Мета: формування правової свідомості на основі правових знань, уявлень, переконань, що склалися в суспільстві



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.



Мета:

  • Мета:

  • формування правової свідомості на основі правових знань, уявлень, переконань, що склалися в суспільстві;

  • почуттів, що регулюють поведінку: почуття законності обраної мети, правомірності шляхів її реалізації, справедливості, активної протидії порушникам законів;

  • докорінне підвищення правової культури;

  • формування здорового способу життя, попередження асоціальних проявів серед учнів, профілактика вживання наркотичних речовин.











  • Мета:

  • Прищеплення і розвиток моральних почуттів, міцних переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими у суспільстві, виховання патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості, громадянської та соціальної відповідальності, непримиримості до аморальних вчинків людей;

  • формування цілісної моральної особистості, яка включає такі гуманістичні риси як доброта, чуйність, милосердя, увага, толерантність, совість, чесність, справедливість, людська гідність, повага до людей, правдивість тощо.



Сукупність уявлень про добро і зло….

  • Сукупність уявлень про добро і зло….













вивчення учнів;

  • вивчення учнів;

  • організація і виховання класного колективу, правової та моральної культури;

  • зміцнення дисципліни;

  • організація позакласної правової роботи та морального виховання;

  • координація виховної діяльності вчителів-предметників;

  • профілактика шкідливих звичок;

  • робота з батьками;

  • підвищення власного рівня правових та моральних знань.



Інформаційно масові: дискусії, диспути, конференції, ринги, вечори.

  • Інформаційно масові: дискусії, диспути, конференції, ринги, вечори.

  • Діяльнісно - практичні групові: творчі групи, екскурсії, свята, ярмарки, огляди.

  • Інтегративні: КВК, фестивалі, брейн-ринги, гуртки, секції.

  • Індивідуальні: доручення, творче завдання, звіти, індивідуальна робота.

  • Діалогічні: бесіда, міжрольове спілкування.

  • Наочні: виставки, стенди.



Інформ - дайджест. Це вид виховної години, який прийшов на зміну політінформації. Це жвава, зацікавлена розповідь про події, вона сприятиме поглибленню знань учнів про політику, економіку, культуру. Головна мета - ознайомити учнів з подіями в різних сферах життя і діяльності людини, сприяти формуванню школярів активної життєвої позиції (тривалістю 15 хвилин).

  • Інформ - дайджест. Це вид виховної години, який прийшов на зміну політінформації. Це жвава, зацікавлена розповідь про події, вона сприятиме поглибленню знань учнів про політику, економіку, культуру. Головна мета - ознайомити учнів з подіями в різних сферах життя і діяльності людини, сприяти формуванню школярів активної життєвої позиції (тривалістю 15 хвилин).

  • Години спілкування - виховні години морально-етичної спрямованості. Це роздум діалог про людину, людське життя. Мета - навчити учнів мистецтву жити, розмірковувати про себе, життя, духовні цінності буття ( тривалість 30-45 хвилин).

  • Класні години - вирішення питань організації життєдіяльності учнівського колективу ( взаємини, доручення, навчання, дисципліна). Мета - сприяти згуртуванню колективу, стимулювати доброзичливі взаємини, формувати потреби брати участь у громадському житті класу, школи-ліцею ( тривалістю -30 хвилин).

  • Уроки громадянськості - зміст цих виховних спрямований на формування національної свідомості, патріотичних почуттів, громадянської позиції, виховання поваги до культури та історії українського народу ( 30-40 хвилин).



Діалог - обмін думками або кількох співбесідників, які мають різні погляди на проблему;

  • Діалог - обмін думками або кількох співбесідників, які мають різні погляди на проблему;

  • Дискусія - учасники заздалегідь поділяються на групи, які мають різні точки зору;

  • Диспут - форма колективного обговорення, зіткнення багатьох точок зору;

  • Круглий стіл - форма вільного обміну думок з будь-якої проблеми;

  • Прес-конференція - містить елементи ігрової діяльності. Учасники прес-конференції виступають у певних ролях: ''поліглоти'', ''учені'', ''дипломати'', ''історики'' .

  • Етичні діалоги - інформування учнів про моральні цінності, культуру поведінки, обговорення морально-етичних проблем.

  • Рольова гра - у ролях програються моделі вигаданих життєвих ситуацій (наприклад гра '' Суд над наркоманією'' )

  • Ділова гра - моделювання реальних життєвих ситуацій ( наприклад ''Плануємо життя класу '' ).

  • Практикум - форма, що являє собою комплекс вправ, ігор, тренінгів, що сприяють розвиток практичних умінь і навичок.















Служба у справах неповнолітніх та дітей;

  • Служба у справах неповнолітніх та дітей;

  • Головне управління юстиції;

  • Відділ кримінальної міліції у справах дітей;

  • Центр соціальної служби для дітей, сім’ї та молоді;

  • “Дар життя”;

  • “Молода реформація”;

  • МХО“Поклик”;

  • “Пласт”.



Проведення єдиних днів профілактики.

  • Проведення єдиних днів профілактики.



























батьківські збори; 

  • батьківські збори; 

  • педагогічне керівництво діяльністю батьківського комітету; 

  • психолого-педагогічна освіта батьків;

  •  індивідуальна робота з батьками.











1.замислюються над тим, як впливають власні вчинки на навколішних:

  • 1.замислюються над тим, як впливають власні вчинки на навколішних:

  • 35% - рідко

  • 21,7% - часто

  • 2.Вияви брутальності:

  • 22,7%- так

  • 49,3% - іноді

  • 3.Аналізують свої вчинки:

  • 36,7%- так

  • 10% - ні

  • 52,8% - іноді

  • 4.Подобається демонструвати свій авторитет:

  • 51,7% -так

  • 10% - ні

  • 36,7% - іноді



5.Люблять допомогати людям:

  • 5.Люблять допомогати людям:

  • 80% - так

  • 1,7% - ні

  • 16,7% - іноді

  • 6.Знають власні недоліки:

  • 30%- багато грошей

  • 53,3% - можлтвість допомагати людям

  • 51,7% - цікаву роботу

  • 11,7% - успіх у жінок (чоловіків)

  • 55% - фізичну силу і здоров’я

  • 13.3% - владу над людьми

  • 78,3% - сімейне благополуччя

  • 21,7% - духовне багатство

  • 36,7% - моральну досконалість

  • 36,7% - процвітаючий бізнес



7.Погоджуються, що:

  • 7.Погоджуються, що:

  • 66,7% - турбота про навколишніх людей – важлива якість людини.

  • 35% - турбота про процвітання своєї країни – головна риса громадянина

  • 21,7% - єдина турбота людини – її сім’я.

  • 8. Погоджуються з думкою, що :

  • 23,3%- людина відповідає за все, що відбувається навколо.

  • 50% - людина відповідає лише за свої вчинки.

  • 35% - людина відповідає за свою сім’ю і близьких людей.

  • 15% - людина відповідальна за долю світу, довкілля, всього людства.

  • 8. Погляди, які стосуються учнів :

  • 53,3% - я поважаю кожну людину, якщо вона не злочинець;

  • 18,3% - я поважаю лише близких друзів;

  • 1,6% - я поважаю лише багатих і знаменитих;

  • 13,3% - я поважаю тільки старших;

  • 23,3% - я не забов’язаний поважати будь-яку людину.



9.Найбільше цікавить у кінофільмах, книгах, у передачах ТБ:

  • 9.Найбільше цікавить у кінофільмах, книгах, у передачах ТБ:

  • 68% - комедії та шоу;

  • 60% - фантастика, пригоди;

  • 43,3% - спорт;

  • 38,3% - детективи;

  • 36,7% - події у світі;

  • 28,3% - фільми жахів;

  • 25% - проблеми сім’ї;

  • 23,3% - досягнення науки;

  • 18,3% -кримінальна хроніка; рок-музика;

  • 16,7% - розповіді про тварин;

  • 15% - проблеми моралі; релігія;

  • 13,3% - бізнес;

  • 11,7% - класична музика;

  • 10% - політика.



Чи отримуєте достатньо інформауції щодо кримінальної відповідальності за протиправні дії?

  • Чи отримуєте достатньо інформауції щодо кримінальної відповідальності за протиправні дії?

  • 73,7%- достатньо;

  • 2. Чи відповідає ця інформація вашим запитам?

  • 52,4% - відповідає

  • 31,6% - частково відповідає

  • 0% - зовсім не відповідає

  • 3. Чи часто переглядаєте фільми і програми по ТБ, яких демонструються жорстокість і насилля?

  • 15,8 % - часто

  • 26,4% - інколи та ніколи

  • 31,6% - рідко

  • 4.Чи були випадки, коли після перегляду таких фільмів, передач Ви аба Ваші друзі вчиняли агресивні та необдумані дії по відношенню до інших людей?

  • 5,3%-так



5. Як часто виникають конфлікти:

  • 5. Як часто виникають конфлікти:

  • - між учнями-учнями

  • 21% - часто

  • 36,8% - інколи

  • 31,6% -ні

  • між учнями – вчителями

  • 47,4% - ні

  • 16% - так, інколи

  • 6.. Чи навчали Вас у закладі способів розв’язання конфліктів?

  • 84,2% - так

  • 7. Чи були Ви хоч раз свідком або учасником наступних фактів?

  • 84,2 % - бійка між однкласниками

  • 84,2% - словесні образи зі сторони вчителів по відношенню до учнів

  • 21% - вимагання грошей одних учнів у інших



8. Які дії призведуть до зниження злочинності?

  • 8. Які дії призведуть до зниження злочинності?

  • 89,5% - більш суворе покарання злочинців

  • 73,7% - посилення відповідальності дорослих, які втягнули неповнолітнього у кримінальну діяльність

  • 68,3% -надання інформації про юридичні наслідки скоєння злочинів школярам; посилення відповідальності батьків за виховання дітей

  • 57,9% - регулярне відвідування представником міліції навчального закладу

  • 52,4% - ведення просвітницького курсу для молодших школярів «Поведінка і закон»

  • 9. Хто в першу чергу має стати на захист дитини, котра постраждала від насильства в сім’ї?

  • 73,7% - працівники міліції; служба у справах дітей

  • 31,6%- педагоги навчального закладу



Основні причини, що спонукають молодь до скоєння протиправних дій:

  • Основні причини, що спонукають молодь до скоєння протиправних дій:

  • Вплив алкоголю та наркотиків

  • Необхідність добути гроші

  • Солідарність з компанією

  • Впевненість у безкарності

  • Низький рівень доходів

  • Задля розваги

  • Суспільні та політичні процеси у державі

  • На зло батькам

  • Захист себе і близьких

  • Відсутність інформації щодо кримінальних покарань за скоєний злочин



Якщо дитина живе серед критики – вона вчиться осуджувати інших.

  • Якщо дитина живе серед критики – вона вчиться осуджувати інших.

  • Якщо дитина живе серед ворожнечі – вона вчиться «воювати».

  • Якщо дитина зустрічається з насміхом – вона стає несміливою.

  • Якщо дитина приневолена, соромиться – вона почувається винною.

  • Якщо дитина знаходить розуміння – вона стає терплячою.

  • Якщо дитина відчуває заохочення – вона пізнає свою цінність.

  • Якщо дитина живе серед похвал – вона пізнає цінність інших.

  • Якщо дитина живе в справедливості – вона стає справедливою.

  • Якщо дитина знаходить визнання – вона буде задоволена собою.

  • Якщо дитина живе у довірі і приязні – вона знайде в житті любов.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка