Мета: розглянути шляхи впливу зовнішнього незалежного оцінювання на підвищення якості шкільної географічної освіти



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Мета:

  • Мета:

  • розглянути шляхи впливу зовнішнього незалежного оцінювання на підвищення якості шкільної географічної освіти

  • Завдання:

  • ознайомити учасників семінару з аналітичними матеріалами за результатами ЗНО-2015 з географії та особливостями проведення ЗНО-2016;

  • визначити основні вимоги до рівня підготовки учасників ЗНО з географії на підставі затвердженої програми та характеристики тесту;

  • надати методичну і практичну допомогу вчителям з питань підготовки учнів до проходження ЗНО з географії













Експертні комісії з визначення оцінки за шкалою 100 – 200 балів при Українському центрі оцінювання якості освіти

  • Експертні комісії з визначення оцінки за шкалою 100 – 200 балів при Українському центрі оцінювання якості освіти

  • Експертні групи при регіональних центрах оцінювання якості освіти

  • Робоча група Українського центру оцінювання якості освіти







Обсяг знань

























характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп

  • характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп



































































При вивченні складних для засвоєння тем використовувати складання узагальнювальних схем і таблиць із формуванням висновку, застосовувати практичні методи із проблемними питаннями, ситуаціями.

  • При вивченні складних для засвоєння тем використовувати складання узагальнювальних схем і таблиць із формуванням висновку, застосовувати практичні методи із проблемними питаннями, ситуаціями.

  • Під час організації навчальної діяльності з картами та підручниками важливо враховувати, що в них можуть міститися застарілі статистичні, номенклатурні чи картографічні дані, які не відображають реальної ситуації в розвитку і розміщенні географічних об'єктів на території, що зображується. У процесі вимушеного використання застарілої інформації варто її коригувати і ознайомлювати учнів з новими статистичними даними, географічними назвами, з кордонами держав та іншими змінами, що відбуваються постійно.



Використовувати для організації практичної пізнавальної діяльності учнів найсучасніші наочні матеріали, Інтернет-ресурси, електронні методичні ресурси.

  • Використовувати для організації практичної пізнавальної діяльності учнів найсучасніші наочні матеріали, Інтернет-ресурси, електронні методичні ресурси.



Використовувати зошити ЗНО з географії минулих років для індивідуальної роботи з учнями (розв’язання завдань).

  • Використовувати зошити ЗНО з географії минулих років для індивідуальної роботи з учнями (розв’язання завдань).

  • Формувати в учнів навички роботи із тестами, техніку виконання тестів (самоконтроль часу, умовне визначення меж результатів тощо).

  • Проводити тренувальне тестування за програмою ЗНО та характеристиками сертифікаційних робіт з географії.

  • Використовувати систему елективних курсів, факультативів, індивідуально-групових занять для задоволення пізнавальних потреб учнів.

  • Оформити в кабінеті стенд «Готуємось до ЗНО з географії», де розмістити матеріали щодо ЗНО з географії 2016 року, приклади вирішення окремих завдань, зразок бланку відповідей, список додаткової літератури для учнів, адреси сайтів Українського центру оцінювання якості освіти і Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти.









географічних понять і термінів;

  • географічних понять і термінів;

  • компонентів природи та їхніх характеристик;

  • географічних об’єктів, геосфер, їхньої будови та процесів явищ, що в них відбуваються;

  • географічних подій, персоналій;

  • закономірностей природи, чинників розміщення населення та галузей господарства;

  • елементів географічної карти;



Визначати за описом належність географічного об’єкта до певного регіону, явищ і процесів до певної геосфери, групи населення, галузі господарства;

  • Визначати за описом належність географічного об’єкта до певного регіону, явищ і процесів до певної геосфери, групи населення, галузі господарства;

  • Виділяти головне (характерні риси природного комплексу, регіональні особливості материків і океанів, економічних районів, країн)



групувати, систематизувати географічну інформацію за вказаною або визначеною ознакою;

  • групувати, систематизувати географічну інформацію за вказаною або визначеною ознакою;

  • встановлювати взаємозв’язки між процесами, що відбуваються в географічній оболонці;

  • аналізувати та оцінювати процеси, що відбуваються в економіці, населенні країн світу, спираючись на власні географічні знання;

  • отримувати інформацію з джерела, працювати з різноманітними джерелами географічної інформації, застосовувати набуті знання в нових умовах





58 завдань, 150 хвилин

  • 58 завдань, 150 хвилин

  • Сертифікаційна робота складається із завдань чотирьох форм:

  • 1) Завдання з вибором однієї правильної відповіді

  • 2) Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)

  • 3) Завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

  • 4) Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору)

  • Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту з географії - 92



  • № 1–42

  • До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.

  • оцінюється в 0 або 1 тестовий бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.



  • № 43–48

  • До кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

  • оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 тестових бали: 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність (логічну пару); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної логічної пари або відповіді на завдання не надано.



  • № 49-52

  • Під час виконання цих завдань потрібно отримати числовий результат у тих одиницях вимірювання, які вказані в умові завдання, й записати його до бланка відповідей А.

  • оцінюється 0 або 2 тестовими балами: 2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано.

  • Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться





  • Завдання розташовуються за формами: з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності, відкриті завдання з короткою відповіддю, з короткою відповіддю множинного вибору. Це пояснюється специфікою роботи з кожною формою та технологічними аспектами їх комп’ютерної обробки.

  • Завдання в межах кожної з форм розташовуються в логічній послідовності за змістовими блоками, що зазначені в Програмі зовнішнього незалежного оцінювання з географії.

  • Кількість завдань з географії України є більшою, ніж із загальної географії та географії материків і океанів, економічної і соціальної географії світу (чинниками є час, відведений на вивчення, та обсяг матеріалу, що вивчається у шкільних курсах).



Сайт УЦОЯО testportal.gov.ua

  • Сайт УЦОЯО testportal.gov.ua

  • Сайт ХРЦОЯО

  • www.zno-kharkiv.org.ua

  • Програма ЗНО з географії

  • Загальна характеристика сертифікаційних робіт

  • Тестові зошити минулих років

  • Пробне тестування





Реєстрація: з 05 до 30 січня 2016р.

  • Реєстрація: з 05 до 30 січня 2016р.

  • Терміни проведення:

  • * Для проходження пробного ЗНО 9 квітня обирається лише один предмет



Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти:

  • Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти:

  • м. Харків, площа Свободи, 6

  • Телефон науково-методичного відділу

  • (057) 705-39-10

  • Наш сайт:

  • www.zno-kharkiv.org.ua






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка