Мета магістерської роботи – покращення паливної економічності і зменшення шкідливих викидів двигунів на режимах часткових навантажень і холостого ходу шляхом регулювання їх потужності відключенням окремих робочих циклів з синхронним припиненням процесів



Дата конвертації02.06.2016
Розмір555 b.





Мета магістерської роботи – покращення паливної економічності і зменшення шкідливих викидів двигунів на режимах часткових навантажень і холостого ходу шляхом регулювання їх потужності відключенням окремих робочих циклів з синхронним припиненням процесів газообміну.

  • Мета магістерської роботи – покращення паливної економічності і зменшення шкідливих викидів двигунів на режимах часткових навантажень і холостого ходу шляхом регулювання їх потужності відключенням окремих робочих циклів з синхронним припиненням процесів газообміну.



Аналіз стану питання і вибір напрямків дослідження.

    • Аналіз стану питання і вибір напрямків дослідження.
    • Розроблення, розрахунок і аналіз універсального регулятора.
    • Розробити методику досліджень запропонованого регулятора.
    • Експерементальне дослідження та аналіз отриманих розрахунків.
    • Визначення економічного ефекту та формування висновків і рекомендацій.

















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка