямована на оволодіння учнями нових знань та умінь, на реалізацію закладеного в них виховного та розвиваючого потенціалу:

  • розповідь вчителя(словесне навчання)

  • отримання знань в результаті аналізу ілюстрацій, навчальних картин, технічних засобів навчання(наочне навчання)

  • читання підручника, робота з картою, аналіз документів(практичне навчання0

  • надання учням алгоритму діяльності ( пам'ятка )



Сьогодні на уроці нами буде здійснено подорож по містах та територіях, де пройшов маршрут походу кращої в той час македонськой армії. В поході нас супроводжуватимуть екскурсоводи , хроністи, які будуть записувати хід історичних подій , картографи , що допоможуть нам пройти складними шляхами Східного похода царя Александра та портретисти, що спробують за цей короткий час намалювати нам образ цієї великої людини ( на допомогу їм на кожній парті є вислови Александра Македонського). І те , як вони впораються з цією роботою, в більшій мірі буде залежати від вас . Крім того , за вашою роботою на уроці буде слідкувати експертна служба , яка в кінці уроку й спробує її ( роботу ) оцінити . На кожній парті є додатковий матеріал : словнички , контурні карти , атласи та короткі вислови Александра Македонського що , допоможуть нам у роботі .

  • Сьогодні на уроці нами буде здійснено подорож по містах та територіях, де пройшов маршрут походу кращої в той час македонськой армії. В поході нас супроводжуватимуть екскурсоводи , хроністи, які будуть записувати хід історичних подій , картографи , що допоможуть нам пройти складними шляхами Східного похода царя Александра та портретисти, що спробують за цей короткий час намалювати нам образ цієї великої людини ( на допомогу їм на кожній парті є вислови Александра Македонського). І те , як вони впораються з цією роботою, в більшій мірі буде залежати від вас . Крім того , за вашою роботою на уроці буде слідкувати експертна служба , яка в кінці уроку й спробує її ( роботу ) оцінити . На кожній парті є додатковий матеріал : словнички , контурні карти , атласи та короткі вислови Александра Македонського що , допоможуть нам у роботі .



Македонського царя Александра — на відміну від багатьох інших властителів — було не лише прозвано Великим. Масштаби його завоювань, що включали землі, які простягалися від півострова Пелопоннес до Каспійського моря та від Лівійської пустелі до Індії й були здійснені за короткий час -приблизно 10 років ) , справили на сучасників й нащадків сильне враження та зробили його героєм багато чисельних легенд й міфів.

  • Македонського царя Александра — на відміну від багатьох інших властителів — було не лише прозвано Великим. Масштаби його завоювань, що включали землі, які простягалися від півострова Пелопоннес до Каспійського моря та від Лівійської пустелі до Індії й були здійснені за короткий час -приблизно 10 років ) , справили на сучасників й нащадків сильне враження та зробили його героєм багато чисельних легенд й міфів.

  • Багато з того, що в них розповідається — правда, багато — прикрашено, дещо — просто вигадка , однак все це дає людям уяву про непереможного полководця , мудрого правителя , гостру на розум людину.



Учні класу отримали упереджувальне завдання : ознайомитися з текстом параграфа 40 , знайти додаткову інформацію щодо життя Александра Македонського .

  • Учні класу отримали упереджувальне завдання : ознайомитися з текстом параграфа 40 , знайти додаткову інформацію щодо життя Александра Македонського .

  • Урок побудуємо таким чином :

  • 1) виступ екскурсоводів ( робота з

  • картами – схемами на дошці та контурними

  • картами

  • 2) синхронно з ними будуть працювати

  • хроністи та портретисти ;

  • 3) підсумок уроку підведуть експерти



Осмислення знань і умінь (5-7).

  • Мета – відновлення в пам'яті та усвідомлення теоретичних прийомів уроку , відпрацьовування нових прийомів навчальної роботи

  • фронтальна бесіда з основних моментів навчальної теми

  • картографічні, хронологічні задачі

  • тести

  • тренувальні вправи за зразками під керівництвом вчителя

  • творчі роботи

  • робота з підручником



Систематизація й узагальнення нових знань і умінь на перетворюючому та творчому рівнях (5-7).

  • Зміст – розв'язання пізнавальних ( проблемних) задач, де учні отримують можливість застосувати нові знання й уміння, визначитися з власним відношенням до досліджуваних фактів, сформулювати власні висновки:

  • тести з вільними відповідями

  • групові звіти про роботу



Підведення підсумків уроку (5).

  • Функції підсумкового етапу( уявний мікрофон, фронтальна бесіда, обмін думок в парах ):

  • прояснити зміст опрацьованого

  • Співвіднести реальні результати з очікуваними, проаналізувати

  • зробити висновки

  • закріпити чи відкоригувати засвоєння інформації, умінь, навичок

  • встановити зв’язок між тим, що вже відомо, і тим, що варто засвоїти, навчитись у майбутньому

  • скласти план подальших дій

  • само- і взаємоконтроль



V.ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКА :

  • V.ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКА :

  • Учитель .

  • Що нового ви взяли для себе з уроку ?

  • Перегляд фрагменту з фільму “ Александр ”.

  • - Оцінка учнем власної роботи .

  • Прізвище, ім’я учня _______________________



Інструктаж домашнього завдання (2-4).

  • Роз'яснюються завдання домашньої роботи, рекомендуються джерела і прийоми роботи з ним,обумовлюються форми перевірки

  • Домашнє завдання – з двох частин:

  • обов'язкової

  • варіативної ( логічних, проблемних, творчих, серед яких школярі обирають те, що відповідає їхнім пізнавальним здібностям та інтересам)



Vl . ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ :

  • Vl . ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ :

  • прочитати № 40 ,

  • а) написати твір ( 0,5 сторінки ) за темою : « Якби я був Александром …»;

  • б) підготувати презентацію – проект



Перевірка знань і умінь(3-5)

  • У логічній послідовності замикаючий процес вивчення нової теми, інколи представлений на початку наступного заняття




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка