Луцик Світлана Степанівна з 2000р працює у Борщівській зош І-ІІІ ст №3, після закінчення Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Луцик Світлана Степанівна з 2000р працює у Борщівській ЗОШ І-ІІІ ст №3, після закінчення Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича.

  • Луцик Світлана Степанівна з 2000р працює у Борщівській ЗОШ І-ІІІ ст №3, після закінчення Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича.





  • Розвиток творчої особистості проводжу користуючись формулою:

  • ЗДІБНОСТІ –

  • ОБДАРОВАНІСТЬ –

  • ТАЛАНТ



Головне завдання, яке я ставлю перед собою є розкриття дитячої обдарованості, створення системи роботи з обдарованими учнями, використання різноманітних методик, виявлення інтересів і розвитку здібностей дітей.

  • Головне завдання, яке я ставлю перед собою є розкриття дитячої обдарованості, створення системи роботи з обдарованими учнями, використання різноманітних методик, виявлення інтересів і розвитку здібностей дітей.



  • Рольові ігри.

  • Індивідуальні творчі завдання.

  • Створення проблемної ситуації.

  • Виставки кращих зошитів, малюнків, виробів.

  • Конкурси, змагання.

  • Екскурсії.



  • Тематичні, творчі, індивідуальні завдання, спрямовані на розширення, поглиблення знань.

  • Консультації;

  • Спортивні та інтелектуальні ігри (шахи, шашки, тощо.

  • Турніри, конкурси, читацькі конференції, олімпіади.

  • Зустрічі з майстрами, фахівцями (науковими працівниками).

  • Виставки робіт.

  • Гурткова робота.



  • Профільні класи; класи з поглибленим вивченням окремих предметів.

  • Індивідуальні навчальні плани.

  • Інтелектуально – розважальна ігрова діяльність.

  • Дослідницька діяльність.

  • Позакласна робота: гурток, факультатив, вечори, свята, олімпіади, товариства, змагання, турніри, вікторини, диспути.

  • Захист творчих робіт: проектів, рефератів; виготовлення недіючих виробів (ліплення, різьблення, інкрустація).

  • Виготовлення діючих виробів тощо.



  • Для виявлення здібностей та обдарування учнів я використовую спеціальні методики розвитку, проводжу:

  • тестування для визначення інтелектуального потенціалу дитини;

  • анкетування для вивчення навчальної діяльності учнів за Б.К. Пашнєвим;

  • опитування для вивчення пізнавальної активності учнів;

  • Опитування особистісної схильності до творчості за Г. Девісом;

  • “ коротке тестування творчого мислення за П. Торренсом ”.







Один із обдарованих учнів







  • Вирішуючи проблему навчання обдарованих дітей, необхідно насамперед визначити, в якій формі прояву ми сподіваємося побачити обдарованість у наших учнів, тому що обдарованість може виявлятися як обдарованість:

  • явна (виявлена), « в усіх на очах». Звичайно, у цьому випадку мають на увазі високу обдарованість. Число таких обдарованих дітей складає приблизно 1 – 3% від загального числа дітей;

  • вікова, тобто в одному віці дитина виявляє явну обдарованість, а потім, через декілька років, ця обдарованість кудись зникає;

  • прихована (потенціальна, невиявлена), тобто обдарованість, яка з якихось причин не виявила себе в навчальній або іншій діяльності дитини, але існує як потенціальна перспектива розвитку двох здібностей. Дітей з прихованою обдарованістю значно більше, ніж з явною. Число явно і неявно обдарованих дітей складає 20 – 25% від загального числа учнів.



  • Важливо дати учням відчути красу не лише теорії, а й експерименту, що є основою фізики. Здобувши любов до нашої дисципліни, ми зробимо значний внесок у формування особистості учня, незалежно від того, стане він професійним фізиком чи ні.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка