Лекція управління змістом І часом у проекті план



Сторінка1/15
Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


ЛЕКЦІЯ 3. УПРАВЛІННЯ ЗМІСТОМ І ЧАСОМ У ПРОЕКТІ

  • План:

  • 1. Управління змістом інноваційного проекту. Ініціація іннова -ційного проекту, стимули, вхідні дані.

  • 2. Розроблення плану інноваційного проекту.

  • 3. Планування змісту проекту та методи і засоби визначення змісту.

  • 4. Оцінка тривалості робіт.

  • 5. Розроблення календарного плану.

  • 6. Загальний контроль за змінами.


  • Міні-лексеми:

    • Ініціація,
    • стимул,
    • план проекту,
    • зміст проекту,
    • ієрархічна структура робіт,
    • діаграма,
    • календарний план,
    • критичний шлях,
    • графік Гантта,
    • система управління,
    • база даних,
    • інформаційна система,
    • контроль.


1. Управління змістом інноваційного проекту

  • 1. Управління змістом інноваційного проекту

  • Управління змістом (внутрішнім середовищем) інноваційного проекту включає процеси, необхідні для забезпечення того, щоб проект містив саме ті роботи, які потрібні для його успішного завершення.

  • Головними процесами в управлінні змістом проекту є:

  • Ініціація - рішення організації щодо початку чергової фази проекту.

  • Планування змісту - розроблення і затвердження документа про зміст проекту як основи майбутніх проектних рішень.

  • Визначення змісту - поділ основного компонента проекту на дрібніші, більш керовані компоненти.

  • Перевірка змісту - формалізація приймання змісту проекту.

  • Контроль за змінами змісту — організація системи контролю за змінами.

  • Як правило, проект створюється з метою виробництва якогось одного продукту, який може включати допоміжні елементи, кожен зі своїм окремим, хоч і залежним від інших, змістом.

  • Розроблення змісту продукту завершується порівнянням показників виконання змісту проекту з планом. Обидва типи управління змістом мають переплітатися для гарантування того, що завершення проекту призведе до появи конкретного продукту із заданими функціями та властивостями.



Ініціація

  • Ініціація

  • Ініціація проекту - процес формального визнання того, що новий проект існує, або того, що наявний проект повинен продовжуватися до своєї наступної фази. Цей формальний запуск проекту пов'язує проект із поточною діяльністю організації, яка проект.

  • Проекти створюються під впливом таких стимулів, як:

  • • Ринковий попит (наприклад, нафтова компанія запускає проект створення нового нафтопереробного заводу, враховуючи хронічну нестачу пального).

  • Комерційна потреба (наприклад, видавництво запускає проект друку масовим тиражем роману, основна фабула якого була відтворена у щойно показаному телебаченням популярному серіалі).

  • Споживчий попит (наприклад, електростанція запускає проект створення нового енергоблоку для обслуговування нового міського мікрорайону або нового енергомісткого промислового підприємства).

  • • Технологічне просування (наприклад, фірма, що спеціалізується на електроніці, запускає новий проект із розроблення мобільного телефону із виходом в Internet у зв'язку з розвитком електронної комерції).

  • • Юридичні вимоги.

  • Екологічні вимоги (наприклад, хімічний завод запускає проект створення очисних споруд для мінімізації викидів шкідливих речовин в атмосферу).



Причини появи проекту:

  • Причини появи проекту:

  • • незадоволений попит; • надлишкові ресурси;• ініціатива підприємців; • інтереси інвесторів;• умови конкуренції; • зміни соціальних, економічних, політичних обставин.

  • Ініціація проекту є початком його існування.

  • Будь-який проект має бути "придуманий", осмислений та ініційований. Проект як задум, як ідея виникає внаслідок докладного аналізу ситуації, що склалася (рис. 1).



Ініціатором проекту є автор(и) або володар(і) головної ідеї проекту, його попереднього обґрунтування та пропозиції щодо здійснення. Ініціатором може виступати практично кожен із майбутніх учасників проекту, але остаточна ділова ініціатива стосовно здійснення проекту повинна виходити від замовника, який насамперед зацікавлений у його здійсненні та досягненні результатів.

  • Ініціатором проекту є автор(и) або володар(і) головної ідеї проекту, його попереднього обґрунтування та пропозиції щодо здійснення. Ініціатором може виступати практично кожен із майбутніх учасників проекту, але остаточна ділова ініціатива стосовно здійснення проекту повинна виходити від замовника, який насамперед зацікавлений у його здійсненні та досягненні результатів.

  • Замовниками можуть бути юридичні та фізичні особи, державні органи, громадські організації.

  • Керівник компанії, як правило, є ініціатором проектів щодо удосконалення діяльності свого підприємства.

  • Ініціація може стосуватися будь-яких змін у будь-яких сферах людської діяльності.

  • Головні області змін у сьогоднішній Україні, котрі є об'єктами ініціації проектів:

  • • відносини власності;

  • • ринкові відносини (перехід до відносного балансу пропозицій і платоспроможного попиту);

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка