Матвійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики суспільно-гуманітарної



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


Матвійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики суспільно-гуманітарної

  • Матвійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики суспільно-гуманітарної

  • освіти та виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка


Проект це:

  • Проект це:

  • шлях, дослідження, стрибок вперед, задуманий план дій, задум, намір

  • індивідуальний чи груповий захід, що ретельно спланований та призначений для певної групи

  • сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об'єкта, предмета, або теоретичного продукту



– це практика особистісно-орієнтованого навчання, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси

  • – це практика особистісно-орієнтованого навчання, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси

  • Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, їх розвиток через розв'язання проблем і застосування знань в конкретній ситуації

  • Проект – завжди має мету, реально обмежений у часі і просторі, реалізується командою, повинен піддаватися оцінюванню, поетапно реалізується



можливість створювати середовище, яке спонукає дитину до підвищення своєї життєвої та професійної компетентності, до оволодіння моральними засадами успішної взаємодії з людьми, до особистісного зростання.

  • можливість створювати середовище, яке спонукає дитину до підвищення своєї життєвої та професійної компетентності, до оволодіння моральними засадами успішної взаємодії з людьми, до особистісного зростання.



допомагає усвідомити відповідальність за спільну справу, підвищити рівень особистої участі, якомога ефективніше виконати роботу та представити її результати

  • допомагає усвідомити відповідальність за спільну справу, підвищити рівень особистої участі, якомога ефективніше виконати роботу та представити її результати

  • сприяє вихованню конкурентноздатної життєво-компетентної, соціально-мобільної особистості, яка вміє вирішувати проблеми, ефективно виконувати життєві і соціальні ролі



змушує учня по новому подивитись на свої вміння, на характер взаємодії з довкіллям. З’являються нові проблеми, які потрібно нестандартно розв’язати, виявити вольові та емоційні зусилля й високий рівень самореалізації. Як результат зміни, які відбуваються в психологічній структурі особистості, що зумовлює оволодіння навичками спілкування, вироблення вміння ставити адекватні, особистісно-значущі й соціально важливі життєві перспективи, розвиток потреби та пошукової активності щодо реалізації цих перспектив

  • змушує учня по новому подивитись на свої вміння, на характер взаємодії з довкіллям. З’являються нові проблеми, які потрібно нестандартно розв’язати, виявити вольові та емоційні зусилля й високий рівень самореалізації. Як результат зміни, які відбуваються в психологічній структурі особистості, що зумовлює оволодіння навичками спілкування, вироблення вміння ставити адекватні, особистісно-значущі й соціально важливі життєві перспективи, розвиток потреби та пошукової активності щодо реалізації цих перспектив



Типи проектів:

  • Типи проектів:

  • дослідницькі, пригодницькі, практико-орієнтовані, ознайомчо-орієнтовні, інформаційні, позаурочні, індивідуальні, парні, групові, масові.

  • Для них усіх важлива мета, структура, соціальна значимість і актуальність.



Дослідницькі проекти – передбачають творчу самостійну діяльність учнів, зокрема роботу над створенням журналу, літературно-мистецького вечора, колажу, відеофільму,

  • Дослідницькі проекти – передбачають творчу самостійну діяльність учнів, зокрема роботу над створенням журналу, літературно-мистецького вечора, колажу, відеофільму,

  • Ігрові: літературно-театральні вистави, імітація соціальних і ділових стосунків, розігрування різних сюжетних версій та ситуацій у яких опиняються герої.

  • Практико-орієнтовані: створення документа, програми, словників, дерева родоводу.

  • Інформаційні: збирання інформації про певний об’єкт дослідження, біографію письменника, поета, створення карти подорожей літературних героїв тощо.



правові, громадські, соціальні, екологічні, географічні, природничі, художньо-естетичні, мистецькі, музичні, дизайнерські, культурологічні, спортивні, краєзнавчі, народознавчі, проекти на тему здоров’я, здорового способу життя, трудові, літературні, економічні, профорієнтаційні, родині, астрономічні, психологічні, фантастичні

  • правові, громадські, соціальні, екологічні, географічні, природничі, художньо-естетичні, мистецькі, музичні, дизайнерські, культурологічні, спортивні, краєзнавчі, народознавчі, проекти на тему здоров’я, здорового способу життя, трудові, літературні, економічні, профорієнтаційні, родині, астрономічні, психологічні, фантастичні



Вся виховна робота з учнями має на меті створити таке освітнє середовище, яке допоможе їм у соціальній орієнтації, реалізації в суспільстві.

  • Вся виховна робота з учнями має на меті створити таке освітнє середовище, яке допоможе їм у соціальній орієнтації, реалізації в суспільстві.

  • Зміст виховної діяльності складається із таких ключових ліній: ціннісне ставлення до себе, сім’ї, держави, родини, людей, праці, культури і мистецтва, природи



« Українські рушники», “Дерево мого роду”, “Театри України”, “Український фольклор”, “Краса і біль України”, «Земле моя – Україна», «Край де я живу»

  • « Українські рушники», “Дерево мого роду”, “Театри України”, “Український фольклор”, “Краса і біль України”, «Земле моя – Україна», «Край де я живу»

  • «Я і моя родина», «Я і мої бабусі і дідусі», «Я і мій родовід», «Родині реліквії», «Моя родина – історії краплина»

  • “Про що співає земля”, “Цілющі рослини”, “Щаслива мить зупинись”, «Людина і природа»

  • “Наше здоров’я в наших руках”, «Спорт і ми», «Формування здорового способу життя, культури, миру і толерантності»

  • “Мої вершини”, «Я успішна людина», «Проектуємо своє завтра», «Гляди не забудь – людиною будь», «Ми лідери учнівського самоврядування», «Зробимо нашу школу кращою», «Електронний лист другу про прочитану книжку»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка