Мета проведення Школи



Сторінка1/8
Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.
  1   2   3   4   5   6   7   8



Мета проведення Школи

  • Мета проведення Школи

  • підвищення ефективності діяльності членів громадських рад з питань місцевого розвитку

  • ширше залучення інституцій громадянського суспільства до вирішення проблем місцевого розвитку 5 районних рад гірської частини Львівської області



  • ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ГРОМАДСЬКІ РАДИ?



1. Поняття місцевого розвитку. Практичні проблеми планування місцевого розвитку.

  • 1. Поняття місцевого розвитку. Практичні проблеми планування місцевого розвитку.

  • 2. Інструменти сприяння місцевому розвитку - стратегії та програми розвитку.

  • 3. Суб’єкти місцевого розвитку - громади, неурядові організації органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади.

  • 4. Правові засади залучення громадян до прийняття управлінських рішень.

  • 5. Громадські ради – як ефективний інструмент місцевого розвитку.

  • 6. Фінансове забезпечення стратегій та програм місцевого розвитку. Роль ГР в процесах мобілізації ресурсів.

  • 7. Використання інформаційних технологій в управлінні процесами місцевого розвитку. Зв’язки з громадськістю



  • ТЕМА 1

  • Поняття місцевого розвитку. Практичні проблеми планування місцевого розвитку



Регіональний рівень (область) повинен опікуватися, в основному, розвитком регіональної інфраструктури (шляхи, енергопостачання, зв'язок, інформація), вирівнюванням потенціалу розвитку міст і районів, навчання фахівців з місцевого розвитку для міст і районів.

  • Регіональний рівень (область) повинен опікуватися, в основному, розвитком регіональної інфраструктури (шляхи, енергопостачання, зв'язок, інформація), вирівнюванням потенціалу розвитку міст і районів, навчання фахівців з місцевого розвитку для міст і районів.

  • Відповідно на регіональному рівні державні виконавчі структури виконують функції державного управління і координаційні функції стосовно виконавчих органів самоврядування у межах делегованих їм повноважень.



На місцевому рівні (міста і райони) повинні розроблятися та реалізуватися довготривалі програми (стратегії) залучення інвестицій, розвитку підприємництва, створення робочих місць, розвитку місцевої інфраструктури послуг

  • На місцевому рівні (міста і райони) повинні розроблятися та реалізуватися довготривалі програми (стратегії) залучення інвестицій, розвитку підприємництва, створення робочих місць, розвитку місцевої інфраструктури послуг

  • Ця функція покладається відповідно на органи

  • місцевого самоврядування



Таким чином,

  • Таким чином,

  • з одного боку маємо державне управління, яке відповідає за регіональний і національний розвиток

  • з іншого боку - місцеве самоврядування, що опікується місцевим розвитком

  • Ефективний розвиток території можливий лише за злагодженого функціонування всіх ієрархічних рівнів управління, яке б забезпечило узгодженість місцевого, регіонального і національного розвитку

  • Тому постає необхідність пошуку компромісів, які повинні узгодити місцеві інтереси із регіональними та національними



Такі компроміси можливі при:

  • Такі компроміси можливі при:

  • • ефективному інституційному та правовому полі для розробки й реалізації державної регіональної політики

  • • координації діяльності державних органів управління різного рівня у сфері регіонального та місцевого розвитку

  • • ефективній системі місцевого самоврядування

  • • чіткому розмежуванні повноважень і відповідальності та координації діяльності між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування



В умовах становлення ринкових відносин успішною передумовою соціально-економічного розвитку регіонів є збереження державного регулювання (функції держави не обмежуються лише областю законодавства, а включають активну участь держави в управлінні)

  • В умовах становлення ринкових відносин успішною передумовою соціально-економічного розвитку регіонів є збереження державного регулювання (функції держави не обмежуються лише областю законодавства, а включають активну участь держави в управлінні)

  • Стратегічні інструменти державного управління

  • «Державна Стратегія розвитку регіонів» та щорічні «Плани заходів» (2006)

  • «Концепція державної регіональної політики» (2001)



• формальність регіонального аспекту в галузевих державних програмах

  • • формальність регіонального аспекту в галузевих державних програмах

  • • відсутність обгрунтування пріоритетів регіонального розвитку та їх інтеграції

  • • велика кількість другорядних програм, що входять у перелік державних цільових програм, але не вимагають термінової реалізації

  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка