Математика – цариця всіх наук Ян Снядецький



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.







Навчитися:

  • Навчитися:

  • 1) Розв'язувати задачі на зведення до одиниці і порівнювати їх.

  • 2) Закріпити знання таблиці множення і

  • ділення.

  • 3) Розпізнавати многокутники.

  • Розвивати логічне мислення, увагу, вміння аналізу-

  • вати задачі.

  • Виховувати культуру мовлення, бажання вивчати математику.



Наука розпочинається тоді,



8 16 24 32 40 48 56 64 72 80

  • 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80



Поясніть, як ви знайшли невідо-

  • Поясніть, як ви знайшли невідо-

  • мі числа. Якщо правильно знай-

  • дете числа, то з'явиться слово.

  • · 5 = 30

  • · 7 = 63

  • : 5 = 4

  • : 8 = 2



6 · 5 = 30 С

  • 6 · 5 = 30 С

  • · 7 = 56

  • : 5 = 4

  • : 8 = 2

  • : 4 = 8



6 · 5 = 30 С

  • 6 · 5 = 30 С

  • 8 · 7 = 56 Л

  • : 5 = 4

  • : 8 = 2

  • : 4 = 8



6 · 5 = 30 С

  • 6 · 5 = 30 С

  • 8 · 7 = 56 Л

  • 20 : 5 = 4 И

  • : 8 = 2

  • : 4 = 8



6 · 5 = 30 С

  • 6 · 5 = 30 С

  • 8 · 7 = 56 Л

  • 20 : 5 = 4 И

  • 16 : 8 = 2 В

  • : 4 = 8



6 · 5 = 30 С

  • 6 · 5 = 30 С

  • 8 · 7 = 56 Л

  • 20 : 5 = 4 И

  • 16 : 8 = 2 В

  • 32 : 4 = 8 А



Слива, груша, яблуко - ?

  • Слива, груша, яблуко - ?

  • Знайди зайве

  • Слива, груша, яблуня, персик



Сливи дуже корисні. В них багато віта-

  • Сливи дуже корисні. В них багато віта-

  • мінів А(каротину), В2. Вітамін А – “ вітамін

  • зору ” - підвищує опірність організму

  • інфекційним захворюванням.

  • Вітамін В2 сприяє травленню і засвоєнню

  • їжі.

  • У м'якушу слив багато заліза, необхідно-

  • го для складу крові.

  • Вживайте сливи і будьте здорові!!







Обернена задача

  • Обернена задача



І гр. ІІ гр. ІІІ гр.

  • І гр. ІІ гр. ІІІ гр.

  • х · 6 = 36 7 · х = 21 14 + х = 20

  • х = 36 : 6 х = 21 : 7 х = 20 - 14

  • х = 6 х = 3 х = 6

  • 6 · 6 = 36 7 · 3 = 21 14 + 6 = 20

  • 36 = 36 21 = 21 20 = 20



І гр. ІІ гр. ІІІ гр.

  • І гр. ІІ гр. ІІІ гр.

  • х · 6 = 36 7 · х = 21 14 + х = 20

  • х = 36 : 6 х = 21 : 7 х = 20 - 14

  • х = 6 х = 3 х = 6

  • 6 · 6 = 36 7 · 3 = 21 14 + 6 = 20

  • 36 = 36 21 = 21 20 = 20

  • МОЛОДЦІ!



Трикутник – геометрична фігура

  • Трикутник – геометрична фігура













Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.



Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • 1. Чотирикутник, у

  • якого всі сторони рівні.

  • 2. Лінія, яка не має

  • початку і кінця.

  • 3. Трикутник, у якого всі

  • сторони рівні.

  • 4. Трикутник, у якого є

  • прямий кут.

  • 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6

  • вершин,6 сторін.



Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • 1. Чотирикутник, у

  • якого всі сторони рівні.

  • 2. Лінія, яка не має

  • початку і кінця.

  • 3. Трикутник, у якого всі

  • сторони рівні.

  • 4. Трикутник, у якого є

  • прямий кут.

  • 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6

  • вершин,6 сторін.



Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • 1. Чотирикутник, у

  • якого всі сторони рівні.

  • 2. Лінія, яка не має

  • початку і кінця.

  • 3. Трикутник, у якого всі

  • сторони рівні.

  • 4. Трикутник, у якого є

  • прямий кут.

  • 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6

  • вершин,6 сторін.



Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • 1. Чотирикутник, у

  • якого всі сторони рівні.

  • 2. Лінія, яка не має

  • початку і кінця.

  • 3. Трикутник, у якого всі

  • сторони рівні.

  • 4. Трикутник, у якого є

  • прямий кут.

  • 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6

  • вершин,6 сторін.



Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття.

  • 1. Чотирикутник, у

  • якого всі сторони рівні.

  • 2. Лінія, яка не має

  • початку і кінця.

  • 3. Трикутник, у якого всі

  • сторони рівні.

  • 4. Трикутник, у якого є

  • прямий кут.

  • 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6

  • вершин,6 сторін.



У величезному саду геометрії

  • У величезному саду геометрії

  • кожний може підібрати собі букет

  • за смаком

  • Давід Гілберт

  • Геометричний сад









Чому ми навчилися?

  • Чому ми навчилися?

  • Що ми розвивали?

  • Що тобі найбільше сподобалось?

  • Яке найцінніше відкриття ти зробив для себе?



Арифметика – наче вхідна

  • Арифметика – наче вхідна

  • брама до всіх інших наук, бо

  • без її пізнання ніхто не може

  • зробити жодного кроку вперед

  • до храму науки

  • Феофан Прокопович





І група – с. 54 № 348, № 349 (ІІ)

  • І група – с. 54 № 348, № 349 (ІІ)

  • Творча група: Скласти обернену задачу до № 348, № 349 (І)

  • Знайти довідкову інформацію про

  • геометричні символи.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка