Лідерство не існує у відриві від людей. Лідерство не існує у відриві від людей



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Лідерство не існує у відриві від людей.

  • Лідерство не існує у відриві від людей.

  • Варто зосередитися на запитаннях: «Чи зміг я реалізувати себе?

  • Чи зміг я зробити людей щасливими й сильнішими?

  • Чи підвищилася завдяки мені якість їхнього життя?»

  • Були лідером – означає управляти собою.

  • Лідерство нерозривно пов’язане із внутрішньою мотивацією. Варто виробити такий підхід до команди, який вчить і збагачує.



Лідерство пов’язане зі змінами. Лідерство неможливе без свідомого вибору позитивних змін.

  • Лідерство пов’язане зі змінами. Лідерство неможливе без свідомого вибору позитивних змін.

    • Уважно погляньте на своє життя. Чи так Ви хотіли жити? Чи задоволені Ви своєю долею? Чи досягли всього, чого прагнули? Які люди Вас оточують?
    • До яких відчуттів Ви прагнете? Чи готові внести у своє життя щось нове?
    • Подумайте, як змінити ті аспекти Вашого життя, які не дають результатів?


знання себе, своїх цінностей;

    • знання себе, своїх цінностей;
    • бачення майбутнього;
    • пристрасть;
    • готовність ризикувати;
    • навички міжособистісного спілкування;
    • працьовитість;
    • відстеження прогресу, оцінювання результатів;
    • завзятість;


уміння ставити цілі;

    • уміння ставити цілі;
    • професійні знання;
    • бажання досягти успіху;
    • уміння знайомитися, спілкуватися з потрібними людьми;
    • робота над тим, що приносить задоволення;
    • одержання задоволення від роботи;
    • позитивне ставлення;
    • доброзичливість;
    • уміння довіряти інтуїції;
    • упевненість;


уміння виконувати обіцянки;

    • уміння виконувати обіцянки;
    • чесність і відкритість;
    • зосередженість;
    • ініціативність і відповідальність;
    • здатність мотивувати і надихати інших;
    • дбайливість і співчутливість;
    • уміння цінувати чужі досягнення;
    • витримка і стійкість;
    • уважність до деталей;
    • уміння працювати під тиском.


Урок (традиційно)це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів.

  • Урок (традиційно)це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів.

  • Сьогодні урокце форма навчання, діяльність учня, а також – основа професійного зростання вчителя.



Це – система взаємопов’язаних взаємодіючих частин, які забезпечують інтерактивний результат.

  • Це – система взаємопов’язаних взаємодіючих частин, які забезпечують інтерактивний результат.

  • Це – логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками, цілями, змістом відрізок навчально-виховного процесу.

  • Це – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.

  • Це – інструмент виховання та розвитку особистості.

  • Це – центр, навколо якого “обертаються” всі інші форми навчальних занять.

  • Це – рухома процесуальна система, що постійно змінюється, вдосконалюється, відображає багатопланові сторони навчально-виховного процесу.

  • Це – соціальна система, яка існує лише за рахунок взаємодії вчителя з учнями та учнів один з одним.



Це – самодіяльність учнів у навчальному процесі, їх самоорганізація, розвиток їх особистості, колективної навчальної діяльності.

  • Це – самодіяльність учнів у навчальному процесі, їх самоорганізація, розвиток їх особистості, колективної навчальної діяльності.

  • Це – показник рівня розвитку сучасного суспільства, його моральних та економічних цінностей.

  • Це – феномен, який безпосередньо впливає на педагогічні процеси в сім’ї, ефективність та результативність виховного і розвивального аспектів.

  • Це – елементарна, структуроутворююча одиниця навчально-виховного процесу, на базі якого розкривається і реалізується навчальна програма.

  • Це – жива клітина навчально-виховного процесу, все найголовніше і найважливіше для школяра у даний відрізок часу.

  • Це – творча майстерня вчителя, а також – творча лабораторія керівника навчального закладу.



Передбачає не лише виклад змісту, а й завдання, які потребують застосування знань на практиці.

  • Передбачає не лише виклад змісту, а й завдання, які потребують застосування знань на практиці.

  • Частина знань отримується учнями в процесі самостійного пошуку, шляхом вирішення пошукових завдань.

  • Зміст знань вивчається шляхом постановки вчителем проблеми і розкриття ним шляхів її доказового вирішення.

  • Науковість – відповідність змісту уроку рівню сучасної науки і процесу навчання – досягненням педагогіки.

  • Індивідуалізація навчання як стимулювання здібностей одних учнів і створення перспективи інших.

  • Урок – логічна одиниця теми, розділу, курсу.

  • Головний критерій цінності уроку – навченість учнів, досягнення мети уроку.



Урок служить не лише навчанню, а й вихованню учнів.

  • Урок служить не лише навчанню, а й вихованню учнів.

  • Культура вчителя, його інтелектуальний, моральний та ідейний стан – основна передумова реалізації інших вимог до уроку, його ефективності.

  • Творче використання ППД.

  • Дотримання відповідних санітарно-гігієнічних вимог.

  • Пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу.

  • Орієнтація на процес навчання.

  • Організація та особистісні досягнення учнів.

  • Використання активних методів навчання.

  • Чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку.

  • Обґрунтований вибір, доцільне використання оптимального досягнення мети комплексу дидактичних завдань.



Діагностика причин, що впливають на якість пізнавальної діяльності, прогнозування ходу і наслідків навчально-виховного процесу, вибір оптимальної технології для досягнення запроектованих результатів.

  • Діагностика причин, що впливають на якість пізнавальної діяльності, прогнозування ходу і наслідків навчально-виховного процесу, вибір оптимальної технології для досягнення запроектованих результатів.

  • Особистісний підхід до учнів, діяльна індивідуалізація педагогічної взаємодії на основі діагностики їх реальних можливостей, проектування конкретних змін, контроль запланованих результатів.

  • Формування вмінь самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

  • Атмосфера демократизму, змагань, діловитості, співпраці, висока відповідальність всіх учасників навчально-виховного процесу за результати спільної праці.



На першому місці організації освітнього процесу виступає особистість не вчителя, а учня.

  • На першому місці організації освітнього процесу виступає особистість не вчителя, а учня.

  • Завдання вчителя сьогодні – формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

  • У вимогах до особистісно орієнтованого уроку визначальною є позиція до учня як до суб’єкта навчання.

  • Одне із завдань сучасного уроку – виховання якостей особистості, працелюбність, бажання бути корисним суспільству.



Необхідність викликати в учнів інтерес до матеріалу (мотивація учіння); створення необхідних умов для сприйняття, осмислення і запам’ятовування навчальної інформації.

  • Необхідність викликати в учнів інтерес до матеріалу (мотивація учіння); створення необхідних умов для сприйняття, осмислення і запам’ятовування навчальної інформації.

  • Від формування знань, умінь і навичок як основної освітньої мети (яка забезпечує соціальну компетентність) – до створення умов для розкриття суб’єктного досвіду учня, його природної психічної активності як особистості.

  • Методологічна спрямованість уроку: на першому плані – розвиток творчої і пізнавальної активності учнів; основний шлях його – проблемне навчання, створення творчої ситуації.



врахування віку дітей;

  • врахування віку дітей;

  • зв’язок змісту уроку з життям, з практикою;

  • орієнтація на навчання всіх учнів;

  • науковий рівень викладання предмета;

  • культура вчителя, його моральний стан.

  • Отже, ефективність навчання залежить від якісної і систематичної реалізації всіх вимог до уроку. Вимоги до уроку повинні бути закладені в основу його аналізу й самоаналізу.



спосіб граничної конкретизації управління навчально-виховним процесом, який шляхом особистого оперативного втручання впливає на методи навчання, на добір і формування навчального матеріалу, на вибір і оптимальне поєднання форм організації пізнавальної діяльності учнів;

  • спосіб граничної конкретизації управління навчально-виховним процесом, який шляхом особистого оперативного втручання впливає на методи навчання, на добір і формування навчального матеріалу, на вибір і оптимальне поєднання форм організації пізнавальної діяльності учнів;

  • допомога вчителю оволодіти більш високим рівнем майстерності, підвищити результативність праці;

  • система із взаємозалежними і взаємопов’язаними компонентами.



Оцініть основні (провідні) мотиви, інтереси учнів класу.

  • Оцініть основні (провідні) мотиви, інтереси учнів класу.

  • На якому рівні сформовано інтерес до вашого предмета, які мотиви переважають при його вивченні?

  • Визначте ставлення учнів до ваших уроків.

  • Об’єктивно зважте працездатність учнів на основі факторів:

  • а) день тижня;

  • б) урок за порядком;

  • в) розклад уроків, чергування легких і важких уроків;

  • г) кінець, середина, початок чверті, року.

  • Співставте обсяг навчальної роботи, який треба буде виконати на уроці, з можливостями учнів.



Який рівень активності характерний для ваших учнів на уроках, враховуючи характер:

  • Який рівень активності характерний для ваших учнів на уроках, враховуючи характер:

  • а) навчального матеріалу; б) працездатності; в) рівня уваги;

  • г) дисциплінованості; д) мотивів діяльності; е) ситуації.

  • Який характер і обсяг стимулів, які ви введете в дію для того, щоб викликати та утримати інтерес, увагу, активність, високу працездатність?

  • Як ви будете керувати пізнавальною діяльністю учнів? Чи використаєте старі або випробуєте нові засоби керування?

  • Об’єктивно констатуйте рівень уваги і дисциплінованості школярів на ваших уроках!

  • Чи вміють ваші учні використовувати отримані ЗУН на практиці, на якому рівні сформовані ці вміння і навички?



найважливіший канал формування і розвитку творчої активності вчителя (М.І.Махмутов);

  • найважливіший канал формування і розвитку творчої активності вчителя (М.І.Махмутов);

  • узагальнення та поширення ППД (Ю.А.Конаржевський);

  • найважливіший шлях формування єдиного ставлення вчителя до вирішення основних питань навчання і виховання, єдиного ставлення до оцінювання знань і використання оцінки (Т.І.Шамова).




























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка