Макарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


Макарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

  • Макарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3






«Майбутнє світу – у навчанні. Місія школи полягає в тому, щоб змінити життя учнів і виховати громадян, які зможуть жити і продуктивно працювати в суспільстві, що стає все динамічнішим і складнішим. Світові, який так швидко змінюється, має відповідати освіта, здатна постійно урізноманітнюватися, щоб відігравати роль своєрідної «машини часу», форпосту майбутнього, у якому людина житиме в гармонії з природою та собою. Лише тоді майбутнє буде таким, яким ми його уявляємо. І програма розвитку дітей «Росток» - це ключ до школи майбутнього. З 2006 року наша школа — базовий навчальний заклад регіонального рівня з дослідно-експериментальної діяльності за комплексною програмою Науково-педагогічного проекту розвитку дитини “РОСТОК”, де формування особистості й розвиток учня здійснюються в процесі його власної діяльності. Навчанням охоплено 130 учнів. Основне завдання програми полягає в такому розвитку дитини, який дозволяє самостійно здобувати знання, а не отримувати їх у готовому вигляді. Плюс програми в тому, що дитина вчиться нестандартно мислити і відходить від стереотипів. У результаті, зростають цікаві творчі люди, які, володіючи могутнім логічним мисленням, починають прораховувати будь-які життєві ситуації».

  • «Майбутнє світу – у навчанні. Місія школи полягає в тому, щоб змінити життя учнів і виховати громадян, які зможуть жити і продуктивно працювати в суспільстві, що стає все динамічнішим і складнішим. Світові, який так швидко змінюється, має відповідати освіта, здатна постійно урізноманітнюватися, щоб відігравати роль своєрідної «машини часу», форпосту майбутнього, у якому людина житиме в гармонії з природою та собою. Лише тоді майбутнє буде таким, яким ми його уявляємо. І програма розвитку дітей «Росток» - це ключ до школи майбутнього. З 2006 року наша школа — базовий навчальний заклад регіонального рівня з дослідно-експериментальної діяльності за комплексною програмою Науково-педагогічного проекту розвитку дитини “РОСТОК”, де формування особистості й розвиток учня здійснюються в процесі його власної діяльності. Навчанням охоплено 130 учнів. Основне завдання програми полягає в такому розвитку дитини, який дозволяє самостійно здобувати знання, а не отримувати їх у готовому вигляді. Плюс програми в тому, що дитина вчиться нестандартно мислити і відходить від стереотипів. У результаті, зростають цікаві творчі люди, які, володіючи могутнім логічним мисленням, починають прораховувати будь-які життєві ситуації».

  • З 2010 року при школі працює творча група педагогів району, робота якої координується методистом відділу освіти Українець Надією Миколаївною. Планує і організовує майстер-класи та семінари-практикуми, досвідчений педагог школи Суходольська Людмила Григорівна.



Людмила Григорівна з 2007 по 2010 рік навчалася на пролонгованих проблемно-тематичних курсах підвищення кваліфікації для слухачів ООЗО – СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 м. Бровари. Проаналізувавши результати інноваційного пошуку за п’ять років роботи (діагностичні дані, їх порівняння з попередніми), зробила висновок, що учні, які навчаються за програмою «Росток» вчаться швидко і легко набувати нових знань, використовувати їх у повсякденному житті в різних ситуаціях. Науково-педагогічний проект сприяє розвитку швидкого запам'ятовування прочитаного або почутого. Учні знають багато про події, проблеми, про які їх однолітки і не здогадуються. Уміння розв’язувати складні задачі, що потребують розумових зусиль, у них розвинуто краще, аніж в учнів старших класів, навіть у дорослих. Серед цих учнів найбільше переможців Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» та Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». І це результат їх навчання за Комплексною програмою розвитку дитини «Росток».

  • Людмила Григорівна з 2007 по 2010 рік навчалася на пролонгованих проблемно-тематичних курсах підвищення кваліфікації для слухачів ООЗО – СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 м. Бровари. Проаналізувавши результати інноваційного пошуку за п’ять років роботи (діагностичні дані, їх порівняння з попередніми), зробила висновок, що учні, які навчаються за програмою «Росток» вчаться швидко і легко набувати нових знань, використовувати їх у повсякденному житті в різних ситуаціях. Науково-педагогічний проект сприяє розвитку швидкого запам'ятовування прочитаного або почутого. Учні знають багато про події, проблеми, про які їх однолітки і не здогадуються. Уміння розв’язувати складні задачі, що потребують розумових зусиль, у них розвинуто краще, аніж в учнів старших класів, навіть у дорослих. Серед цих учнів найбільше переможців Всеукраїнського природничого конкурсу «Колосок» та Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». І це результат їх навчання за Комплексною програмою розвитку дитини «Росток».











Діяльнісний метод на уроці математики в четвертому класі

  • Діяльнісний метод на уроці математики в четвертому класі

  • (учитель Суходольська Людмила Григорівна )



Ігрова діяльність—пріоритетний напрям роботи за

  • Ігрова діяльність—пріоритетний напрям роботи за

  • комплексною програмою Науково-педагогічного проекту “РОСТОК»(на знімку учні

  • 3-х класів, учителі Осадча Зінаїда Федорівна та Мурашко Валетина Євгеніївна





«Навчання за програмою «Росток» зводить до мінімуму такі негативні явища, як питання дисципліни на уроці та конфліктні ситуації; виховує почуття колективізму, відповідальності, взаємоповаги. Навіть зовсім не підготовлені до школи учні, завдяки програмі «Росток», успішно засвоюють навчальний матеріал і не втрачають інтересу до навчання. Перехід в «Росток» дитини з іншої школи вирішується індивідуально. Якщо у школяра хороший розумовий і творчий потенціал, він адаптується в цій системі за місяць-два і теж починає показувати добрі результати.

  • «Навчання за програмою «Росток» зводить до мінімуму такі негативні явища, як питання дисципліни на уроці та конфліктні ситуації; виховує почуття колективізму, відповідальності, взаємоповаги. Навіть зовсім не підготовлені до школи учні, завдяки програмі «Росток», успішно засвоюють навчальний матеріал і не втрачають інтересу до навчання. Перехід в «Росток» дитини з іншої школи вирішується індивідуально. Якщо у школяра хороший розумовий і творчий потенціал, він адаптується в цій системі за місяць-два і теж починає показувати добрі результати.

  • Батьки учнів, які навчаються за програмою «Росток», відзначають високий ріст загального розвитку, інтерес до навчання, самостійність у роботі, задоволені рівнем навчальних досягнень власних дітей. Це ж саме стверджують учителі-предметники після переходу учнів до навчання в основну школу.

  • Отже, комплексна програма Науково-педагогічного проекту розвитку дітей «Росток» - це ключ до школи майбутнього».

  • Директор школи Галина Володимирівна Білім




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка