Малюємо котика Хто з хвостиком та з вусиками?



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.


Малюємо котика


Мета:

  • усвідомлення дітьми виробу положення аркуша паперу (горизонтальне чи вертикальне). Гарне заповнення усієї зображальної поверхні. Дати уявлення про узгодження форми і будови . Формування навичок вільного малювання. Закріпити вміння передавати в малюнку об’єм іграшки.

  • Розвивати відчуття кольору, мислення, творчу уяву, пам’ять, спостережливість, уміння правильно передавати колір предмета.

  • Виховувати любов і шанобливе ставлення «до братів наших менших».



Обладнання:



Хід заняття



Вступна розповідь керівника

  • Повідомлення теми і мети заняття.

  • Дивний світ навколо нас, він настільки різний, невідомий, загадковий. Сьогодні ми познайомимось з різнокольоровими котиками. Будемо знати як колір впливає на поведінку кішки, на її характер.

  • У природі зустрічаються кішки різного кольору: білі, чорні, руді, плямисті, сірі, смугасті, і т. д.

  • Сьогодні ми помандруємо до чарівної країни «Малювання», де ви проявите себе як справжні художники.

  • - Розгляньте таблицю. Якого кольору бувають коти? Чи бачили ви чорного кота, яке повір’я пов’язане. Давайте згадаємо, ці повір’я.



Розгляд ілюстрації



Питання:

  • Кого ви бачите на цьому малюнку?

  • З яких частин складається котик ?

  • (тулуб, голівка з вухами, вусики, лапки, хвіст)

  • Який котик? (за формою, за кольором, за будовою) (Тулуб кота - це овал, голівка – круг, вуха – трикутної форми, хвіст намалюємо вигнутою лінією, лапи – короткі, вигнуті.)

  • Аналіз форми, будови , забарвлення кота.



Повідомлення теми заняття

  • - Сьогодні ми з вами спробуємо намалювати кішку або котика. Ось якого котика намалювала я, а вам треба передати в малюнку об’єм, вибрати положення аркуша паперу (горизонтально чи вертикально), проявити свою фантазію.

  • - Під час своєї роботи ви повинні пригадати свої вміння, подумати як краще передати портрет кішки або котика. Малюємо олівцем.

  • - Діти, як ви думаєте, як ми покладемо аркуш паперу, на якому малюватимемо вертикально чи горизонтально? ( Керівник показує )

  • - Чому вертикально? (Бо котик сидить.) Ми будемо малювати котика як у книзі В. Суттєва « Казки - малюнки».



Поетапний показ виконання малюнка керівником



Ігрова ситуація

  • Гра «Ромашка»

  • ( різнокольорові пелюстки )

  • Діти зривають пелюстки.

  • Називають настрій людини відповідно цьому кольору.

  • Виконують завдання, які записані на кожній пелюстці .



Ігрова ситуація

  • Гра «Конкурс ввічливих слів», які покращують настрій людини.

  • Діти називають «чарівні слова» і під музику роблять один крок вперед, хто далі пройде той і переміг.

  • Гра «Відгадай загадку» . А прочитай її з кінця – «І в мить почне тобі мишей ловить » : (ьтиволйешиміботенчопьтимвІ) – кіт.



IV. Підсумок заняття. Побажання.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка