Мета І завдання



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





  • МЕТА І ЗАВДАННЯ :

  • Виховання національно свідомих громадян - патріотів здатними забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі.

  • Виховання національної свідомості, любові до рідної землі і свого народу, мови, використання всіх її багатств

  • Розвиток і формування особистості, опанування нею національної культури як процес, що передбачає набуття знань, вироблення ставлень і цінностей, які в кінцевому рахунку обумовлюють світогляд і ідеали людини



  • Ідеал України.

  • Єдність поколінь на основі віри в національну ідею.

  • Почуття національної гідності.

  • Історична пам’ять.

  • Пошана до національних символів і свят.

  • Національна гідність особистості.

  • Дбайливе ставлення до національних багатств.

  • Розквіт духовного життя українського народу і прилучення його до християнської моралі



  • Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу.

  • Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, культури та історії рідного краю.

  • Виховання високої мовленевої культури.

  • Прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв і традицій українців.

  • Виховання духовної культури.

  • Вивчення різних народних ремесел та оволодіння кожного учня хоча б одним із них.

  • Виховання бажання знати традиції і звичаї свого народу.

  • Прищеплення дітям любові до оберегів пам’яті.

  • Знайомство з народними поглядами на красу.

  • Вчити творити прекрасне.



підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу національно-патріотичного виховання;

  • підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу національно-патріотичного виховання;

  • активізація творчого потенціалу педагогів у виборі методів, форм, засобів, технологій виховання;

  • розширення спектра суб’єктів виховання;

  • наукове й організаційно-методичне забезпечення процесу виховання;

  • забезпечення єдності навчання й виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти;

  • посилення ролі сім’ї у національно-патріотичному вихованні дітей, зміцненні взаємодії сім’і і школи;

  • поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльності вчителів, учнів, громадськості;

  • різносторонній розвиток випускника-патріота.







виховні заходи позашкільна робота урок

  • виховні заходи позашкільна робота урок

  • обрядові свята краєзнавчо-пошукова робота виховні години

  • народознавча робота походи клуб цікавих зустрічей

  • українські вечорниці екскурсії зустрічі з ветеранами

  • козацькі свята етнографічні експедиції зустрічі з жертвами

  • Голодомору

  • змагання з козацьких пошукова робота оформлення звітів про зустрічі зі старожилами

  • видів спорту екскурсії і походи

  • вивчення історії вивчення історії зустрічі з народними

  • села Черкащини майстрами

  • вивчення історії туристсько-краєзнавча

  • школи робота



  • Центром відродження духовної культури села і школи став шкільний історико-краєзнавчий музей. В його основу була покладена система національно-патріотичного виховання з врахуванням вікових особливостей учнів, що включає такі компоненти як рідна мова, родовід своєї сім’ї, етногенез української нації, етнографії, історії, природознавство рідного краю, український фольклор і національне мистецтво, народний календар і національно-релігійні традиції, родинно-побутові звичаї і обряди, народну медицину і метеорологію та чимало інших аспектів.



Пошук героїв війни; Проведення екскурсій,

  • Пошук героїв війни; Проведення екскурсій,

  • дослідження історії популяризація матеріалів

  • рідного краю, долі музею

  • родини в історії

  • України

  • Пошукова секція Секція екскурсоводів

  • Рада

  • історико-краєзнавчого

  • музею

  • Секція листування Секція оргмасової роботи

  • Листування з ветеранами Проведення масових

  • випускниками школи, виховних заходів, залучення

  • іншими музеями, батьків та громадськості

  • бібліотеками, архівами до роботи музею



Організація Розвиток Розвиток

  • Організація Розвиток Розвиток

  • пізнавальної діяльності творчих здібностей загальнолюдських

  • цінностей

  • Інтелектуально - розвива- - традиційні шкільні свята - операція „Турбота”

  • льні ігри: - КВК - акція „Пам’ять”

  • поле див - участь в творчих - свято бабусь і дідусів

  • брейн-ринг конкурсах - збір матеріалів до

  • щасливий випадок - літературні вечори шкільного музею

  • Що? Де? Коли? - вечори для старшо- - години духовності

  • дискусії класників

  • обговорення - виставки

  • робота шкільної - конкурси

  • Бібліотеки - театралізовані дійства

  • випуск газет,

  • стіннівок

  • усні подорожі

  • участь у районних

  • олімпіадах







-

  • -



знайомити з виникненням та становленням громадянської самосвідомості українського народу, сучасними досягненнями українського народу;

  • знайомити з виникненням та становленням громадянської самосвідомості українського народу, сучасними досягненнями українського народу;

  • розвиток та вдосконалення власного «я»;

  • допомагати кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитися;

  • здатність до критичного мислення і аналізу існуючих ситуацій;

  • виховування відповідальність за власні вчинки, готовності до розв’язання конфліктів у ненасильницький спосіб, шляхом порозуміння і діалогу;

  • Здобуття навичок подолання неочікуваних соціальних ситуацій;

  • формувати почуття колективізму, усвідомлення життя в суспільстві.





формування в кожного учня системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересу до цієї галузі знань і зв’язок права з навколишньою дійсністю;

  • формування в кожного учня системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересу до цієї галузі знань і зв’язок права з навколишньою дійсністю;

  • формування поваги до держави, до її законодавчих та виконавчих органів;

  • прищеплення навичок правосвідомої поведінки;

  • виховання нетерпимості до різноманітних правопорушень;

  • формування потреб та умінь активно захищати в установленому законом порядку свої права та законні інтереси інших осіб.







виховання любові до праці, поваги до людей праці;

  • виховання любові до праці, поваги до людей праці;

  • формування в учнів негативного ставлення до нероб та шахраїв;

  • ознайомлення дітей з економічними особливостями своєї області;

  • виховання свідомого ставлення до вибору професії;

  • ознайомлення з прикладами трудової слави людей рідного краю;

  • виховання бережливого ставлення та економного використання природних ресурсів рідного краю, електроенергії, домашнього та шкільного майна, продуктів харчування;

  • формування потреби в виконанні трудової діяльності не тільки як джерела добробуту, благополуччя своєї сім’ї, а й всієї нашої держави.









знайомство із духовним надбаннями рідного народу, з прикладами взірцевих родинно-сімейних відносин в історії рідного народу, в творах літератури та мистецтва;

  • знайомство із духовним надбаннями рідного народу, з прикладами взірцевих родинно-сімейних відносин в історії рідного народу, в творах літератури та мистецтва;

  • розвиток поваги та любові до батьків, людей похилого віку;

  • формування високого ідеалу родинно-сімейних відносин;

  • формування зацікавленості дітей та їхніх батьків через організацію спільних справ;

  • виховання бажання більше дізнаватися про родовід, традицій родини.

  • ознайомлення батьків із методами народної педагогіки та з досягненнями сучасних педагогів-новаторів;

  • сприяння взаєморозумінню та довірі у відносинах між батьками та дітьми;

  • виховання почуття особистої відповідальності за створення мікроклімату в сім’ї, колективі, де виховуються діти;

  • безпосередня участь батьків і дітей у класних починаннях.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка