Методи дослідження: Методи дослідження



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.









Методи дослідження:

  • Методи дослідження:

  • теоретичний аналіз, порівняння й узагальнення наукової та методичної літератури, наявних посібників з електротехніки;

  • аналіз, синтез, моделювання порівняння, спостереження, інтерв’ювання, опитування, обговорення.



Основними завданнями, на основі яких розробляється педагогічна модель змісту, що реалізується під час організації навчально-пізнавальної діяльності, є:

  • Основними завданнями, на основі яких розробляється педагогічна модель змісту, що реалізується під час організації навчально-пізнавальної діяльності, є:

  • - формування в учнів розуміння суспільної ролі наукових знань, освіти в умовах науково-технічної революції і ринкових відносин;

  • - розвиток у школярів пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого і творчого оволодіння знаннями, навчання емоційного набуття знань:

  • - виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, відповідального ставлення до навчання;

  • - розвиток індивідуальних здібностей і талантів, забезпечення умов для самореалізації учнів;

  • - засвоєння змістової сторони загальнолюдських і культурно-національних цінностей;

  • - оволодіння основами наукової організації розумової праці, елементами культури розумової діяльності.



Навчання стимулює навчально-пізнавальну активність школярів перш за все своїм змістом. Зміст навчання по-різному засвоюється ними і впливає на їхній розвиток залежно від методу навчання, що визначає спосіб і характер їх взаємодій з навчальним матеріалом. Він передбачає розвиток творчого мислення, пізнавальної потреби, інтересу до пошуку шляхів пізнання, допитливості, уміння аналізувати, узагальнювати, виділяти головне, самостійно робити висновки, спостерігати, порівнювати, що закладено в основу розвитку пізнавальної активності. Поряд з теоретичними знаннями в зміст навчального матеріалу входять вміння і навички, які вимагають від учнів пізнавальної діяльності: репродуктивної, творчої, логічного планування і т.п.

  • Навчання стимулює навчально-пізнавальну активність школярів перш за все своїм змістом. Зміст навчання по-різному засвоюється ними і впливає на їхній розвиток залежно від методу навчання, що визначає спосіб і характер їх взаємодій з навчальним матеріалом. Він передбачає розвиток творчого мислення, пізнавальної потреби, інтересу до пошуку шляхів пізнання, допитливості, уміння аналізувати, узагальнювати, виділяти головне, самостійно робити висновки, спостерігати, порівнювати, що закладено в основу розвитку пізнавальної активності. Поряд з теоретичними знаннями в зміст навчального матеріалу входять вміння і навички, які вимагають від учнів пізнавальної діяльності: репродуктивної, творчої, логічного планування і т.п.















  • Таким чином, освітні засоби КОТ включають в себе різноманітні програмно-технічні засоби, призначені для вирішення певних педагогічних завдань, що мають предметний зміст і орієнтовані на взаємодію з учнями. Знання з КОТ- це загальношкільні вміння і їх формування має відбуватися на всіх уроках, в тому числі, на уроках технології. Впровадження КОТ в освітній процес вимагає розробки абсолютно нової методики викладання технології, яка багато в чому пов'язана з дослідницькими, проектними технологіями. При цьому вчитель повинен вміти формувати інформаційно-освітнє середовище, в якому учень міг би навчатися.



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка