Мета презентації: Мета презентації



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Мета презентації:

  • Мета презентації:

  • з`ясувати значення сленгу для розвитку української літературної мови, причини вживання сленгових слів учнями;

  • дослідити учнівський сленг;

  • розглянути деякі шляхи творення українського сленгу.

  • Завдання презентації:

  • висвітлити значення сленгу для розвитку української літературної мови ;

  • проаналізувати причини виникнення сленгу.

  • продемонструвати на прикладах сленгізми, які вживають учні нашої школи;

  • дослідити походження деяких сленгових слів.



Актуальність:

  • Актуальність:

  • результати дослідження сленгу, його причин є важливими, оскільки ми встановлюємо причини використання молоддю сленгу та можливої зміни точки зору щодо його вживання.

  • Гіпотеза:

  • дослідник стверджує, що вживання у мовленні ненормативних лексем (сленгових слів) засмічує українську літературну мову.



Об`єкт дослідження:

  • Об`єкт дослідження:

  • сучасний український молодіжний сленг.

  • Предмет дослідження:

  • сленгізми, які вживають учні 5-11 класів Верхньотерсянського НВК



спостереження;

  • спостереження;

  • збір;

  • дослідження;

  • аналіз;

  • компаративний метод;





Походження точно не з`ясоване.

  • Походження точно не з`ясоване.

  • Гіпотеза №1. Слово прийшло з циганської мови, де означало «мова».

  • Гіпотеза №2. Походить від англійських слів «пута, кайдани», з яких пізніше розвинулось значення «мова арештантів».



10-12 років

  • 10-12 років

  • 13-14 років

  • 15-16 років



Я вживаю сленг, тому що:

  • Я вживаю сленг, тому що:

  • хочу, щоб мене розуміли однолітки – 9 %;

  • це економить час при спілкуванні – 7 %;

  • допомагає виразити емоції і почуття – 13 %;

  • хочу бути сучасною (-им)–9 %;

  • це увійшло до звички – 12 %;

  • всі мої друзі так говорять – 19 %;

  • це модно – 14 %;

  • хочу виглядати крутою(-им) – 15 %



Нами було складено словник найбільш вживаніших слів серед учнів нашої школи

  • Нами було складено словник найбільш вживаніших слів серед учнів нашої школи

  • Баклан - 1. Людина, що наговорює на інших. 2. Непорядна у всіх відношеннях людина. Синонім - козел.

  • Дятел - дурень, тупиця. Синоніми - лось, чушок, дода, тундра, долбак

  • Кент - друг, приятель, товариш. Синоніми - земляк, свояк, братуха, брателло.

  • Тормоз - людина, повільна у своїх інтелектуальних і фізичних діях.

  • Круто - дуже добре, цілком пристойно, чудово. Синоніми - клас, ульотно, супер, кайф, одпад, файно.

  • Стрьомно - 1. Страшно, небезпечно. 2. Соромно.

  • Облом - 1. Лінь, небажання щось робити. 2. Невдача, розчарування в надіях, зрив планів.

  • Прикид - 1. Одяг. 2. Манера вдягатися.

  • Глюк (комп.) ім., ч. р. - 1.Технічна неполадка, збій у роботі комп'ютера. Галюцинація.







Разом з мовою розвивається і постійно оновлюється молодіжний жаргон. Це сприяє загальній динаміці української літературної мови. Покоління змінюються, а разом з ними і сленг. Декількома сленговими словами можна замінити довгу фразу на стандартній мові. Сленгові слова емоційні, виразні, часто абстрактні і тому застосовні в найрізноманітніших ситуаціях.

  • Разом з мовою розвивається і постійно оновлюється молодіжний жаргон. Це сприяє загальній динаміці української літературної мови. Покоління змінюються, а разом з ними і сленг. Декількома сленговими словами можна замінити довгу фразу на стандартній мові. Сленгові слова емоційні, виразні, часто абстрактні і тому застосовні в найрізноманітніших ситуаціях.



Сленг підкреслює емоційно-експресивну функцію мовлення.

  • Сленг підкреслює емоційно-експресивну функцію мовлення.

  • Уживання сленгових слів є надзвичайно поширеним явищем в учнівському середовищі школи.

  • Використання сленгу у мовленні засмічує українську літературну мову.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка