Мета: Формування в учнів основ життєвих



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Проектна робота


Проблема, над якою працюю: ,,Розвиток пізнавальної активності особистості на уроках економіки шляхом використання інноваційних технологій”



Мета:

  • Формування в учнів основ життєвих

  • компетентностей,

  • стійких навичок свідомої поведінки і

  • мислення,

  • позитивних рис

  • особистості,

  • активної життєвої

  • позиції



Педагогічне кредо: ,,Вчитель – це людина, яка любить дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними ”(В. О. Сухомлинський)





Актуальність

    • Формування пізнавального інтересу - необхідна умова шкільного навчання. Не випадково, інтерес образно порівнюють з каталізатором, який полегшує і прискорює розумові реакції, з ферментом, що дає змогу учням асимілювати основами наук. Розвиток психологічних чинників навчальної успішності, внутрішні функціональні зміни в структурі пізнавальної сфери учня, динаміка інформаційної ваги психічних функцій навчальної успішності школярів залежать від ефективності розвитку їх пізнавальних інтересів.


Складність пізнавального інтересу:



Пріорітетні напрями досвіду

  • Розвиток пізнавальної діяльності школярів

  • Впровадження інноваційних педагогічних технологій

  • Проведення нестандартних уроків

  • Моделювання життєвих ситуацій

  • Формування у школярів значущих для сучасного життя цінностей та компетентностей



Дидактичні принципи в системі розвиваючого навчання



Зерна педагогічної творчості складають такі форми, методи та прийоми навчання:

  • впровадження у навчальну практику гуманістичного принципу організації освіти, згідно з яким у центрі навчально-виховного процесу знаходиться особистість учня з її потребами, інтересами і можливостями;

  • здійснення диференційованого підходу до учнів;

  • впровадження активних методів навчання, застосовування різноманітних форм уроків: урок-подорож, урок-гра, урок-свято ;

  • використання ігрового матеріалу, казкових сюжетів ;

  • організація роботи в парах, в групах;

  • розвиток фантазії, уяви, спонукання до мрій.



Виховна робота

  • Проведення ранків, родинних свят

  • Участь у виставках, конкурсах, позакласних заходах

  • Робота з обдарованими учнями

  • Екскурсії

  • Зустрічі з цікавими людьми



Ми навчаємось



Участь у районних семінарах



Ми святкуємо





Ми відпочиваємо



Гра «Допоможи звірятам»

  • Мета: формувати розуміння, що поділ праці

  • впливає на результат роботи.

  • Обладнання: ножиці, папір, олівці, фломастери.

  • Хід гри

  • Клас ділиться на групи по 4 учні кожній. Робота

  • проходить у два етапи. Завдання: допомогти

  • лісовим звірятам у виготовленні рукавиць. Учитель

  • показує, як треба обвести долоню на папері.

  • Команди повинні обвести якомога більше

  • «рукавиць», тобто відбитків долоньок. (І етап 5-7

  • хв) та вирізати й оздобити їх (II етап 5-7 хв).



У підсумку враховується:



Дидактична гра ,,Товар чи послуга” Мета: учити відрізняти послугу від товару, аналізувати



Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка