Мета: знайомство з почуттям провини. Мета: знайомство з почуттям провини



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.

















Мета: знайомство з почуттям провини.

  • Мета: знайомство з почуттям провини.

  • Матеріали: магнітофон; піктограма « провина»;текст оповідання Л.М.Толстого « Кісточка

  • Хід заняття

  • Вихователь: - Доброго ранку, діти! Я рада вас бачити! Зараз ми з вами будемо вітатися, Для цього закрийте очі і уявіть, що ви знаходитесь на березі моря ( звучить мелодія « Граються маленькі хвилі»). Ми стоїмо на піску, а хвилі набігають до берега і хочуть з нами заговорити. Вони шепочуть ім’я кожного з нас. Спробуйте почути, як вас звуть хвилі. Послухайте й поки що нічого не говоріть, почне той, хто сидить справа від мене. (Мета - створити позитивний емоційний фон).

  • - Сьогодні ми з вами поговоримо ще про одне почуття. Подивіться на картинку, як ви гадаєте, яке почуття відчуває хлопчик? Що могло трапитися?

  • Послухайте історію: «Купила мама слив і хотіла їх роздати дітям після обіду, вони ще лежали на тарілці. Ваня ніколи не їв слив і все нюхав їх. І дуже вони йому подобалися. Дуже хотілося скуштувати. Він все ходив біля них. Коли нікого не було в хаті, він не стримався, схватив одну сливу й з’їв. Перед обідом мама порахувала сливи й помітила, що однієї немає. Про це вона розповіла батькові.

  • За обідом батько й каже: «А що, дітки, не з’їв хто-небудь однієї сливи?» Всі відповіли : «Ні». Ваня почервонів, як рак, і сказав також : «Ні, я не їв». Тоді батько промовив: «Якщо з’їв хтось із вас, це недобре, але біда не в тім. Біда в тому, що в сливах є кісточка, і якщо хто не вміє їх їсти і проковтнув кісточку, то через день він помре. Я цього боюся». Ваня зблід і сказав: «Ні, я кісточку викинув у вікно». І всі засміялись, а Ваня заплакав.

  • - Ось така історія. Як ви думаєте, чому Ваня заплакав? Яке він відчув почуття? Так, це почуття сорому. Як ви думаєте, що при цьому відбувалося з його обличчям? (Очі напівзакриті, на обличчі рум'янець).

  • - З його тілом? (Голова опущена, плечі стиснуті). Діти знайомляться з піктограмою «Провина». Давайте розіграємо це оповідання. Хто бажає бути Ванею? Мамою? Батьком? Всі решта будуть братиками та сестричками. Отже, починаємо.

  • - У кінці нашого заняття ми з вами пограємо в гру, яка називається «Подарунки». (Мета – створення позитивного емоційного фону).

  • - Усі ми любимо подарунки отримувати, але й дарувати приємно. Уявімо собі, що ми все можемо. Уважно подивіться на своїх сусідів справа, спробуйте дізнатися, що вони хочуть отримати в подарунок. А тепер по черзі подаруємо один одному наші подарунки. Хто отримає подарунок, не забуває сказати «Дякую». На цьому наше заняття закінчується. До побачення!














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка