Ліцей– значить гарний рівень, Ліцей– значить гарний рівень



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


Ліцей– значить гарний рівень,

  • Ліцей– значить гарний рівень,

  • Заклад – самий професійний.

  • ВПАЛ – не просто дім,

  • Добре й затишно у нім.

  • Тут ростять достойну зміну.

  • Допоможуть навіть стіни

  • Іноземному навчатись

  • І свого не цуратись.






















Щоб учні краще застосовували на практиці здобуті знання, доцільно використовувати тести 3 і 4 рівня

  • Щоб учні краще застосовували на практиці здобуті знання, доцільно використовувати тести 3 і 4 рівня





відповідність тесту змісту й обсягу отриманої учнями інформації .

  • відповідність тесту змісту й обсягу отриманої учнями інформації .

  • простота – тест повинен мати чітке формулювання завдання на діяль-ність даного рівня (тільки одного) .

  • визначеність (загальнозрозумілість) – учні, прочитавши завдання тесту, повинні зрозуміти, яку діяльність вони повинні виконати .

  • докладність змісту завдання і лаконічність відповідей тестів.

  • вибіркові відповіді тесту не повинні бути абсурдні чи явно неправиль-ними .

  • надійність (пред'являється до набору тестів) - визначає кількість тестів, які повинен виконати учень для об'єктивної перевірки його рівня діяль-ності.

  • Як свідчить практика, кожна тема має поняття (інформаційно-смислові елементи), які учні повинні засвоїти на різних рівнях: з одними ознайомитися, інші вони повинні вміти застосовувати на практиці в типових умовах, треті, як правило, професійно значимі – використовувати для розв’язання нестандартних завдань.







Домашня робота – це самостійна навчально - пізнавальна діяльність

  • Домашня робота – це самостійна навчально - пізнавальна діяльність

  • учнів без прямого керівництва й допомоги вчителя. Домашня навчальна робота тісно пов’язана з роботою на уроці й розрахована головним чином на розвиток самостійності учнів та їхнього творчого мислення.

  • Її мета – закріплення, поглиблення, розширення й систематизація знань, набутих на уроці.

  • Залежно від основних дидактичних функцій вирізняють такі види домашніх завдань:

  • засвоєння теоретичного матеріалу;

  • формування навичок і вмінь застосовувати набуті знання в різних умовах;

  • узагальнення і систематизація знань;

  • комбіновані домашні завдання



Складання технологічних схем.

  • Складання технологічних схем.

  • Гра “Ви працюєте кухарем…”.

  • Рольова гра.

  • Мікрофон.

  • “Лови помилку”.

  • Вправа “Поясни ключове слово”.

  • Метод презентації.

  • Гра “Хокей”.

  • “Мовне кафе” ( робота в групах)

  • “Ажурна пилка” ( міні).

  • “Скринька скарбів”.

  • “Коло знань” ( робота в парах).













Ефективність уроку – стимул до успіху викладача і учня.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка