Мета Формувати активну позицію школяра для розвитку творчих здібностей та самоосвітньої діяльності



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.





Мета

  • Формувати активну позицію школяра для розвитку творчих здібностей та самоосвітньої діяльності



Творчість та самоосвіта – успішність та самоствердження у життєвому просторі школяра.

  • Творчість та самоосвіта – успішність та самоствердження у життєвому просторі школяра.



Вчителі повинні сформувати в учнів

  • Вчителі повинні сформувати в учнів

  • переконання, що здобуті знання потребують постійного

  • вдосконалення, поглиблення й поповнення,

  • привчити їх систематично стежити за новинами науки,

  • навчити критично мислити,аналізувати,узагальнювати і

  • творчо застосовувати знання в нестандартних ситуаціях.

  • Цьому сприяють виступи учнів на уроках – семінарах, де вони роблять узагальнюючі висновки,

  • написання рефератів, участь в олімпіадах і тематичних вечорах, створення навчальних посібників.

  • Від мети, змісту і методів навчання залежать структура уроку і форма його проведення.

  • Хімія є наукою про природу. Вонавивчає склад, властивості та якісні зміни речовин, які відбуваються під впливом зміни кількісного складу або хімічної структури.



Велику увагу я приділяю особистіснозорієнтованому

      • Велику увагу я приділяю особистіснозорієнтованому
      • навчанню на уроках хімії.
      • Найголовніші ознаки особистісно зорієнтованого уроку:
      • • Діалогічний і коректний стиль спілкування «учень – учень»,«учитель – учень»;
      • Діагностично визначені цілі;
      • • Наявність чітко виділених етапів ціле визначення, планування, організації навчальної діяльності, рефлексії, оцінювання;
      • • Застосування активних та інтерактивних технологій навчання;
      • • Висока активність школярів у процесі самонавчання та творчої діяльності;
      • • Індивідуалізація та диференціація навчання.








  • (вибір особистісно зорієнтованого навчання)

  • • стиль спілкування на уроці, стосунки учитель-учень

  • мають ґрунтуватися на педагогіці співробітництва;

  • • урок слід будувати на діяльнісній основі: учень активно

  • працює – сам, у парах, групах, кооперативно – на всіх етапах

  • уроку, навчаючись самостійно здобувати знання і застосовувати їх;

  • • оволодіння навичками ціле визначення, планування, організації,

  • рефлексії, оцінки, корекції є обов’язковим, на що відводиться окремий час;

  • • учитель має орієнтуватися на суб’єктивний досвід, психофізіологічні

  • особливості школяра, його інтереси, індивідуальний стиль навчальної діяльності, створюватиатмосферу успіху;

  • • учень повинен постійно знаходитися в ситуації вибору

  • (рівня прагнень, змісту освіти, темпу навчальної діяльності,

  • виду завдань, способу опрацювання матеріалу);

  • • найефективнішими з погляду досягнення цілей особистісно

  • зорієнтованого навчання є активні й інтерактивні технології навчання.





Від творчості вчителя до творчості учнів

  • Електронні уроки хімії

  • Віртуальні досліди

  • Проектна діяльність




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка